|
|
|
«Σύμφωνα με την "Top 10
λίστα ιδιοκτησίας πλοίων"
/ "Top 10 Ship Owning
List" των μεγάλων εθνών
της ναυτιλίας, η οποία
δημοσιεύεται από την
εταιρεία Vesselsvalue
του Λονδίνου και
βρίσκεται στη διάθεση
της γερμανικής
εφημερίδας «Die Welt», η
αξία των πλοίων των
Ελλήνων εφοπλιστών
ξεπερνά για πρώτη φορά
το φράγμα των 100
δισεκατομμυρίων δολαρίων.
|
|
|
|
|
|
Πρόκειται γενικώς για
την πρώτη φορά που μια
χώρα διαθέτει τόσο
μεγάλης αξίας φορτηγά
πλοία. Σε σχέση με την
προηγούμενη χρονιά οι
ελληνικές ναυτιλιακές
εταιρείες αύξησαν για
άλλη μια φορά το ποσό
της αξίας των πλοίων
τους κατά 5,5 δισ.
δολάρια (4,8 δισ. ευρώ).
Η διαφορά με τις
επόμενες χώρες Ιαπωνία
και Κίνα ανέρχεται σε
ποσοστό πάνω από 10%.
«Οι Έλληνες πλοιοκτήτες
δεν σταμάτησαν ποτέ να
αναζητούν ευκαιρίες στη
ναυτιλιακή αγορά, παρά
τις οικονομικές
δυσκολίες της χώρας τους»
λέει ο Court Smith,
αναλυτής της Value
Vessels. Και (οι Έλληνες
εφοπλιστές) έχουν
διαίσθηση για τις τάσεις:
Πέρυσι επένδυσαν 9 δισ.
δολάρια για συμφωνίες
δεξαμενόπλοιων που
μπορούν να μεταφέρουν
υγροποιημένο φυσικό
αέριο (LNG). Αυτός ο
ναυτιλιακός τομέας θα
αποκτήσει ακόμα
μεγαλύτερη σημασία τα
επόμενα χρόνια, εάν οι
χώρες παραγωγής όπως οι
ΗΠΑ και τα Αραβικά
Εμιράτα αυξήσουν τις
εξαγωγές υγροποιημένου
φυσικού αερίου (LNG)
όπως ανακοινώθηκε. Οι
ναυλώσεις δεξαμενοπλοίων
για LNG έχουν
πενταπλασιαστεί τα
τελευταία χρόνια. Και
καμία άλλη χώρα του
κόσμου δεν διαθέτει όπως
η Ελλάδα δεξαμενόπλοια
LNG αξίας αξίας άνω των
18 δισεκατομμυρίων
δολαρίων», όπως
σημειώνει η «Welt».
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|