|
|
|
«Η Ελλάδα ξέφυγε από την
πτώχευση, ωστόσο τα
βήματα που έχουν γίνει
είναι ασήμαντα, ενώ η
μεσαία τάξη είναι
απογοητευμένη» σημειώνει
σε ρεπορτάζ του το
περιοδικό Der
Spiegel. «Η
ανάπτυξη με 1,3% κατά το
πρώτο τρίμηνο είναι
καταστροφική για μια
χώρα, της οποίας η
οικονομική απόδοση έχει
μειωθεί κατά ένα πέμπτο
σε σχέση με δέκα χρόνια
πριν (…) |
|
|
|
|
|
Η ανεργία έχει μειωθεί
από το 25% που ήταν το
2015 πλέον κινείται στο
18%. Ωστόσο και πάλι το
ποσοστό είναι διπλάσιο
σε σχέση με την περίοδο
προ κρίσης (…) Όποιος
δεν μπορεί να τα βγάλει
πέρα με τις ισχύουσες
συνθήκες φεύγει. Η ‚έξοδος‘
είναι σφοδρή: πάνω από
μισό εκατομ. Έλληνες
εγκατέλειψαν τη χώρα από
το ξέσπασμα της κρίσης».
Το ρεπορτάζ αναφέρει ως
θετικό επιχειρηματικό
παράδειγμα που άντεξε
και άνθισε στα χρόνια
της κρίσης, παρά τα
προβλήματα, την εφαρμογή
για ταξί «Beat» (σσ:
πρώην Taxibeat) του
Νίκου Δρανδάκη. Ωστόσο
το ίδιο ρεπορτάζ
εστιάζει και σε ένα
παράδειγμα στασιμότητας
και εμποδίων στον
επενδυτικό τομέα.
Πρόκειται για το
παράδειγμα της
αξιοποίησης του πρώην
αεροδρομίου στο Ελληνικό,
που ξεκίνησε πριν πέντε
χρόνια με φιλόδοξους
όρους και πλέον «δεν
κινείται τίποτα». ‘Όπως
παρατηρεί το Der Spiegel
«όταν το 2015 ο Τσίπρας
ανέλαβε την εξουσία,
υποσχέθηκε να σταματήσει
ή να ανατρέψει όλες τις
ιδιωτικοποιήσεις. Έξι
μήνες αργότερα η χώρα
ήρθε στα πρόθυρα της
χρεοκοπίας, ο Τσίπρας
χρειαζόταν δάνεια και
υποσχέθηκε στους
δανειστές την συνέχιση
του προγράμματος. Ωστόσο
από τα 50 δις ευρώ, που
θα αντλούσε η Αθήνα από
την πώληση δημόσιας
περιουσίας, δεν έχουν
ακόμη μαζευτεί ούτε τα
10».
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|