|
|
|
Νεότευκτα δεξαμενόπλοια
αλλά και second hand
φορτηγά πλοία, συνολικά
13 τον αριθμό, ύψωσαν το
προηγούμενο διάστημα την
ελληνική σημαία, σύμφωνα
με αποφάσεις των
συναρμοδίων υπουργών που
αναρτήθηκαν στη «Διαύγεια».
|
|
|
|
|
|
Μεταξύ των Ελλήνων
εφοπλιστών που επέλεξαν
το ελληνικό νηολόγιο
αυτή την περίοδο
περιλαμβάνεται ο κ.
Γιάννης Αγγελικούσης,
που έχει όλα τα πλοία
του στην ελληνική σημαία,
ο κ. Ανδρέας Μαρτίνος ο
οποίος επίσης στηρίζει
το ελληνικό νηολόγιο, η
οικογένεια Γουλανδρή
υποστηρικτής της
ελληνικής σημαίας, όπως
και η ναυτιλιακή
εταιρεία Eletson, η
οποία ανήκει στις
οικογένειες Καρασταμάτη,
Κέρτσικοφ και
Χατζηελευθεριάδη, και
άλλοι.
Σύμφωνα με την
Ναυτεμπορική,
την ελληνική σημαία
ύψωσαν δύο νεότευκτα
δεξαμενόπλοια της Maran
Tankers του Ομίλου
Αγγελικούση. Πρόκειται
για το ναυπηγούμενο στην
Κορέα στα ναυπηγεία της
Daewoo Shipbuilding &
Marine Engineering, με
Hull No. 5436, περίπου
161.287 κόρων ολικής
χωρητικότητας και
καθαρής 110.896 κόρων,
που θα φέρει το όνομα
Maran Atalanta. Επίσης
το δεξαμενόπλοιο με Hull
No. 5435 που θα
ονομασθεί κατά τη
νηολόγησή του Maran
Aphrodite, το οποίο
είναι 161.287 κόρων
ολικής χωρητικότητας και
καθαρής 110.896 κόρων.
Σε δύο νεότευκτα πλοία
της ύψωσε την ελληνική
σημαία και ο όμιλος της
ναυτιλιακής Eletson.
Πρόκειται για το πλοίο
μεταφοράς υγραερίου (LPG
Carrier) Kithira που
ναυπηγείται στα
ναυπηγεία της Κορέας
Hyundai Μipo Dockyard,
με τον αριθμό Hull No.
8209, περίπου 13.794
κόρων ολικής
χωρητικότητας και
καθαρής 4.138 κόρων.
Το δεύτερο νεότευκτο
πλοίο είναι το
δεξαμενόπλοιο με Hull
No. H1423 που
ναυπηγείται στα
ναυπηγεία της Κίνας
Shanghai Waigaoqiao
Shipbuilding, και θα
ονομασθεί κατά τη
νηολόγησή του Salamina,
περίπου 62.393 κόρων
ολικής χωρητικότητας και
καθαρής 37.226 κόρων.
Και η Andriaki Shipping
της οικογένειας
Γουλανδρή σήκωσε την
ελληνική σημαία σε δύο
νεότευκτα δεξαμενόπλοιά
της. Πρόκειται για το
ναυπηγούμενο στα
ναυπηγεία της Κορέας STX
Offshore & Shipbuilding,
με Hull No. S-1587, που
θα ονομασθεί κατά τη
νηολόγησή του Antipolis,
περίπου 42.983 κόρων
ολικής χωρητικότητας και
καθαρής 21.505, και το
ναυπηγούμενο στα ίδια
ναυπηγεία δεξαμενόπλοιο
με Hull No. S-1586 που
θα ονομασθεί κατά τη
νηολόγησή του Νeapolis,
ίδιας ολικής και καθαρής
χωρητικότητας.
Η Minerva Μarine
Την ελληνική σημαία
επέλεξε για δύο ακόμη
νεότευκτα δεξαμενόπλοιά
της και η Minerva Μarine
του Ανδρέα Μαρτίνου.
Πρόκειται για το
νεότευκτο Minerva
Eleftheria, 63.500 κόρων
ολικής χωρητικότητας και
καθαρής 35.025 κόρων,
που ναυπηγήθηκε στα
ναυπηγεία της Iαπωνίας
Sasebo Heavy Industries,
και το Minerva Evropi
περίπου 81.400 κόρων
ολικής χωρητικότητας και
καθαρής 52.100, που
κατασκευάσθηκε στα
ναυπηγεία της Kορέας
Hyundai Heavy Ιndustries.
Η Polembros Shipping
Η ναυτιλιακή Polembros
Shipping της οικογένειας
Σπύρου Πολέμου ύψωσε την
ελληνική σημαία στο
νεότευκτο Ithaki
Warrior.
Το δεξαμενόπλοιο
κατασκευάσθηκε στα
ναυπηγεία της Κίνας
Shanghai Waigaoqiao
Shipbuilding και είναι
82.779 κόρων ολικής
χωρητικότητας και
καθαρής 51.588 κόρων.
Η Hermes Marine
Την ελληνική σημαία
ύψωσε και το
δεξαμενόπλοιο Chloe της
ναυτιλιακής εταιρείας
Hermes Marine
Management, το οποίο
ναυπηγήθηκε το 2011 και
πριν έφερε τη σημαία
Παναμά. Το πλοίο είναι
περίπου 162.203 κόρων
ολικής χωρητικότητας και
καθαρής 112.192 κόρων.
Επίσης ένα ακόμη second
hand δεξαμενόπλοιο, το
με σημαία Παναμά OANA,
μετονομάσθηκε σε Seaven
Voyager και ύψωσε την
ελληνική σημαία. Το
πλοίο ανήκει στην
εταιρεία Seaven Tanker
Management της
οικογένειας Τσαλαμάνιου
και ναυπηγήθηκε το 2008.
Είναι περίπου 5.031
κόρων ολικής
χωρητικότητας και
καθαρής 1.681.
Paloma και Sea Pearl
Τέλος, την ελληνική
σημαία ύψωσαν πρόσφατα
και δύο φορτηγά πλοία,
το με σημαία Μπαχαμών
φορτηγό πλοίο CS Soraya
που μετονομάσθηκε σε
AVRA Ι και ανήκει στην
Paloma Shipping της
οικογένειας Φωτεινής
Καραμανλή, και το με
σημαία Σιγκαπούρης
φορτηγό πλοίο ΑΟΜΙ που
μετονομάσθηκε σε Sea
Pearl, το οποίο
ναυπηγήθηκε το 2007 και
ανήκει στη ναυτιλιακή
εταιρεία Sea Pearl
Enterprises.
|
|
Greek Finance Forum |
|
Σχόλια Χρηστών |
|
|
|
|
|
|