|
|
|
Για περισσότερο από δύο
χρόνια, το ρολόι
μετρούσε αντίστροφα προς
την κατεύθυνση της
σημερινής ημέρας, της
29ης Μαρτίου 2019, την
ημέρα που η Πρωθυπουργός
Theresa May υποσχέθηκε
ότι η Βρετανία θα
εγκαταλείψει την
Ευρωπαϊκή Ένωση.
|
|
|
|
|
|
Καθώς το δράμα βρίσκεται
σε εξέλιξη, η φθορά
προέρχεται από το ότι
τελικά, η σημερινή ημέρα
δεν είναι ημέρα brexit.
Όπως έγραψε το
Bloomberg, η
αναβολή της May για την
αποχώρηση της χώρας από
την ΕΕ τουλάχιστον μέχρι
τις 12 Απριλίου ήρθε
πολύ αργά για τις
εταιρείες που ξόδεψαν
αρκετούς μήνες με βάση
το δεδομένο ότι η κρίση
θα σημειωνόταν την
ημερομηνία που είχε
προγραμματιστεί. Εάν το
Κοινοβούλιο αναγκάσει
την κυβέρνηση να
επιδιώξει ακόμη
μεγαλύτερη παράταση της
ιδιότητας του κράτους-
μέλους ΕΕ ή να εγκρίνει
τη συμφωνία εξόδου της
May, οπωσδήποτε κάποιες
από αυτές τις
προετοιμασίες θα
μπορούσαν να αποδειχθούν
μάταιες.
Εταιρείες-
γίγαντες όπως η HSBC
Holdings Plc και η
GlaxoSmithKline Plc
δαπανούν δεκάδες
εκατομμύρια λίρες για το
Brexit, αλλά και
μικρότερες εταιρείες
νιώθουν τη δυσκολία. Η
Plastribution Ltd., μια
εταιρεία που
δραστηριοποιείται στο
χονδρεμπόριο πλαστικών
και βρίσκεται κοντά στο
Leicester της Αγγλίας,
αποθήκευσε εμπορεύματα
πριν από τις 29 Μαρτίου
και θα πρέπει τώρα να
ξοδέψει χιλιάδες
επιπλέον λίρες για
χώρους αποθήκευσης,
καθώς η αβεβαιότητα
σχετικά με την
ημερομηνία αναχώρησης
δημιουργεί πρόσθετα
προβλήματα.
"Ένιωσα πραγματικά ότι
ήταν μια σαφής
καταληκτική ημερομηνία
(η 29η Μαρτίου), μια
γραμμή στην άμμο",
δήλωσε ο Mike Boswell,
διευθύνων σύμβουλος της
εταιρείας, προσθέτοντας
ότι οι εταιρείες
logistics χρεώνουν ένα
ασφάλιστρο για την
αποθήκευση. "Είναι
απογοητευτικό" πρόσθεσε.
Ο αντίκτυπος θα μπορούσε
να αποδειχθεί ακόμα
χειρότερος για τις
επιχειρήσεις που
ασχολούνται με
εμπορεύματα τα οποία
είχουν περιορισμένη
διάρκεια ζωής και θα
πρέπει τώρα να
αντικατασταθούν, δήλωσε
ο Brian Connell,
σύμβουλος της αλυσίδας
εφοδιασμού στην KPMG. "Όλα
τα προϊόντα έχουν κάποιο
είδος απαξίωσης και όλοι
εργάστηκαν με άξονα την
29η Μαρτίου".
Οι επιχειρήσεις που
έφεραν επιπλέον
τελωνειακό προσωπικό και
υπέγραψαν συμβάσεις με
ημερομηνία έναρξης της
29ης Μαρτίου θα
πληρώνουν για αυτές τις
υπηρεσίες, παρόλο που το
Brexit δεν έχει
συντελεστεί, δήλωσε ο
Ross Denton, δικηγόρος
στο Baker McKenzie LLP
στο Λονδίνο.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|