|
|
|
«Η Ελλάδα, παρά την
οικονομική κρίση, με
στόλο αξίας 100
δισεκατομμυρίων δολαρίων,
είναι η υπ΄αριθμόν ένα
χώρα στην παγκόσμια
κατάταξη των εμπορικών
στόλων - ακολουθούμενη
από κοντά από την
Ιαπωνία και την Κίνα.
Στην κατάταξη ακολουθούν
οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η
Νορβηγία και η Γερμανία.
Ιδιαίτερα, τα ελληνικά
πετρελαιοφόρα (35,7 δισ.
δολάρια) συμβάλλουν στο
αποτέλεσμα αυτό»,
σύμφωνα με πρόσφατα
στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue»,
γράφει η γερμανική Die
Welt. |
|
|
|
|
|
Η Γερμανία είχε μέχρι
τώρα τον μεγαλύτερο
στόλο
εμπορευματοκιβωτίων στον
κόσμο. Αλλά τώρα έχει
αντικατασταθεί από την
Κίνα. Ο λόγος για την
αλλαγή στην κορυφή είναι
η δεκαετής κρίση της
ναυτιλίας. Σύμφωνα με τα
στοιχεία της «Vesselsvalue»
του Λονδίνου, η αξία των
κινεζικών πλοίων
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων
ανέρχεται σε 21,4
δισεκατομμύρια δολάρια.
Στην Γερμανία αναλογούν
"μόνο" στα 18,7
δισεκατομμύρια δολάρια»
σημειώνει η Welt.
«Ωστόσο, η
“Vesselsvalue” έχει
συμπεριλάβει και
παραγγελίες πλοίων. Οι
κινεζικές ναυτιλιακές
εταιρείες έχουν έχει
κάνει πρόσφατα
παραγγελίες ύψους 4,1
δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η κατάσταση των
παραγγελιών των
γερμανικών εταιρειών,
ωστόσο με 29 παραγγελίες
ύψους 41 δισ. δολαρίων
είναι μάλλον μέτρια. Οι
αριθμοί αντικατοπτρίζουν
την τάση του κλάδου: η
Κίνα χρειάζεται
γιγαντιαία πλοία
μεταφοράς
εμπορευματοκιβωτίων που
διαθέτουν χώρο για έως
και 20.000
εμπορευματοκιβώτια.
Η Γερμανία και οι
διεθνείς ανταγωνιστές
στρέφονται όλο και
περισσότερο προς τα
μεσαίου μεγέθους φορτηγά.
Η χρηματοδότηση για την
αγορά νέων εμπορικών
πλοίων είναι δύσκολο να
επιτευχθεί στη Γερμανία.
Αυτό οφείλεται κυρίως
στην πώληση του πρώην
μεγαλύτερου χρηματοδότη
πλοίων της χώρας, της
HSH Nordbank. Και η
έξοδος της Commerzbank
από την επιχείρηση έχει
επίσης αρνητικό
αντίκτυπο. Η Γερμανία
απειλείται να χάσει σε
σημασία και επιρροή σε
παγκόσμια σύγκριση.
Παρ 'όλα αυτά, η σημασία
της βιομηχανίας στη χώρα
είναι ακόμα μεγάλη.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο
Γερμανών Εφοπλιστών, οι
εταιρείες συμβάλλουν με
περίπου 30 δισ. ευρώ
στην προστιθέμενη αξία
της Γερμανίας» αναφέρει
η εφημερίδα.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|