Αρχική | Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | Marx - Soros | Contact

   

 

"Kουλου-βάχατα"

Σχόλια για τα πάντα (εδώ γράφουν όλοι) ……. Η φράση “Κουλου – βάχατα” προέρχεται από την αντίστοιχη αραβική «κούλου ουάχαντ» που σημαίνει «όλα μαζί ένα».

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του GFF

 

 

 

00:01 - 03/03/17

 

 

Όλη η πρωτοβουλία των κινήσεων έχει δοθεί στο ΔΝΤ..

 

Από τις τελευταίες ενδιαφέρουσες πληροφορίες στα πλαίσια των διαπραγματεύσεων της ελληνικής κυβέρνησης με τους δανειστές,  είναι ότι οι ευρωπαίοι εμφανίζεται να έχουν παραδώσει στο ΔΝΤ πλήρη ελευθερία στις «συζητήσεις» με την ελληνική κυβέρνηση. Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι κάποιοι σχολιάζουν ότι η ελευθερία κινήσεων του ΔΝΤ είναι μεγαλύτερη από ποτέ άλλοτε.

 

Και όλοι υποπτευόμαστε ότι αυτό γίνεται στα πλαίσια μιας συμφωνίας, το ΔΝΤ να διαχειριστεί τις διαπραγματεύσεις ζητώντας αυτά που θέλει από την ελληνική κυβέρνηση και σε αντάλλαγμα να παραμείνει στο ελληνικό πρόγραμμα (τουλάχιστον το 2018) όπως θέτει ως βασική προϋπόθεση η Γερμανία.

 

Βέβαια να εκφράσουμε και την ανησυχία μας ότι από τη στιγμή που το ΔΝΤ έχει την πλήρη ελευθερία κινήσεων στις συζητήσεις, οι διαπραγματεύσεις μπορεί να είναι αρκετά πιο δύσκολες, επιβεβαιώνοντας όσους πιστεύουν ότι θα κρατήσουν αρκετές εβδομάδες ακόμη και μήνες.  

 
 
 

 

Δε μπορούμε να καταλάβουμε τι περίμεναν;

 

Διαβάζουμε χθες από το ρεπορτάζ των ΜΜΕ  …. Mε δεδηλωμένο στόχο την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης, τουλάχιστον σε επίπεδο τεχνικών κλιμακίων, μέχρι το Eurogroup της 20ής Μαρτίου, αλλά με σαφώς χαμηλότερους τόνους για τη δυνατότητα να κλείσει η αξιολόγηση μέχρι τότε εμφανίσθηκαν χθες κυβερνητικά στελέχη. Η πρώτη επαφή της Αθήνας με τους εκπροσώπους των θεσμών, ο πρώτος κύκλος διαβουλεύσεων, την Τρίτη, αποδείχθηκε πολύ πιο δύσκολος απ’ ό,τι η ελληνική πλευρά ανέμενε ή εκτιμούσε. «Δεν έχει αλλάξει η θέση του ΔΝΤ», ήταν το σχόλιο στενού συνεργάτη του κ. Αλέξη Τσίπρα. Η προσέλευση του Ταμείου στο τραπέζι των διαβουλεύσεων με πλήρη επαναφορά της απαίτησης για μέτρα ύψους 2% του ΑΕΠ έδειξε να αιφνιδιάζει την Αθήνα, που μάλλον ανέμενε κάτι διαφορετικό.

Και η απορία μας είναι … Γιατί στην κυβέρνηση περίμεναν ότι το ΔΝΤ θα ήταν πολύ πιο διαλλακτικό, ζητώντας λιγότερα πράγματα σε σχέση με αυτά που ζητάει εδώ και χρόνια; Γιατί αν η αισιοδοξία της κυβέρνησης έχει βασιστεί σε αυτήν την προσδοκία, μάλλον θα την πατήσουμε για ακόμη μια φορά, με αχρείαστες καθυστερήσεις.  

