| Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Λεωφόρος Αθηνών +

Καθημερινά Σχόλια για τo ελληνικό χρηματιστήριο και τις αγορές...

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του GFF

 

 

 

00:01 - 19/10/20

 

 

X.A.

 

Με το Χ.Α. να έχει την προηγούμενη μια πολύ κακή εβδομάδα, τόσο στη σκιά των εξελίξεων στα ελληνοτουρκικά … Αλλά και εν μέσω της παγκόσμιας ανησυχίας για την πορεία της πανδημίας …. Η διαγραμματική εικόνα της αγοράς είναι αλήθεια πως έχει επιδεινωθεί αρκετά. Και αν και θέλουμε να πιστεύουμε πως το Χ.Α. θα συνεχίσει να κινείται στα όρια των 630 – 640 μονάδων, όπως συμβαίνει εδώ και περίπου 5,5μήνες …. Τα πράγματα αυτή τη φορά είναι πιο ανησυχητικά και απαιτείται άμεσα μια ισχυρή αντίδραση για να αποφευχθεί περαιτέρω πτώση, θυμίζοντας πως οι επόμενες ισχυρές στηρίξεις είναι στις 600 και 570 – 580 μονάδες….

 

 
 

 

Διεθνείς αγορές….

 

Φυσικά τα βλέμματα θα είναι στραμμένα και στις διεθνείς αγορές, εν μέσω μεγάλης αύξησης των κρουσμάτων. Μια μεγάλη αύξηση που όλα δείχνουνε πως θα γίνει πολύ χειρότερη ….. Κα μπορεί το Χ.Α. να μη συγχρονίζεται με τις καλές συνεδριάσεις των διεθνών αγορών …. Ωστόσο δυστυχώς συμβαίνει το αντίθετο με τις κακές συνεδριάσεις, με το Χ.Α. να τις ακολουθεί και μάλιστα κάποιες φορές με το παραπάνω …. Δεν κρύβουμε λοιπόν την ανησυχία μας πως θα έχουμε μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων, πολύ μεγαλύτερη από ότι αναμένεται, κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά και τα διεθνή χρηματιστήρια ….  Και κατ’ επέκταση και το ελληνικό, που έχει ανάμεσα σε άλλα και τα ελληνοτουρκικά…

 
 
 

 

Εθνική Τράπεζα

 

Στα της Εθνικής Τράπεζας τώρα, έκλεισε στα 1,04 ευρώ, αμετάβλητη ……. Δεν έχουμε κάτι καινούργιο να προσθέσουμε για τη διαγραμματική εικόνα της μετοχής … Αυτή παραμένει πλήρως αρνητική. Επαναλαμβάνουμε πως αν υπάρχει ένα ζητούμενο για να αλλάξει αυτό, είναι μια αρκετά ισχυρή αντίδραση και επιστροφή υψηλότερα των 1,19 – 1,20 ευρώ, τα οποία  πριν από σχετικά λίγο καιρό, η μετοχή απέτυχε και πάλι να τις διασπάσει  ….

 

Όπως είχαμε αναφέρει και προσφάτως, όσο τώρα η μετοχή μένει χαμηλότερα τους και με την τάση να είναι αρνητική, η πτώση μπορεί να συνεχιστεί, σε επίπεδα χαμηλότερα του 1,00 ευρώ, προς τα χαμηλά του Μαρτίου και τα 0,80  - 0,90 ευρώ.

 

 
 

 

Τιτάνας

 

Στα του Τιτάνα τώρα, συνεχίζει να δείχνει θετικά σημάδια, κάνοντας μας να πιστεύουμε πως η μετοχή θα μπορούσε να κάνει την υπέρβαση αυτή τη φορά, ειδικά αν το συνολικά κλίμα στο Χ.Α. δεν είναι κακό ….. Η μετοχή λοιπόν την Παρασκευή έκλεισε στα 11,38 ευρώ, +2,52%, με τους αγοραστές να έχουνε το πάνω χέρι. Διαγραμματικά, το μεγάλο ζητούμενο για να συνεχιστεί η βελτίωση είναι μια παραμονή υψηλότερα των 11,00 – 11,10 ευρώ, με επόμενο στόχο τις αντιστάσεις στα επίπεδα των 11,70 – 11,80 ευρώ. Διάσπαση και αυτών, μπορεί να οδηγήσει τη μετοχή σημαντικά υψηλότερα, με επόμενο στόχο τις αντιστάσεις στα 12,70 – 12,80 ευρώ…

 

 
 

 

Τράπεζες

 

Στα των τραπεζών και από το τελευταίο ρεπορτάζ. Τις επιφυλάξεις των τραπεζών για το νέο πτωχευτικό πλαίσιο που έχει κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή παρουσίασε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ) Γιώργος Χατζηνικολάου.

