Στη γειτονική Βουλγαρία
μεταβαίνουν σχεδόν όλοι
οι επιτήδειοι έμποροι
εισαγόμενων
μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων ώστε να
προμηθευτούν τα «σαπάκια»
τους έναντι μερικών
εκατοντάδων ευρώ και να
τα διαθέσουν σε
ανυποψίαστους Έλληνες
καταναλωτές έναντι
πολλών χιλιάδων ευρώ!
Όπως αποκαλύπτει το
Newsauto.gr τα αμφιβόλου
ποιότητας εισαγόμενα
μεταχειρισμένα
αυτοκίνητα από την
Βουλγαρία προμηθεύονται
από 300 έως και 2.100
ευρώ ενώ αδιευκρίνιστο
παραμένει το γεγονός για
το αν τηρούνται και οι
σχετικές φορολογικές
απαιτήσεις που πρέπει να
καταβάλουν οι εισαγωγείς
τους στα ελληνικά
τελωνεία.
Ειδικότερα σύμφωνα με
πληροφορίες πολλά από
αυτά τα μεταχειρισμένα «σαπάκια»
προέρχονται από χώρες
εκτός ΕΕ και «βαφτίζονται»
Ευρωπαϊκά στη Βουλγαρία
εξαιτίας των χαμηλών
εισαγωγικών δασμών και
κατόπιν εισάγονται στην
Ελλάδα καταβάλλοντας
μόνο το Τέλος
Ταξινόμησης καθώς ο ΦΠΑ
έχει… καταβληθεί στη
Βουλγαρία.
Παράλληλα οι επιτήδειοι
έμποροι που τα εισάγουν
φροντίζουν ώστε μόλις
εκτελωνιστούν να
εμφανίζουν στο
χιλιομετρητή τους μόλις
60.000 με 80.000
χιλιόμετρα αντί 200.000
ή 300.000 χλμ. και πλέον
που έχουν διανύσει στην
πραγματικότητα.
Το κόστος απόκτησης για
τα «σαπάκια» από τη
Βουλγαρία κυμαίνεται σε
εξαιρετικά χαμηλά
επίπεδα με τιμή
εκκίνησης τα 300 ευρώ.
Ειδικότερα σύμφωνα με
στοιχεία που δημοσιεύει
το Newsauto.gr οι
επιτήδειοι έμποροι
μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων εισάγουν
στην Ελλάδα χιλιάδες
τέτοια οχήματα που οι
τιμές του ξεκινούν από
τα 300 ευρώ και σε καμία
περίπτωση δεν ξεπερνούν
τις 2.100 ευρώ!
Χαρακτηριστικά
αναφέρουμε πως ένα Opel
Corsa μοντέλο του 2008
αποκτήθηκε από τη
Βουλγαρία έναντι μόλις
700 ευρώ έχοντας
διανύσει περισσότερα από
265.000 χλμ.
Ένα Ford Fiesta μοντέλο
του 2009 έχοντας
διανύσει περίπου 220.000
χλμ. αποκτήθηκε έναντι
1.300 ευρώ.
Ένα Renault Modus
μοντέλο του 2004
αποκτήθηκε έναντι μόλις
300 ευρώ έχοντας
διανύσει πάνω από
480.000 χλμ. και εισήχθη
στην Ελλάδα για να
πουληθεί σε κάποιον
ανυποψίαστο καταναλωτή
αναγράφοντας στο κοντέρ
του μόλις 110.000 χλμ.
Ακριβά φαίνεται πως
αποκτήθηκε ένα Citroen
C1 μοντέλο του 2010 το
οποίο είχε διανύσει πάνω
από 295.000 χλμ. καθώς ο
έμπορος κατέβαλε 2.800
ευρώ. Ωστόσο αναμένεται
να κερδίσει αρκετά
χρήματα από την πώλησή
του στην Ελλάδα καθώς οι
τιμές διάθεσης σε
αντίστοιχα εγχώρια
μοντέλα κυμαίνονται πάνω
από 5.000 ευρώ.
Επίσης ένα VW Polo
μοντέλο του 2007 το
οποίο είχε διανύσει
276.000 χλμ. αποκτήθηκε
έναντι 500 ευρώ και η
πώλησή του στην χώρα μας
μετά από την καταβολή
του Τέλους Ταξινόμησης
που ανέρχεται σε περίπου
200 ευρώ θα είναι
ιδιαίτερα κερδοφόρα για
τον έμπορο αλλά όχι και
για τον καταναλωτή.
Ένα Honda Jazz μοντέλο
του 2006 το οποίο είχε
διανύσει 312.000 χλμ.
αποκτήθηκε έναντι 900
ευρώ και πλέον πωλείται
από κατάστημα εμπορίας
μεταχειρισμένων
αυτοκινήτων στην Αττική
έναντι 5.800 ευρώ
αναγράφοντας στο κοντέρ
του μόλις 97.000 χλμ.
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo -Kερδίστε bonus εγγραφής ).