|
|
|
Όπως πριν από μερικές
ημέρες σχολίασε το
Bloomberg, η
απειλή της Κίνας να
αντιδράσει εναντίον των
αμερικανικών δασμών με
την επιβολή δικών της
δασμών της τάξης του 25%
επί των αμερικανικών
εισαγωγών αυτοκινήτων,
θα είχε μεγαλύτερο
αντίκτυπο στη γερμανική
Daimler και την BMW παρά
στις
αυτοκινητοβιομηχανίες
του Ντιτρόιτ, σύμφωνα με
αναλυτές της Evercore
ISI.
|
|
|
|
|
|
«Πρόκειται ουσιαστικά
για φόρο στην
αυτοκινητοβιομηχανία της
γερμανίας, ειδικά στα
SUV της BMW και της
Mercedes, τα οποία
κατασκευάζονται στις ΗΠΑ
και εξάγονται στην Κίνα»,
δήλωσε ο Arndt
Ellinghorst, αναλυτής
της Evercore ISI.
Κι ενώ η Tesla του Elon
Musk θα υποστεί σοβαρό
πλήγμα, άλλες
αμερικανικές
αυτοκινητοβιομηχανίες
έχουν ήδη μετατοπίσει
την παραγωγή στην Κίνα
και εξάγουν πολύ
λιγότερα αυτοκίνητα στη
μεγαλύτερη αγορά στον
κόσμο. Η Volkswagen AG
επίσης κατασκευάζει επί
τόπου τα περισσότερα από
τα αυτοκίνητά της που
πωλούνται στην Κίνα. Η
BMW, η οποία διαθέτει
εργοστάσιο στο
Spartanburg της Νότιας
Καρολίνας και η Daimler
της Mercedes-Benz, θα
παραδώσει φέτος πάνω από
100.000 οχήματα στην
Κίνα, σύμφωνα με
εκτιμήσεις της Evercore,
τα οποία θα είναι αξίας
περίπου 7
δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Αυτό είναι ένα απτό
παράδειγμα των ακούσιων
συνεπειών ενός εμπορικού
πολέμου», γράφει ο
Ellinghorst σε σημείωμα.
«Το παγκόσμιο εμπόριο,
ειδικά στον τομέα της
αυτοκινητοβιομηχανίας,
αποτελεί ένα σύστημα που
έχει αναπτυχθεί εδώ και
δεκαετίες και οι
απότομες στρεβλώσεις
μπορούν να έχουν
σημαντικές αρνητικές
συνέπειες».
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|