 

Μιλώντας στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας σε επιτροπή του κοινοβουλίου, υπογράμμισε ότι «τα τελευταία χρόνια είχαμε, λόγω της οικονομικής κρίσης, και της υπερχρέωσης επιχειρήσεων και νοικοκυριών, πολλές νομοθετικές πρωτοβουλίες. Ήταν ξεκάθαρο ότι όλοι αυτοί οι διάσπαρτοι νόμοι που αφορούν την αφερεγγυότητα έπρεπε να ενωθούν σε ένα κοινό πλαίσιο».

 

Όπως τόνισε, «από την άποψη αυτή, και επί της αρχής, συμφωνούμε πλήρως με την πλήρη και ριζική αναμόρφωση του πτωχευτικού κώδικα». Σημείωσε δε πως η ΕΕΤ είχε την ευκαιρία να τοποθετηθεί επανειλημμένως, και με ικανοποίηση διαπιστώνουμε ότι το τελικά κατατεθέν την 12η Οκτωβρίου τελικό νομοσχέδιο, είναι νομοτεχνικά πλήρες και σημαντικά βελτιωμένο.

 

«Το Νομοσχέδιο αυτό επίσης μεταφέρει στο ελληνικό δίκαιο την οδηγία της Ευρωπαϊκής ΄Ένωσης 1023/2019 για την αφερεγγυότητα, αλλά και την παροχή δεύτερης ευκαιρίας. Το νομοθέτημα λοιπόν αυτό, επί της αρχής, καλύπτει έναν σύνθετο στόχο. Δηλαδή και μεταφέρει την οδηγία αλλά και στεγάζει σε ένα ενιαίο νομικό οικοδόμημα πολλά διάσπαρτα κείμενα» τόνισε ο κ. Χαντζηνικολάου.

 

Όπως είπε, πρόκειται για τα εξής νομοθετήματα:

 

· Τον βασικό Πτωχευτικό Νόμο του 2007, που χρειάστηκε να τροποποιηθεί πολλές φορές ενδιάμεσα.

· Το νόμο Κατσέλη (ν. 3869/2010) για τα φυσικά πρόσωπα.

· Το νόμο για την ειδική διαχείριση του 2014 (ν. 4307/2014).

· Το νόμο για τον εξωδικαστικό των επιχειρήσεων (ν. 4469/2017), ο οποίος όμως για να είμαστε ειλικρινείς, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ή μάλλον έδωσε πολύ πενιχρά αποτελέσματα.

· Τις διάφορες διατάξεις για την εξυγίανση των επιχειρήσεων.

· Και τέλος διάφορες επιμέρους ρυθμίσεις για την προστασία της πρώτης κατοικίας (ν. 4605/2019), το πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ που είναι ακόμη σε εξέλιξη και αφορά την 9μηνη επιδότηση δόσεων σε όσα δάνεια καλύπτονται με την πρώτη κατοικία.

 

«Ότι όλο αυτό το νομοθετικό μωσαϊκό γίνεται ενιαίο πρέπει νομίζω να το χαιρετίσουμε όλοι. Οι ιδιώτες, οι επιχειρήσεις, οι τράπεζες. Επίσης στα θετικά σημεία του νομοσχεδίου περιλαμβάνονται, η εισαγωγή φορολογικών και άλλων διοικητικών ελαφρύνσεων, για μεταβιβάσεις ακινήτων, ή άλλων περιουσιακών στοιχείων, που μεταβιβάζονται στο πλαίσιο του νόμου, και η πρόνοια για την προστασία της κατοικίας των ευάλωτων, μέσω του Φορέα απόκτησης ακινήτων» υποστήριξε ο πρόεδρος της ΕΕΤ.

 

Στη συνέχεια όμως αναφέρθηκε στις παρατηρήσεις των τραπεζών επί του σχεδίου νόμου.

 

Συγκεκριμένα, είπε τα εξής:

 

«Η υπερχρέωση μίας επιχείρησης, ή ενός ιδιώτη μπορεί να οφείλεται είτε σε οφειλές του προς το Δημόσιο, τους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς, είτε σε οφειλές του προς ιδιώτες, όπως Τράπεζες.

