Αρχική | Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | Marx - Soros | Contact

 

00:01 - 29/11/18

Η απίστευτη ιστορία του Boeing 737

 

Το Boeing 737 βρίσκεται παντού. Αν έχετε επιβιβαστεί σε μια εμπορική πτήση τα τελευταία 50 χρόνια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πετάξατε με το συγκεκριμένο αεροσκάφος. Αυτό οφείλεται στο ότι η Boeing έχει πουλήσει ένα μεγάλο αριθμό αυτών. Από το 1965, ο τιτάνας της αμερικανικής αεροναυπηγικής έχει λάβει παραγγελίες για τον εντυπωσιακό αριθμό των 14.985 για το συγκεκριμένο αεροσκάφος.

 

Αυτή είναι, λοιπόν, η ιστορία του εντυπωσιακού αεροσκάφους.

 

 

1. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΕΔΙΑ

Το 1964, η Boeing ξεκίνησε να εργάζεται σε ένα στενό αεροσκάφος 50-60 θέσεων, σχεδιασμένο για πτήσεις μεταξύ 50 και 1.000 μιλίων. Θα ήταν επίσης περίπου το μισό του μεγέθους του μικρότερου τζετ της Boeing, εκείνη την περίοδο, του 727.

 

2. ΤΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ

Το αεροσκάφος 737 που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1967 έγινε γνωστό ως το «Baby Boeing». Το πρώτο 737 είναι αυτό που σήμερα θα χαρακτηρίζαμε ως περιφερειακό τζετ.

 

 

3. ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ

Οι πρώτοι πελάτες της Boeing που παρήγγειλαν το 737 ήταν η Lufthansa, η United, και η Malaysia-Singapore Airlines, προκάτοχος των σημερινών Malaysia Airlines και Singapore Airlines.

 

4. Η ΠΡΩΤΗ ΠΤΗΣΗ

Τον Δεκέμβριο του 1967, η Boeing παρέδωσε την πρώτη φουρνιά των 737-100 στην Lufthansa. Στο αεροσκάφος τελικά δόθηκε το ψευδώνυμο «Bobby», από έναν χαρακτήρα σε παιδικό βιβλίο, που η εταιρεία έδινε στους μικρούς ταξιδιώτες.

 

5. ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ

Το πρωτότυπο του Boeing 737 δεν μπήκε ποτέ σε εμπορική υπηρεσία και αντ’ αυτού λειτούργησε για κάποιες δεκαετίες ως πλατφόρμα δοκιμών της NASA. Το αεροσκάφος μπορεί πλέον να βρεθεί στο Μουσείο Πτήσεων στο Σιάτλ.

 

6. ΟΙ «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ» ΤΟΥ

Στα μέσα της δεκαετίας του 1980, η αγορά για στενά αεροσκάφη δέχτηκε ένα σημαντικό πλήγμα με την εισαγωγή της «οικογένειας» του Airbus A320. Η ευρωπαϊκή Airbus κατάφερε τελικά να κυκλοφορήσει τον πρώτο πραγματικό ανταγωνιστή του 737.

 

7. Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗ BOEING

Ως αντίδραση σε αυτή την απειλή, η Boeing κυκλοφόρησε την τρίτη γενιά των 737 το 1993. Τα Boeing 737-600,-700,-800,-900, και -900ER θα γινόνταν γνωστά ως τα «Next Generation».

 

8. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ

Κατά την πάροδο των χρόνων, το ότι ήταν οικονομικό και αξιόπιστο έκανε το Boeing 737 μια δημοφιλή επιλογή για πολλές εταιρείες, από τις χαμηλού κόστους νεοφυείς μέχρι μεγάλες πολυεθνικές.

 

9. Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ

Η ευελιξία του το έκανε εύχρηστο για στρατιωτικές υπηρεσίες, τόσο για τη μεταφορά, όσο και ως τακτικό αεροσκάφος. Υπάρχει επίσης και η εκδοχή του σε φορτηγό αεροσκάφος. Το 737 μετετράπη ακόμα και σε ιδιωτικό τζετ.

 

10. Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ 737

Το 2011, η Boeing κυκλοφόρησε την τέταρτη γενιά των 737, που ονομάστηκαν ΜΑΧ. Τα νέα 737 περιλαμβάνει στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, νέα φτερά και αεροηλεκτρικό εξοπλισμό. Έρχεται, μάλιστα, σε 4 διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με τις θέσεις που περιλαμβάνουν (172, 230, 210 και 220). Με πάνω από 4.700 παραγγελίες προς το παρόν, το 737 MAX είναι το αεροσκάφος της Boeing με τις ταχύτερες πωλήσεις όλων των εποχών.

 

Fortune

 

Greek Finance Forum

 

Σχόλια Χρηστών

HTML Comment Box is loading comments...

 

 

 

 

 

Plus500

Trading σε ελληνικές μετοχές μέσω της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης" - Demo). 

Λήψη τώρα!

 © 2016-2017 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....