Αρχική | Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | Marx - Soros | Contact

   

 

"Kουλου-βάχατα"

Σχόλια για τα πάντα (εδώ γράφουν όλοι) ……. Η φράση “Κουλου – βάχατα” προέρχεται από την αντίστοιχη αραβική «κούλου ουάχαντ» που σημαίνει «όλα μαζί ένα».

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του GFF

 

 

 

00:01 - 11/10/17

 

ΔΝΤ – Διαπραγματεύσεις…

 

Ξεκινώντας με την τελευταία ειδησεογραφία, θα σταθούμε κυρίως στις τελευταίες προβλέψεις του ΔΝΤ για την ελληνική οικονομία. Προβλέψεις οι οποίες αν και βελτιωμένες σε σχέση με τις προηγούμενες προβλέψεις του ταμείου, ωστόσο συνεχίζουν να αποκλίνουνε αισθητά από τις προβλέψεις της ελληνικής κυβέρνησης. Και όμως μας έχει διδάξει η εμπειρία και όσον αφορά τις συζητήσεις αναφορικά με το πότε θα κλείσει η τρέχουσα αξιολόγηση, τέτοιες διαφωνίες με το ΔΝΤ μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλες αναβολές με τις διαπραγματεύσεις να κρατάνε μήνες.

 

Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι το ΔΝΤ με τις προβλέψεις που κάνει, επί της ουσίας ζητάει από την ελληνική κυβέρνηση μέτρα ύψους περίπου 1% του ΑΕΠ, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται ο στόχος του 3,5% πλεόνασμα που έχει τεθεί για τα επόμενα χρόνια.

 

Πέραν όμως των προβλέψεων για τα πλεονάσματα, εξόχως ανησυχητικές είναι οι εκτιμήσεις του ΔΝΤ για την ανάπτυξη. Γιατί μπορεί για το 2018 το ΔΝΤ να προβλέπει μεγαλύτερη ανάπτυξη από την ελληνική κυβέρνηση, ωστόσο για τα επόμενα χρόνια κάνει λόγω για εξαιρετικά χαμηλές πτήσεις για την ελληνική οικονομία, προβλέποντας λίγο πολύ αυτό που προβλέπουμε και εμείς, μια διαρκής μίζερη κατάσταση, με θετικούς μεν, αλλά και πολύ χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.  

 
 
 

 

Αυτήν την είδηση θα κρατήσουμε

 

Εμείς ξέρετε ποιά είδηση θα κρατήσουμε από τη χθεσινή ημέρα. Ούτε τις αστειότητες με αυτά που έγιναν στο ελληνικό κοινοβούλιο με τον περιβόητο νόμο της αλλαγής φύλου αλλά ούτε καμία άλλη είδηση (όπως για παράδειγμα στην Καταλονία όπου ακόμη ένας επαναστάτης φαίνεται να τρέχει τώρα να μαζέψει τον λαϊκισμό στον οποίο παρέσυρε τον λαό του).

 

Μόνο μια είδηση εμείς θα κρατήσουμε. Για ένα ζήτημα το οποίο θεωρητικά δε μας απασχολεί άμεσα, αλλά ….. είναι ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να μετατραπεί σε εφιάλτη κατά τα επόμενα χρόνια.

 

«Ο κόσμος βρίσκεται σε "τροχιά σύγκρουσης", καθώς οι ελπίδες των ανθρώπων έρχονται σε σύγκρουση με ένα μέλλον στο οποίο εκατομμύρια θέσεις εργασίας αυτοματοποιούνται». Αυτά δήλωσε ο επικεφαλής της Παγκόσμιας Τράπεζας Τζιμ Γιονγκ Κιμ, δηλώσεις οι οποίες προστίθενται σε σειρά αναλύσεων που προειδοποιούν ότι τεράστιος αριθμός θέσεων εργασίας θα χαθούν τα επόμενα χρόνια. Και να μην παραβλέπουμε αυτήν την είδηση, αφού οι συνεχείς δυσκολίες που φαίνεται να αντιμετωπίζει μεγάλο μέρος του πληθυσμού οδηγεί σε μια διαρκή αύξηση των εντάσεων στο εσωτερικό των κοινωνιών.

