|
|
|
Σύμφωνα με τα όσα έγραψε
το Bloomberg, η Dyson
Ltd., γνωστή για την
κατασκευή ηλεκτρικών
σκουπών, επέλεξε τη
Σιγκαπούρη για να
κατασκευάσει το πρώτο
της ηλεκτρικό αυτοκίνητο,
προωθώντας τα σχέδιά της
για να ανταγωνιστεί την
Tesla Inc στον πιο καυτό
τομέα της
αυτοκινητοβιομηχανίας.
|
|
|
|
|
|
Σύμφωνα πάντα με ένα
πολύ ενδιαφέρον
δημοσίευμα της
Bloomberg, o Βρετανός
κατασκευαστής, επίσης
γνωστός για στεγνωτήρες
χεριών και καθαριστές
αέρα, δήλωσε την Τρίτη
ότι θα ολοκληρώσει το
εργοστάσιο έως το 2020
και έθεσε στόχο να
κυκλοφορήσει το πρώτο
του μοντέλο μέχρι το
2021 στο πλαίσιο μιας
προσπάθειας ύψους 2
δισεκατομμυρίων λιρών
(2,6 δισεκατομμύρια
δολάρια) να επεκταθεί
στα αυτοκίνητα.
Η επιλογή της
Σιγκαπούρης - η οποία
δεν διαθέτει ούτε ένα
εργοστάσιο κατασκευής
αυτοκινήτων και είναι
ένα από τα πιο δαπανηρά
μέρη στον κόσμο για να
αγοράσει κανείς ένα
αυτοκίνητο - έρχεται ως
Tesla πλησιάζει στη
δημιουργία ενός
εργοστασίου στην Κίνα. Η
απόφαση είναι μια νίκη
για την πόλη-κράτος, που
φιλοξενεί το δεύτερο
μεγαλύτερο λιμάνι του
πλανήτη και αποτελεί
κέντρο κατασκευής για
προϊόντα υψηλής
τεχνολογίας, όπως οι
κινητήρες αεροσκαφών
Rolls Royce.
Η Dyson είναι μεταξύ των
νέων υποψηφίων που
μπαίνουν στον αγώνα για
να κατασκευάσουν
ηλεκτρικά οχήματα, τα
οποία κερδίζουν μερίδιο
αγοράς από βενζινοκίνητα.
Εκτός από την Tesla, θα
ανταγωνιστεί με
παγκόσμιους γίγαντες
όπως η Daimler AG, η
Volkswagen AG και η
General Motors Co., οι
οποίες χρεώνουν μπροστά
τα σχέδια EV.
Η Σιγκαπούρη, με
λιγότερα από 6
εκατομμύρια κατοίκους,
είναι μια μικρή αγορά,
αλλά διαθέτει ταλέντα
τεχνολογίας και ισχυρή
προστασία πνευματικής
ιδιοκτησίας. Η Dyson
διαθέτει ήδη ένα κέντρο
παραγωγής στη Σιγκαπούρη
που επικεντρώνεται σε
ψηφιακούς κινητήρες, με
την εταιρεία να
απασχολεί περίπου 1.100
άτομα στην περιοχή.
"Η απόφαση για το πού θα
κατασκευαστεί το
αυτοκίνητό μας είναι
πολύπλοκη και βασίζεται
στις αλυσίδες εφοδιασμού
και στην πρόσβαση στις
αγορές", ανέφερε ο
διευθύνων σύμβουλος της
Dyson Jim Rowan σε
σημείωμά του στο
προσωπικό.
Η Dyson είχε εξετάσει το
Ηνωμένο Βασίλειο και
διάφορες τοποθεσίες στην
Ασία για το εργοστάσιό
της. Έχει εκτεταμένη
κατασκευαστική εμπειρία
στη Μαλαισία και
παλαιότερα παρήγαγε
προϊόντα στο Ηνωμένο
Βασίλειο, τα οποία
ενδέχεται να χάσουν
μέρος της γοητείας τους
για τις παγκόσμιες
εταιρείες με την
προγραμματισμένη έξοδο
από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Dyson θα κατασκευάσει
η ίδια το εργοστάσιο
αντί να το αναθέσει σε
προμηθευτές. Η Tesla,
από την άλλη, περνάει
αυτό που ο ιδρυτής της
Elon Musk αποκάλεσε "κόλαση
παραγωγής", καθώς η
εταιρεία έχει αυξήσει
τις ποσότητες στο
μοναδικό εργοστάσιο
αυτοκινήτων της, στο
Fremont της Καλιφόρνια.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|