|
|
|
Όπως σχολίασε το
Bloomberg, αν ψάχνετε τα
tweets του Έλον Μασκ,
δυστυχώς δεν θα τα
βρείτε καθώς ο ίδιος
αποφάσισε να διαγράψει
τον λογαριασμό του στο
Twitter, 10 μήνες μετά
τα προβλήματα που του
δημιούργησε με την
αμερικανική δικαιοσύνη,
η δραστηριότητά του στα
social media.
|
|
|
|
|
|
Ο Διευθύνων Σύμβουλος
της Tesla άλλαξε το
όνομα του στο Twitter σε
Daddy DotCom την Ημέρα
του Πατέρα. Το Daddy.com
είναι ένας υπάρχων
ιστότοπος που παρέχει
πληροφορίες σε νέους και
μέλλοντες μπαμπάδες.
Τον Αύγουστο του 2018, η
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
κατέθεσε μήνυση σε βάρος
του Μασκ, κατηγορώντας
τον για απάτη, αφού
ανήρτησε σειρά «ψευδών ή
παραπλανητικών»
μηνυμάτων στο Twitter,
που αφορούσαν στην
ενδεχόμενη αποχώρηση της
εταιρείας από τη Γουόλ
Στριτ. Μασκ και Tesla
κατέβαλαν έκαστος το
ποσό των 20 εκατομμυρίων
δολαρίων.
Ως μέρος μιας δικαστικής
διευθέτησης, ο Μασκ
υποχρεούται να θέτει υπό
έγκριση τα ποστ του στο
Twitter από τον δικηγόρο
της εταιρείας, ο οποίος
θα τον διαφωτίζει εάν
αυτά μπορούν να
επηρεάσουν τις μετοχές
της. Ενώ ο Μασκ
παραμένει διευθύνων
σύμβουλος της εταιρείας
ηλεκτρικών αυτοκινήτων,
ο διακανονισμός, ωστόσο,
απαιτούσε επίσης να
παραιτηθεί από το ρόλο
του προέδρου για
τουλάχιστον τρία χρόνια.
Ακόμα μία... γκάφα
Ένα tweet που «ανέβηκε»
στις 19 Φεβρουαρίου
έδειχνε μια εικόνα στην
οποία ο Μασκ γράφει πως
πρόκειται για 4.000
αυτοκίνητα έτοιμα να
φορτωθούν στο λιμάνι του
Σαν Φρανσίσκο για την
Ευρώπη και στο ίδιο
σχόλιο αναφέρει ότι «Η
Tesla κατασκεύασε 0
αυτοκίνητα το 2011, αλλά
θα φτιάξει περίπου
500.000 το 2019».
Σε επιστολή της Tesla
προς τους μετόχους τον
περασμένο μήνα,
αναφερόταν πως οι
πραγματικές προβλέψεις
για τη φετινή χρονιά
είναι κάπου μεταξύ
360.000 με 400.000
οχήματα. Περίπου 4,5
ώρες μετά το tweet, ο
Μασκ απάντησε: «αυτό που
εννοούσα ήταν πως ο
ετήσιος ρυθμός παραγωγής
στα τέλη του 2019 θα
είναι πιθανότατα 500,
δηλαδή 10.000 την
εβδομάδα. Όπως
υπολογίζεται, οι
παραδόσεις για φέτος θα
είναι περίπου 400.000».
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|