|
|
|
της Jaclyn Trop
Η ανεξάρτητη μάρκα
ηλεκτρικών οχημάτων
της Volvo παρουσίασε τα
σχέδιά της την Πέμπτη
για το λανσάρισμα ενός
αυτοκινήτου που θα ανταγωνίζεται
την Tesla, με μια
ολοκληρωμένη εμπειρία
λιανικής πώλησης που θα παραπέμπει
στην Apple.
|
|
|
|
|
|
Η Polestar Cars δήλωσε
ότι θα ξεκινήσει τη
δημιουργία εκθεσιακών
χώρων τύπου “Apple
Store” στην Αμερική στα
τέλη του επόμενου έτους
– εγκαίρως για την
κυκλοφορία του πρώτου
της οχήματος, του 600
ίππων Polestar 1 plug-in
υβριδικού σπορ
αυτοκινήτου. Η εταιρία
Polestar εδρεύει μαζί με
τη μητρική της εταιρεία,
τον όμιλο Volvo Car, στο
Γκέτεμποργκ της Σουηδίας
και στο Ρόκλι του Νιου
Τζέρσεϊ. Η Polestar εξετάζει
τοποθεσίες σε 10 πόλεις.
Το αυτοκίνητο, με τιμή
στα 155.000 δολάρια, θα
έχει ηλεκτρική αυτονομία
93 μιλίων, μικρότερη από
το ήμισυ του πλήρως
ηλεκτρικού μοντέλου S,
αλλά μεγαλύτερη από τα
περισσότερα υβριδικά
μηχανήματα plug-in στην
αγορά. Η εταιρεία
κατασκευάζει εργοστάσιο
στο Chengdu της Κίνας
για να παράγει 500
αυτοκίνητα ετησίως για
τα τρία πρώτα χρόνια. Η
παραγωγή της πρώτης
χρονιάς είναι ήδη sold
out.
Όπως και η Tesla και
άλλες εταιρείες
κατασκευής αυτοκινήτων
πολυτελείας, η Polestar
ακολουθεί μια τάση της
βιομηχανίας να
ολοκληρώνεται η
διαδικασία αγοράς στο
διαδίκτυο. Σταδιακά,
μάλιστα, εγκαταλείπεται
η παραδοσιακή μίσθωση
για το Polestar 1 υπέρ
των πωλήσεων σε μετρητά
ή υπέρ ενός μοντέλου
συνδρομής που
περιλαμβάνει ασφάλιση
και βασική συντήρηση.
Η Polestar δήλωσε ότι θα
ανοίξει το πρώτο κύμα
καταστημάτων της σε
περίπου 10 πόλεις: στη
Νέα Υόρκη, το Σαν
Φρανσίσκο, το Λος
Άντζελες, το Σιάτλ, το
Μαϊάμι, το Σικάγο, την
Ουάσιγκτον DC, το Ντάλας
ή το Χιούστον, τη
Βοστώνη και την Ατλάντα.
Άλλα 10 έως 20
καταστήματα θα
ακολουθήσουν στις ΗΠΑ
και τον Καναδά, σύμφωνα
με τον εκπρόσωπο της
εταιρείας, John Paolo
Canton.
Τα πρώτα καταστήματα
αναμένεται να ανοίξουν
στα τέλη του 2019 ή στις
αρχές του 2020, εγκαίρως
για τις παραδόσεις του
Polestar 1 και του
δεύτερου μοντέλου της
εταιρείας – ενός
ανταγωνιστή του Model 3
που ονομάζεται Polestar
2 και θα διατίθεται στα
45.000-55.000 δολάρια.
Τα καταστήματα θα
λειτουργήσουν ως «καταστήματα-οδηγοί
όπου μπορείτε να
κοιτάξετε, να αγγίξετε
και να αισθανθείτε, αλλά
η τελική συναλλαγή θα
ολοκληρώνεται στο
διαδίκτυο», δήλωσε ο
Canton. «Βασικά η
εμπειρία θα είναι σαν να
βρίσκεστε σε Apple
store».
Το προσωπικό δεν θα
λειτουργεί με προμήθεια
κι «έτσι δεν θα υπάρχει
καμία πίεση για αγορά»,
προσέθεσε.
Επίσης, διεξάγονται
διαπραγματεύσεις με
επενδυτές για περίπου 75
καταστήματα Polestar
παγκοσμίως, από το Όσλο
μέχρι το Πεκίνο, δήλωσε
ο Canton. Τα αυτοκίνητα
δεν θα πωλούνται σε
αντιπροσώπους της Volvo.
Fortune
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|