 
 
 

 

Θα το επαναλάβουμε

Συνεχίζεται να γίνεται όπως μαθαίνουμε ο κακός χαμός με τις συγκοινωνίες, με τους επιβάτες να βρίσκονται για ακόμη μια φορά όμηροι των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες αλλά και ενός τελείως απροετοίμαστου συστήματος. Και όλα αυτά εν μέσω εκβιασμών των γνωστών συνδικαλιστών, που διεκδικούν επίδομα για τη λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού συστήματος!!!!!

«Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για το εισιτήριο, γιατί δεν πραγματοποιούνται έλεγχοι», όπως διαβάσαμε φέρεται να είχε πει υπάλληλος του μετρό στον Α.Ν., ο οποίος προσπαθούσε να εκδώσει μηνιαία ηλεκτρονική κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Η διαδικασία κατέστη ανέφικτη, καθώς ο επιβάτης δεν είχε επίσημο έγγραφο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ, κάτι για το οποίο ο Α.Ν. δεν είχε ενημερωθεί.

Εμείς απλώς θα θυμίσουμε αυτό το οποίο είχαμε γράψει την προηγούμενη Παρασκευή. Μακάρι και στη χώρα μας να υπήρχε ένας Μακρόν ο οποίος έστω και με άκομψο τρόπο είπε σε γάλλους συνδικαλιστές: «Δουλέψτε και μην τα κάνετε μπουρδέλο»….. Στην Ελλάδα όχι μόνο αυτό δε θα πούμε. Αλλά η κυβέρνηση θα στείλει και τον Καρανίκα να πει στον κόσμο μην πληρώνεται εισιτήριο.

 
 
 

 

Μετά περιμένουμε προκοπή

Αλλά θα μας πει κάποιος. Αυτό είναι το πρόβλημα. Στη χώρα που οι επενδυτές περιμένουν 10 χρόνια να πάρουν άδεια (και αναγκάζονται να απειλήσουν μέσω των ΜΜΕ για να γίνει η δουλειά τους) και στη χώρα που δε μπορούσε εδώ και 3 χρόνια να φτιάξουμε ένα δίκαιο σύστημα τελών κυκλοφορίας, μας πείραξε το μπάχαλο με το νέο σύστημα εισιτηρίων. Όλα μπάχαλο είναι σε αυτή τη χώρα και  το εντυπωσιακό είναι ότι δείχνουμε τελείως απρόθυμοι να διορθώσουμε τα πράγματα. Κάποια πράγματα φτιάχνουν, αλλά με εντυπωσιακά αργούς ρυθμούς. 

 
 
 

Καλό

 

Εξαιρετικό έξυπνο και εύστοχο θα χαρακτηρίζαμε το παρακάτω σκίτσο του Αρκά. Τα σχόλια δικά σας.

 

 
 
 

To Gulfstream του Καμμένου

Τα παρακάτω έγραψε ο «Βηματοδότης» …  Με πρωθυπουργικό αεροσκάφος ταξίδεψε ο Πάνος Καμμένος (φωτογραφία) στη Βραζιλία, όπου θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη. Οχι όμως με όποιο όποιο κυβερνητικό αεροσκάφος, αλλά, όπως αναφέρουν αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας, με τη «ναυαρχίδα» του VIP στόλου, δηλαδή το αμερικανικής κατασκευής δικινητήριο τζετ Gulfstream, το οποίο αγοράστηκε από την κυβέρνηση Κώστα Σημίτη για τις ανάγκες της τότε ελληνικής προεδρίας και στοίχισε αρκετά στους φορολογουμένους. Θεωρείται το καλύτερο και το πιο σύγχρονο που διαθέτει ο κυβερνητικός στόλος, καθώς μπορεί να κάνει υπερατλαντικά ταξίδια. Συνήθως το χρησιμοποιεί ο εκάστοτε πρωθυπουργός. Ο Αλέξης Τσίπρας, για παράδειγμα, το έχει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές, ακόμα και όταν επισκέφθηκε την Κούβα για την κηδεία του Φιντέλ Κάστρο.

