|
|
|
Οι Βρυξέλλες, η Αθήνα
και ο Πειραιάς είναι
ανάμεσα στους
προορισμούς που
εξετάζουν οι κυριότεροι
ασφαλιστικοί μεσάζοντες
για να εγκαταστήσουν
θυγατρικές τους στην
Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς
τα χρονικά περιθώρια που
διαθέτουν προκειμένου να
προετοιμαστούν για το
ενδεχόμενο να υπάρξει το
λεγόμενο «σκληρό» Brexit
εξαντλούνται, σημείωσε
μια ένωση εταιρειών του
κλάδου σήμερα.
|
|
|
|
|
|
Η Lloyd's εγκαθιστά μια
θυγατρική της η οποία θα
δραστηριοποιείται στην
ΕΕ στις Βρυξέλλες. Η
δραστηριότητα της
θυγατρικής της
λονδρέζικης ασφαλιστικής
σχεδιάζεται να αρχίσει
τον Ιανουάριο του 2019.
Πολλές άλλες μεγάλες
ασφαλιστικές εταιρείες,
όπως η AIG και η Aviva,
εγκαθιδρύουν παράλληλα
θυγατρικές ή ετοιμάζουν
νέες εγκαταστάσεις σε
αστικά κέντρα όπως είναι
το Λουξεμβούργο ή το
Δουβλίνο, για το
ενδεχόμενο η Βρετανία να
χάσει την πρόσβαση στην
ενιαία αγορά της ΕΕ μετά
το Μπρέξιτ.
Πάντως οι μεσίτες
ασφαλειών γενικά δεν
έχουν βιαστεί να
ιδρύσουν τέτοιες
θυγατρικές, κατά πηγές
προσκείμενες στον κλάδο
στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Όμως, «σε αυτό το πολύ
προχωρημένο στάδιο του
παιγνιδιού, θα ήταν
ανόητο να αγνοηθεί η
πολύ πραγματική
πιθανότητα να μην
υπάρξει συμφωνία για το
ΗΒ», σημείωσε ο
Κρίστοφερ Κροφτ,
διευθύνων σύμβουλος της
Ένωσης Ασφαλιστών και
Διεθνών Μεσιτών
Ασφαλειών του Λονδίνου
(London Insurance and
International Brokers
Association, LIIBA), στο
δελτίο Τύπου που δόθηκε
στη δημοσιότητα
ταυτόχρονα με την έκθεσή
της για το πρώτο εξάμηνο.
«Για αυτόν τον λόγο,
ενθαρρύνουμε τα μέλη μας
να λάβουν μέτρα για αυτό
το σενάριο τώρα»,
πρόσθεσε ο ίδιος.
Η LIIBA συζητά με τη
βελγική κυβέρνηση και με
ρυθμιστικούς φορείς για
να βοηθήσει τις
ασφαλιστικές εταιρίες οι
οποίες θα προτιμούσαν
τις Βρυξέλλες ως την
έδρα των θυγατρικών τους
που θα
δραστηριοποιούνται στην
ΕΕ, εξήγησε ο Κροφτ.
«Η LIIBA θα συνεχίσει
επίσης την πιο ενδελεχή
εξερεύνηση του εάν και
κατά πόσον η Αθήνα ή ο
Πειραιάς θα μπορούσαν να
αποδειχθούν μια βιώσιμη
εναλλακτική τοποθεσία»,
συμπλήρωσε.
Αρκετές εταιρείες-μέλη
της LIIBA διαθέτουν ήδη
γραφεία στο λιμάνι του
Πειραιά. Η ένωση
εκπροσωπεί μεσάζοντες
και ασφαλιστές στους
οποίους αναλογεί το ένα
τρίτο των ασφαλίσεων των
θαλάσσιων μεταφορές,
εξήγησε ο Κροφτ στο
πρακτορείο ειδήσεων
Ρόιτερς μέσω
ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|