Και όπως σχολιάζει το
Bloomberg, φέτος,
ο κατασκευαστής της
Mercedes-Benz επιστρέφει
δυναμικά στην ετήσια
έκθεση ηλεκτρονικών
ειδών ευρείας
κατανάλωσης, με ένα
αυτοοδηγούμενο βανάκι -τύπου
φούσκα- που σχεδιάστηκε
για να μεταφέρει
αξιόπιστα τους ανθρώπους
και τα εμπορεύματα γύρω
από την πόλη με
περιορισμένες ταχύτητες.
Σύμφωνα πάντα με το
Bloomberg,
μολονότι τα αυτοκίνητα
χωρίς οδηγό ενδέχεται να
μην έχουν πληθυσμό για
κάποιο διάστημα, οι
υπηρεσίες μεταφοράς σε
περιορισμένες περιοχές
έχουν αρχίσει να
φαίνονται πιο εφικτές,
τουλάχιστον κατά τα
επόμενα χρόνια.
«Αυτά τα οχήματα έχουν
μέτρια τεχνική
πολυπλοκότητα και
οδηγούν με χαμηλές
ταχύτητες, γεγονός που
τα καθιστά ευκολότερα να
παραχθούν από τα
συμβατικά αυτοκίνητα»,
δήλωσε σε τηλεφωνική
συνέντευξη ο Wolfgang
Bernhart, σύμβουλος της
Roland Berger GmbH. «Η
δυνατότητα για οχήματα
ειδικής χρήσης και
αυτόνομης οδήγησης στο
σύνολό της, είναι
σημαντική». Σύμφωνα με
το
Bloomberg,
οι πωλήσεις
αυτο-οδηγούμενων
λεωφορείων θα φτάσουν
περίπου το 1 εκατομμύριο
οχήματα το 2020 και θα
μπορούσαν να
υπερδιπλασιαστούν σε 2,5
εκατομμύρια μέχρι το
2025, σύμφωνα με τις
εκτιμήσεις των ειδικών. |