nnn

Και ο Πάνος Καμμένος προτιμά το Gulfstream αντί των άλλων δύο βραζιλιάνικων Εμπραέρ που διαθέτει η 352 ΜΜΥΠ (Μοίρα Μεταφοράς Υψηλών Προσώπων - με το χαρακτηριστικό κλήσης «Cosmos»). Με αυτό πήγε τις προάλλες στις ΗΠΑ,  για την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ (φροντίζοντας μάλιστα να βγάλει και... σέλφις κατά τη διάρκεια της πτήσης). Αυτό το αεροσκάφος προτιμά σε επίσημες επισκέψεις. Να σημειώσω ότι πρόκειται για ένα πολυτελές αεροσκάφος, εντελώς αθόρυβο στο εσωτερικό του, με πλήρωμα το οποίο αποτελούν άνδρες και γυναίκες της Πολεμικής Αεροπορίας.

nnn

Σκεφθήκατε ποτέ πόσο στοιχίζει το πηγαινέλα του Gulfstream στον Ατλαντικό; Προτού σας πω, σας αναφέρω ότι τις μεγαλύτερες δόξες του το Gulfstream τις γνώρισε επί πρωθυπουργίας Γιώργου Παπανδρέου, τότε που οι πολιτικοί φίλοι του έλεγαν ότι έκανε δύο φορές τον γύρο της Γης για να σώσει την Ελλάδα. Για το κόστος του αεροσκάφους η κυβέρνηση εξέδωσε μιαν απόφαση η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (φύλλο 2808, της 5ης Νοεμβρίου 2016). Σύμφωνα με αυτήν η κάθε ώρα πτήσης του στοιχίζει 5.537,9 ευρώ. Ενα ποσό που οι πάντες θεωρούν εξωπραγματικό, αφού δεν υπολογίζεται η τρέχουσα τιμή των καυσίμων, ούτε τα landing fees, ούτε τα άλλα τέλη υπέρπτησης, ούτε τα φύλλα πορείας των στρατιωτικών, ούτε η διαμονή τους, ούτε καν το ποσό που πληρώνει (ως τέλος) στα αεροδρόμια που χρησιμοποιεί. Να σκεφθείτε ότι τότε που ο κ. Τσίπρας πήγε στην Κούβα γράφτηκε ότι η πτήση του στοίχισε 300.000 ευρώ, με το Μέγαρο Μαξίμου να οργίζεται και να εκδίδει non paper επιμένοντας ότι στοίχισε μόνο 22.900 ευρώ (συμπεριλαμβάνοντας όλα τα έξοδα).

nnn

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το Gulfstream θα είναι το αεροσκάφος που θα μεταφέρει στις 17 Οκτωβρίου τον Πρωθυπουργό στην επίσκεψή του στην Ουάσιγκτον και στο Σικάγο. Κανονικά το αεροσκάφος θα πρέπει να επιστρέψει από τη Βραζιλία (όπου πήγε τον κ. Καμμένο), να επιστρέψει και να ξαναπετάξει πάνω από τον Ατλαντικό για να μεταφέρει τον κ. Τσίπρα και τους υπουργούς του στις ΗΠΑ. Ρώτησα έναν ανώτατο αξιωματικό γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και γιατί να μην υπάρχει κάποιος συντονισμός ώστε να εξοικονομούνται χρήματα και να μην υπάρχει κόπωση στο πλήρωμα. Η απάντηση; «Με τα μακρινά ταξίδια όλοι μαθαίνουν καλύτερα...». Τι άλλο να πω.

 

Παλαιότερα Σχόλια

Plus500

 © 2016-2017 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....