Ας δούμε ορισμένους από
τους παράγοντες οι
οποίοι έχουν διαμορφώσει
μέχρι σήμερα αυτή τη
συναρπαστική ιδιωτική
διαδρομή στα άστρα:
Ο ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
Ο CEO της SpaceX, Έλον
Μασκ, θέλει να στείλει
δύο ανθρώπους σε τροχιά
γύρω από τη σελήνη. Εάν
το καταφέρει θα
πρόκειται για την πρώτη
αμιγώς ιδιωτική αποστολή
στην ιστορία. Αρχικά
προγραμμάτιζε να το
καταφέρει μέσα στο 2018,
όμως η ανάπτυξη ενός
νέου πυραύλου άλλαξε τα
σχέδιά του. Όποιος,
πάντως, θέλει να
συμμετάσχει σε αυτό το
ταξίδι θα πρέπει να
πληρώσει ένα ποσό που θα
κυμαίνεται από τα 70
εκατ. δολάρια ως τα 175
εκατ.
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ
ΧΑΣΙΜΟ
Η εταιρεία Blue Origin
του Τζεφ Μπέζος, ελπίζει
ότι θα καταφέρει μέσα
στη χρονιά να προσφέρει
ταξίδια διάρκειας 11
λεπτών τα οποία θα
φτάνουν ως τα όρια της
ατμόσφαιρας. Η τιμή για
αυτό δεν έχει γίνει
ακόμη γνωστή.
«ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ»
Ένα ταξίδι μετ’
επιστροφής στον Διεθνή
Διαστημικό Σταθμό μέσω
του ρωσικού πυραύλου
Soyuz, κοστίζει σήμερα
στη NASA περίπου 80 εκατ.
δολάρια.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
Μπορεί το 2014 μια
συντριβή να πήγε πίσω τα
σχέδιά της Virgin
Atlantic, όμως ο ιδρυτής
της, Ρίτσαρντ Μπράνσον,
εξακολουθεί να δέχεται
συμμετοχές από πιθανούς
επιβάτες έναντι του
ποσού των 250.000
δολαρίων. Σκοπός της
αποστολής -όποτε κι αν
αυτή γίνει- είναι να
προσφέρει την εμπειρία
της έλλειψης βαρύτητας
στα εξωτερικά όρια της
ατμόσφαιρας.
ΠΟΛΥ ΠΙΟ «ΦΤΗΝΟ» ΑΠΟ
Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ
Ο διαστημικός πύραυλος
Falcon 9 της SpaceX
μπορεί να κοστίσει στον
ιδιοκτήτη του περίπου 60
εκατ. δολάρια. Ο Falcon
Heavy, από την άλλη,
κοστίζει από 90 εκατ.
δολάρια ως 160 εκατ.
δολάρια, ανάλογα με τις
μετατροπές που μπορεί να
γίνουν.
ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ
ΜΙΛΙΩΝ
Λιγότερα από 600 είναι
τα άτομα που έχουν
καταφέρει να ταξιδέψουν
έστω και για μια φορά σε
υψόμετρο 62 μιλίων
μακριά από την επιφάνεια
της Γης. Όλοι σχεδόν
προέρχονται από τον
δημόσιο τομέα.
Fortune
|
|