|
00:01 - 03/11/15 |
|
Βαρύ το κλίμα στο υπουργικό
Θα ξεκινήσουμε με τα σχόλια υψηλόβαθμων κυβερνητικών
στελεχών ότι η εικόνα στο υπουργικό της Δευτέρας ήταν αρκετά
βαριά, με τα πρόσωπα όλων να φαίνονται κουρασμένα. Φυσικά το
κύριο πρόβλημα δεν είναι άλλο από τα ανοιχτά μέτωπα που
υπάρχουν στη διαπραγμάτευση με τους «θεσμούς», τα οποία αν
και όλα δείχνουν ότι θα επιλυθούν σε αυτή τη φάση της
διαπραγμάτευσης, είναι τα πρώτα μιας σειράς αρκετών
ζητημάτων που θα πρέπει να επιλυθούν τους επόμενους μήνες.
|
|
|
Πόλεμος ευρωπαίων ΕΚΤ για την ανακεφαλαιοποίηση
Και στα πλαίσια των παραπάνω για τις διαπραγματεύσεις με
τους θεσμούς, θα πρέπει να σταθούμε και στη διαμάχη που
εμφανώς υπάρχει μεταξύ των ευρωπαίων και της ΕΚΤ, με φόντο
την τελευταία ανακοίνωση για την ανακεφαλαιοποίηση. Είναι
κάτι παραπάνω από φανερό ότι με το λογαριασμό για το δημόσιο
να είναι περίπου 10δις ευρώ (τα 4,5δις ευρώ θα καλυφθούν από
τους ιδιώτες), η ελληνική πλευρά με την αβάντα του Μ.
Ντράγκι προσπαθούν να αποσυνδέσουν την ανακεφαλαιοποίηση από
τη διαπραγμάτευση με τους θεσμούς. Φυσικά οι δηλώσεις του Ντάισμπλουμ και τα καρφιά από τη Γερμανία στέλνουν το μήνυμα
ότι αν δεν κλείσει η διαπραγμάτευση όλα είναι ανοιχτά, με
υπαρκτή την απειλή να μπλοκαριστεί η ανακεφαλαιοποίηση, με
ότι αυτό σημαίνει, ειδικά με το 2015 να φθάνει στο τέλος του.
|
|
|
ΝΔ
Και εντάξει στο Σύριζα και τον Α. Τσίπρα τα ψέλνουμε και
καλά κάνουμε, συνέχεια …… Με αυτήν την κατάσταση στη ΝΔ, την
αντιπολίτευση της χώρας, τι θα γίνει. Αναφερόμαστε και πάλι
σήμερα, με αφορμή το επονομαζόμενο «γαλάζιο εμφύλιο» για την
τηλεμαχία και την τραγική εικόνα που εμφανίζουν οι υποψήφιοι
αρχηγοί του κόμματος ……. Αναρωτιόμαστε … Με τέτοια κυβέρνηση
και τέτοια αξιωματική αντιπολίτευση …. Σωθεί αυτός ο τόπος; |
|
|
Είναι τόσο δύσκολο;
Και όσον αφορά το ζήτημα των τελών κυκλοφορίας, που
πλησιάζει η αποστολή του λογαριασμού, αναρωτιόμαστε γιατί
είναι τόσο δύσκολο σε αυτή τη χώρα να φτιάξουμε ένα φόρο (αφού
τέτοιος είναι) που οι κάτοχοι αυτοκίνητων να πληρώνουν με
βάση την εργοστασιακή αξία. Τι δικαιότερο; Και να ξέρουν
όλοι οι κάτοχοι αυτοκινήτων ότι αυτός θα είναι ο φόρος για
τα επόμενα χρόνια, χωρίς αλλαγές κάθε δύο χρόνια (το μόνιμο
πρόβλημα του φορολογικού συστήματος της Ελλάδας). Όπως είναι
γνωστό, με το υπάρχον σύστημα ο κάτοχος ενός καινούργιου
Cayenne
πληρώνει λιγότερα από τον κάτοχο ενός
KIA Sportage
χρονολογίας 2008, αξίας του οποίου είναι περίπου 4.000 ευρώ.
Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουμε ότι αυτό είναι
τρελό. Επίσης, πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουμε ότι όταν
ένα αυτοκίνητο μένει ακινητοποιημένο, χάνονται άλλοι τόσοι
φόροι από παράπλευρες υπηρεσίες (φόρος στη Βενζίνη, ΚΤΕΟ,
διόδια,
service
- ανταλλακτικά, ασφάλειες κτλ). |
|
|
Τώρα βλέπει Κινέζες
Και όπως σχολίαζε ο «Βηματοδότης» ……. Αν νομίζετε ότι θα σας
αφήσω κυριακάτικα χωρίς τα νέα και πρωτοποριακά επενδυτικά
σχέδια του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Δ. Μάρδα, πλανάσθε
πλάνην οικτράν. Με το σύνθημα του Νίκου Καζαντζάκη «φτάσε
όπου δεν μπορείς...», ο υπερκινητικός υπουργός δεν κρατιέται.
nnn
Νέο σχέδιο: η δημιουργία ενός νέου Νταβός στη Θεσσαλονίκη.
Δηλαδή επιστήμονες, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, αλλά και
γραφειοκράτες, από βαλκανικές, παρευξείνιες και χώρες της
Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, θα συγκεντρώνονται
κάθε χρόνο για να συζητούν. Παράλληλα θα λειτουργεί στη
συμπρωτεύουσα κλαδική έκθεση αγροτικών προϊόντων.
nnn
Οσον αφορά το σχέδιο με την κωδική ονομασία «Σίρλεϊ Μπάσεϊ»,
μάλλον εγκαταλείπεται, ως ακριβό. Νέα κατεύθυνση οι κινέζες
τραγουδίστριες, με φόντο την Ακρόπολη. Είναι πιο φθηνές και
μπορούν να διαφημίσουν τη χώρα μας στους Κινέζους. Τη
Δευτέρα ο υπουργός θα συσκεφθεί επί τούτου με την Ελενα
Κουντουρά. |
|