Εμείς απλώς θυμίζουμε ότι λίγες μόνο ώρες μετά την  “συμφωνία” του τελευταίου Eurgroup, ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ όπως και η ίδια η Κ. Λαγκάρντ είχαν εμφανιστεί αρκετά προσεκτικοί για τα όσα συμφωνήθηκαν, δηλώνοντας ότι υπάρχουν ακόμη πολλά που πρέπει να γίνουν. Και αυτό το τελευταίο σε συνάρτηση με τα όσα γράψαμε στο πρώτο σχόλιο (για την πλήρη ελευθερία κινήσεων του ΔΝΤ), συνεχίζουν να μας κάνουν επιφυλακτικούς, πόσο γρήγορα θα κλείσει επιτέλους αυτή η συμφωνία.  

 
 
 

Και η ΝΔ πρέπει να βελτιώσει και άλλο την εικόνα της … 

Σε αυτό το σημείο να κάνουμε και ένα σχόλιο για την αξιωματική αντιπολίτευση. Συνολική η εικόνα του προέδρου της ΝΔ, κ. Μητσοτάκη είναι ικανοποιητική. Όχι φυσικά άριστη, αλλά σίγουρα καλύτερη από αυτήν που περίμεναν αρκετοί. Θα λέγαμε όμως ότι υπάρχει πρόβλημα με αρκετά από τα στελέχη της ΝΔ. Και δεν είναι μόνο τα τελευταία κρούσματα με τις δηλώσεις του Γεράσιμου Γιακουμάτου, τα παρατράγουδα με την ελληνική φέτα, τις δηλώσεις για την UBER (που έφερε μεγάλες αντιδράσεις στην ευαίσθητη κοινωνική ομάδα των ταξιτζήδων), αλλά η συνολική εικόνα των στελεχών της ΝΔ όταν εμφανίζονται στα ΜΜΕ. Και πιστεύουμε ότι η ελπιδοφόρα πρωτοβουλία Μητσοτάκη για τη δημιουργία μητρώου στελεχών (με πολλά νέα πρόσωπα) θα πρέπει να προχωρήσει πιο ενεργά, με κάποια από αυτά τα στελέχη να αρχίσουν να προωθούνται και στα ΜΜΕ ….  Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει από την ηγεσία του κόμματος να γίνουν άμεσα κινήσεις για να αποσυνδεθεί το κόμμα από το παλαιό, εφόσον φυσικά αυτό είναι εφικτό, για να κλείσουμε και με το καρφί μας.

 
 
 

 

Πρόστιμα Κ.Ο.Κ με εισοδήματα..

Με ενδιαφέρον παρακολουθούμε τις συζητήσεις και τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει η πρόταση του υφυπουργού Μεταφορών Ν. Μαυραγάνη για διαφορετικά πρόστιμα ανάλογα με το εισόδημα και θα λέγαμε ότι δε συμφωνούμε με τα ειρωνικά σχόλια των ΜΜΕ … Και μπορεί ο κ. Μαυραγάνης να έχει διατυπώσει την πρόταση κάπως μπερδεμένα (όπως συνήθως συμβαίνει με τα στελέχη της κυβέρνησης και γενικά με τους έλληνες πολιτικούς), εντούτοις η βάση της ιδέας είναι σωστή. Απλώς να πούμε ότι αντίστοιχο σύστημα, με πρόστιμα με βάση το εισόδημα αλλά και την αξία του αυτοκινήτου, υπάρχει και στην Ελβετία με το σύστημα αυτό να λειτουργεί άψογα (αν και σίγουρα μιλάμε για δύο εντολές διαφορετικές χώρες).  

Και σας παρουσιάζουμε μια ενδιαφέρουσα ιστορία από τον Αύγουστο του 2010, για να καταλάβουμε πώς μερικές χώρες λειτουργούν.

