|
|
|
Κοντά στην έξοδο από τον
εργασιακό βίο βρίσκονται
περίπου 3.000
εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ που
έχουν μεταφερθεί στην
Ελληνική Εταιρεία
Συμμετοχών και
Περιουσίας. Στον δρόμο
που άνοιξε η ΔΕΗ
κινδυνεύουν να βρεθούν
πρωτίστως 2.500
εργαζόμενοι στα Ελληνικά
Ταχυδρομεία και στις
Αστικές Συγκοινωνίες.
Πρόκειται για εταιρείες
με σοβαρά προβλήματα
βιωσιμότητας, οι οποίες
αδυνατούν να σηκώσουν
για πολύ ακόμα το βάρος
του πλεονάζοντος
προσωπικού, αναφέρει
δημοσίευμα της
Κυριακάτικης RealNews.
|
|
|
|
|
|
Η αποχώρηση προσωπικού
με ώριμα συνταξιοδοτικά
δικαιώματα ή η
μετακίνηση σε άλλες
θέσεις έχουν προβλεφθεί
και στα business plans
της διοίκησης του
υπερταμείου τα οποία
απεστάλησαν στις
διοικήσεις των εταιρειών
και αποτελούν μέρος της
ευρύτερης στρατηγικής
για την αναδιάρθρωσή
τους και την επιστροφή
τους στην κερδοφορία.
Εκτός από τις δύο
μεγάλες κρατικές
εταιρείες, υπάρχουν και
άλλες μικρότερου
μεγέθους που χρειάζεται
να διαχειριστούν τα
λειτουργικά τους κόστη
και να αναπροσαρμόσουν
το επενδυτικό τους πλάνο
-όπως ορίζει και το
μνημόνιο- προκειμένου να
καταστούν ανταγωνιστικές.
Ανάμεσά τους, σύμφωνα
πάντα με τη RealNews,
είναι:
ο Οργανισμός Κεντρικής
Αγοράς Αθηνών (ΟΚΑΑ)
η Κεντρική Αγορά
Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ)
οι Ελληνικές Αλυκές
η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ
η Διώρυγα Κορίνθου
η ΔΕΘ – Helexpo, και
το ΟΑΚΑ.
Προκειμένου να
υλοποιηθούν τα πλάνα του
υπερταμείου, η Ευρωπαϊκή
Επιτροπή, στην πρώτη
μεταμνημονιακή έκθεσή
της, ζητεί επιτάχυνση
της υλοποίησης των
δεσμεύσεων που πρέπει να
ολοκληρωθούν.
Διαπιστώνει
καθυστερήσεις στην πλήρη
εφαρμογή των business
plans σε κρατικές
εταιρείες που έχουν
ενταχθεί στην Ελληνική
Εταιρεία Συμμετοχών και
Περιουσίας, στη
μεταβίβαση του ΟΑΚΑ και
στην αναδιάρθρωση της
ΕΤΑΔ. Η Κομισιόν πιέζει
επίσης τη διοίκηση του
υπερταμείου για την
ολοκλήρωση όλων των
αλλαγών στις διοικησείς
των εν λόγω κρατικών
εταιρειών.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|