Αρχική | Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | Marx - Soros | Contact

 

00:01 - 02/02/18

Το μεγάλο στοίχημα της Unilever

 

Στα νέα προϊόντα, όπως το αφροντούς Dove, ποντάρει η Unilever για να αυξήσει τις πωλήσεις, καθώς είναι δύσκολο να αυξήσει τις τιμές προϊόντων με πολλά χρόνια παρουσίας στα ράφια των καταστημάτων, όπως είναι η μαγιονέζα Hellmann’s.

 

 

Όπως έγραψε το Bloomberg, πέρυσι, ο αγγλο-ολλανδικός κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων λάνσαρε πέντε νέα brands στον τομέα της ατομικής φροντίδας, μεταξύ των οποίων και η λοσιόν Hijab Fresh, μία λοσιόν για τα χέρια και το σώμα που απευθύνεται στους Μουσουλμάνους καταναλωτές, όπως και σαπούνια ειδικά για μωρά. Οι κινήσεις αυτές οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων που ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών στο δ’ τρίμηνο. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, τα αποτελέσματα, όμως, αυτά ήρθαν σε μια δύσκολη χρονιά για τη Unilever, η οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια εχθρική πρόταση εξαγοράς από την Kraft Heinz Co., να πουλήσει τις μαργαρίνες της στην εταιρεία private equity KKR και να αυξήσει τις προβλέψεις της για τις εξοικονομήσεις κόστους και την κερδοφορία έτσι ώστε να μπορέσει να ανταγωνιστεί αντιπάλους που παρουσίαζαν ταχύτερους ρυθμούς αύξησης κερδών.

 

Η Unilever αναμένει αύξηση εσόδων 3%-5% φέτος, καθώς οι φορολογικές μειώσεις στις ΗΠΑ ενισχύουν την παγκόσμια οικονομική μεγέθυνση, ανέφερε στην τηλεόραση του Bloomberg ο CEO της εταιρείας Paul Polman.

 

Greek Finance Forum

 

Σχόλια Χρηστών

HTML Comment Box is loading comments...

 

 

 

 

 

Plus500

Trading σε ελληνικές μετοχές μέσω της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης" - Demo -Kερδίστε bonus εγγραφής ). 

Λήψη τώρα!

 © 2016-2017 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....