Το υψηλότερο πρόστιμο για υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην ιστορία της αυτοκίνησης, αξίας 800.000 ευρώ, επιβλήθηκε σε Σουηδό οδηγό από την ελβετική Τροχαία. Ο 37χρονος άνδρας πιάστηκε να οδηγεί με ταχύτητα διπλάσια του νόμιμου ορίου με αυτοκίνητο μάρκας Mercedes SLS 6.000 κυβικών, που κοστίζει περί τα 170.000 ευρώ. Η αστυνομία της Λωζάννης ανέφερε ότι ο Σουηδός οδηγούσε τόσο γρήγορα, που χρειάστηκε αρκετές εκατοντάδες μέτρα για να σταματήσει την πορεία του, ενώ η ταχύτητά του ήταν τέτοια που δεν έχει καταγραφεί ουδέποτε άλλοτε από την Τροχαία της χώρας, όπως ανέφερε χθες πηγή της εισαγγελίας της ελβετικής πόλης.

Ο οδηγός αντιμετώπισε τη μέγιστη ποινή, που φθάνει τα 800.000 ευρώ. Τα οδικά πρόστιμα στην Ελβετία υπολογίζονται σύμφωνα με μαθηματικό τύπο που συνεκτιμά την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, την αξία του αυτοκινήτου, αλλά και το εισόδημα του παραβάτη. Ο Σουηδός «ραλίστας» πιάστηκε να οδηγεί με ταχύτητα που πλησίαζε τα 300 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ την τρελή πορεία απέτυχαν να καταγράψουν ορισμένα από τα ραντάρ της αστυνομίας, καθώς η Μercedes-βολίδα εκινείτο με τέτοια ταχύτητα που οι αισθητήρες των ευαίσθητων μηχανημάτων δεν μπόρεσαν να την εγκλωβίσουν. Ο Σουηδός πιάστηκε τελικά σε μπλόκο της τροχαίας στον αυτοκινητόδρομο Α12, που συνδέει την ομοσπονδιακή πρωτεύουσα Βέρνη με τη Λωζάννη. Σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί, ο Σουηδός παραβάτης είπε: «Νομίζω ότι το ταχύμετρο στο αυτοκίνητό μου έχει χαλάσει», χωρίς ωστόσο να πείσει τους αστυνομικούς που παρατήρησαν ότι το όχημα του 37χρονου ήταν ολοκαίνουργιο.

Ο παραβάτης συνελήφθη και κρατήθηκε για αρκετές ώρες, έως ότου του απαγγελθούν κατηγορίες και ορισθεί τακτική δικάσιμος.

Ο Μπενουά Ντιμά, εκπρόσωπος Τύπου της αστυνομίας στο καντόνι της Λωζάννης, είπε: «Χρειάστηκε πάνω από μισό χιλιόμετρο για να σταματήσει».

 
 
 

Το τεστ των τροϊκανών

Όπως έγραψε ο «Βηματοδότης» … Τα φοιτητικά τους χρόνια θυμούνται στην Αθήνα οι Ντέλια Βελκουλέσου (ΔΝΤ), Ντέκλαν Κοστέλο (Ευρωπαϊκή Επιτροπή), Φραντσέσκο Ντρούντι (ΕΚΤ) και Νικόλα Τζιαμαρόλι (ESM). Κυριολεκτώ και δεν αστειεύομαι. Πράκτοράς μου που τους επισκέφθηκε χθες το πρωί στην αίθουσα Thalia (Θάλεια) στο υπόγειο του Hilton τούς βρήκε σκυμμένους πάνω από laptops και ντάνες χαρτιών να εξετάζουν νούμερα και να γράφουν και να σβήνουν όλη την ώρα. Εμοιαζαν με τα «γκρουπ μελέτης» που κάνουν οι φοιτητές στα πανεπιστήμια του εξωτερικού προκειμένου να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις τους ή όταν συγγράφουν εργασίες.

nnn

Αλλά και ενδυματολογικά ήταν σαν φοιτητές. Ειδικά ο γηραιός της παρέας Φραντσέσκο Ντρούντι, ο οποίος φορούσε ένα κίτρινο πουλοβεράκι και ένα γκρι παντελόνι, σαν να ετοιμαζόταν για αγώνα γκολφ. Η Ντέλια Βελκουλέσκου υιοθέτησε... navy look, καθώς φορούσε ένα μπλε παντελόνι και μια ναυτική ελαφριά μακρυμάνικη μπλούζα σαν να ετοιμαζόταν για weekend στο Hampton Island.

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

Plus500

 © 2016-2017 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....