Αρχική | Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | Marx - Soros | Contact

   

 

"Kουλου-βάχατα"

Σχόλια για τα πάντα (εδώ γράφουν όλοι) ……. Η φράση “Κουλου – βάχατα” προέρχεται από την αντίστοιχη αραβική «κούλου ουάχαντ» που σημαίνει «όλα μαζί ένα».

 
 

 

00:01 - 19/05/16

Διαπραγματεύσεις

Ξεκινώντας με τις τελευταίες πληροφορίες, ο νέος στόχος φέρεται να είναι να υπάρξει ένα προσχέδιο συμφωνίας για την ελάφρυνση του χρέους, μεταξύ ευρωπαίων και ΔΝΤ έως το Eurogroup της 24ης Μαΐου. Σύμφωνα πάντα με αυτές τις πληροφορίες, εν συνεχεία και για αρκετούς μήνες, μέχρι τουλάχιστον το φθινόπωρο, οι εμπλεκόμενες πλευρές θα δουλέψουν πάνω στο προσχέδιο αυτό, με στόχο να βρεθεί η χρυσή τομή και να επιτευχθεί η βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους.

Κατά την άποψη μας, λίγο πολύ αυτή θα είναι και η τελική απόφαση του Eurogroup στις 24/05 (αν δεν έχουμε μια μικρή αναβολή). Συμφωνία στα υπόλοιπα ζητήματα, χρονοδιάγραμμα για τμηματικές καταβολές των δόσεων και μια «συμφωνία κυρίων» ότι κάποια στιγμή και αφού η Ελλάδα κάνει αυτά που πρέπει να κάνει, θα ληφθούν οι αποφάσεις για να καταστεί το ελληνικό χρέος βιώσιμο. Καλό δηλαδή 2018 και βλέπουμε, αφού ούτε στο φθινόπωρο θα περιμέναμε κάποιες αποφάσεις.

 
 

To ΔΝΤ & H τρέλα

Υπάρχει βέβαια και μια τρέλα. Αν δει κανείς ψύχραιμα τα πράγματα, θα διαπιστώσει ότι τελικά το ΔΝΤ είναι ο μεγαλύτερος σύμμαχος της χώρας μας!! Τι ζητάει; Μεγάλη ρύθμιση του χρέους και παράλληλα να τεθούν μικρότερα πρωτογενή πλεονάσματα για τα επόμενα χρόνια (το 3,5% και δικαιολογημένα θεωρείται εξωφρενικό).

Αυτά δε ζητούσε ο Α. Τσίπρας και ο Σύριζα στην αρχή; Ρύθμιση χρέους και μικρότερα πρωτογενή πλεονάσματα. Άρα τώρα γιατί «στοχοποιούμε» το ΔΝΤ και ζητάμε να βγει από το πρόγραμμα, όταν το ταμείο ζητάει πράγματα τα οποία εδώ που φτάσαμε μας συμφέρουν. Αν πάντως κανείς το δει ψύχραιμα, θα διαπιστώσει αμέσως ότι η όλη κατάσταση είναι παράλογη ….. εκτός αν η κυβέρνηση βρίσκεται σε συνεννόηση με τους ευρωπαίους και ειδικότερα με τη Γερμανία.

 
 

Αυτό που ξέχασαν να πουν !!!!

Και όσον αφορά το ΔΝΤ, ας αναφέρουμε και κάτι ακόμη. Στελέχη της κυβέρνησης επικαλούνται τις τελευταίες εκθέσεις του ΔΝΤ στις οποίες αναφέρεται ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο. Και τα στελέχη της κυβέρνησης λένε: «Ορίστε το ίδιο λέμε και εμείς. Το χρέος δεν είναι βιώσιμο». Τα κυβερνητικά όμως στελέχη ξεχνάνε να πουν κάτι βασικό. Ότι το ΔΝΤ σε αυτές τις εκθέσεις, αναφέρει μεν ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο ….. αλλά όπως λένε οι αναλυτές του ΔΝΤ μετά τα όσα συνέβησαν στην Ελλάδα μετά τον περσινό Ιανουάριο όταν και κέρδισε τις εκλογές ο Σύριζα.  

 
 

Ομολογουμένως εντυπωσιακό !!

Από τις πλέον εντυπωσιακές ειδήσεις των τελευταίων ημερών ήταν τα εγκαίνια του αγωγού TAP από τον Α. Τσίπρα. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι είναι ο ίδιος αγωγός τον οποίο είχε εγκαινιάσει ο κ. Σαμαράς το 2013. Και επίσης είναι ο ίδιος αγωγός για τον οποίο ο τωρινός έλληνας πρωθυπουργός είχε χαλάει τον κόσμο.

 
 

Δε σώζεται αυτή η χώρα!!!

Με μεγάλη χαρά (μια και είμαστε ΑΕΚ) είδαμε το προχθεσινό τελικό ΑΕΚ – Ολυμπιακός. Πέραν όμως από τη χαρά μας, είπαμε και την κλασσική ατάκα. Αυτή η χώρα τελικά δε σώζεται!!!!

Ο τελικός έγινε με κλειστές κερκίδες και καταφέραμε να γίνει ο κακός χαμός μεταξύ των 300 προσκεκλημένων,  οι περισσότεροι από τους οποίους ήταν και επίσημοι. Για 300 άτομα μπήκαν μέχρι και τα ματ μέσα και τους χώρισαν στα δύο. Άντε τώρα αυτοί οι «επίσημοι» να συνεννοηθούν σε άλλα κρίσιμα ζήτημα για το καλό της χώρας. Και για αυτό σε αυτή τη χώρα, ο ένας φτιάχνει κάτι και ο άλλος το γκρεμίζει.

 
 

Είναι πολλά τα αυτοκίνητα Αλέξη

Σύμφωνα με τα όσα έγραψε ο «Βηματοδότης» … άρχισε η καταμέτρηση (πάλι) των κρατικών αυτοκινήτων από το αρμόδιο υπουργείο Εσωτερικών. Το ζήτημα, όπως το εξέθεσε στον Πρωθυπουργό ο Π. Κουρουμπλής δεν είναι πόσα είναι τα αυτοκίνητα, αυτό εύκολο είναι τα βρουν. Το θέμα είναι πόσο στοιχίζουν στον κρατικό προϋπολογισμό και πόσοι έχουν (εκ του νόμου) περισσότερα του ενός αυτοκίνητα. Διαπιστώθηκε ότι μόνον το σέρβις των αυτοκινήτων στοιχίζει εκατ. ευρώ και έτσι δόθηκε εντολή εφ΄εξής όλα τα κρατικά αυτοκίνητα όταν χρειάζονται σέρβις να το κάνουν για λόγους οικονομίας, μόνον στις εγκαταστάσεις της Αστυνομίας. Εκτός εάν οι κάτοχοί τους θέλουν να πάνε σε άλλο συνεργείο, οπότε πληρώνουν το σέρβις από την τσέπη τους. Στην απογραφή όμως των κρατικών αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε και πρώην υπουργός που διαθέτει περισσότερα από πέντε κρατικά αυτοκίνητα; Τι τα κάνει άραγε; Τη στιγμή μάλιστα που απουσιάζει συχνά από την χώρα;

 

Παλαιότερα Σχόλια

Plus500

 © 2015 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....