 

Το ζητούμενο είναι μία ενιαία ρύθμιση των οφειλών απέναντι σε όλους. Διότι δεν έχει νόημα να ρυθμίζεις τη μία οφειλή σου και να κρατάς σε εκκρεμότητα την άλλη. Γιατί, ο οφειλέτης που δεν ρυθμίζει όλες τις οφειλές του, σε κάποια στιγμή δεν θα εξυπηρετήσει ούτε αυτή/ες που ρύθμισε.

 

Άρα ο στόχος του νομοσχεδίου, για καθολική ρύθμιση των οφειλών μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους. Ζητήσαμε, όμως, κάτι λογικό. Εάν το χρέος υπάρχει μόνο έναντι του ιδιώτη (λ.χ. της Τράπεζας) τότε να υπάρχει διαδικασία (λ.χ. διμερής με την Τράπεζα) και να μην είναι σύνθετη και περίπλοκη.

 

Η πρώτη επιφύλαξη μας λοιπόν είναι ότι το κατατεθέν νομοσχέδιο ρυθμίζει το ζήτημα αυτό, αλλά όχι πλήρως. Το κατατεθέν νομοσχέδιο προβλέπει δυνατότητα εξωδικαστικού σε όλους, χωρίς διακρίσεις και χωρίς να εξετάζει αν υπάρχουν σημαντικές οφειλές στο δημόσιο. Έτσι αντικαθιστά την ενδεδειγμένη διμερή συνεργασία και ρύθμιση, με ένα πολύ πολύπλοκο και χρονοβόρο μηχανισμό.

 

Όσο και αν είναι προσφιλής η κριτική προς τις τράπεζες μπορώ να σας πω ότι, τους τελευταίους 18 μήνες, οι Τράπεζες έχουν κάνει διμερείς ρυθμίσεις σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά που ξεπερνούν τα 18 δισ. ευρώ. Επίσης λόγω COVID 19 προσφέραμε σε 370.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις αναστολές δόσεων συνολικού ποσού 20 δις.

 

Είναι ξεκάθαρο ότι οι Τράπεζες, στο θέμα των ρυθμίσεων, διαθέτουν μεγάλη τεχνογνωσία, αλλά έχουν δείξει έμπρακτα την απόλυτα θετική τους διάθεση.

 

Οπωσδήποτε γνωρίζουμε όλοι ότι ακόμη και σήμερα και παρά τη μεγάλη πρόοδο που έχει γίνει, τα μη εξυπηρετούμενα στην Ελλάδα δάνεια ανέρχονται στο 30% του χαρτοφυλακίου και σε 61 δις όταν ο Μ.Ο στην ευρωζώνη, τουλάχιστον στην προ covid εποχή ήταν 3%. Τα μη εξυπηρετούμενα είναι μία μεγάλη τροχοπέδη για όλους και επηρεάζουν αρνητικά την χρηματοδότηση και τη στήριξη της πραγματικής οικονομίας.

 

Η δεύτερη επιφύλαξη μας έχει να κάνει με την εφαρμογή του νόμου. Όσο καλές και να είναι οι προθέσεις του νομοθέτη, το μεγάλο στοίχημα είναι πάντα η εφαρμογή του νόμου.

 

Οι χρόνοι απονομής της δικαιοσύνης, αλλά και η υλοποίηση εξωδικαστικών διαδικασιών μπορούν να καταστήσουν αναποτελεσματικό και τον καλύτερο νόμο.

 

Δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι, σήμερα, 10 χρόνια μετά, εκκρεμούν στα δικαστήρια υποθέσεις του νόμου Κατσέλη, και χρειάζεται καινούργιος νόμος, για να γίνει η εκκαθάριση των εκκρεμών αυτών υποθέσεων. ΄

 

Όπως δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι ο εξωδικαστικός των επιχειρήσεων έπρεπε να ολοκληρώνεται σε ταχύτατο χρόνο, αλλά τελικά χρειαζόταν μήνες μέχρι να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα.

 

Δεν αποδίδω ευθύνη σε συγκεκριμένο φορέα. Όλοι έχουμε τις εσωτερικές μας διαδικασίες, και για να συμφωνήσουν όλοι, δημιουργούνται πολλά πρακτικά ζητήματα.

 

Και το βλέπουμε αυτό ξεκάθαρα στη διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, ή τον εξωδικαστικό χειρισμό τους, όπου εμείς οι τράπεζες παρατηρούμε σοβαρές καθυστερήσεις, χωρίς κα ανάγκην να αποδίδονται ευθύνες σε οποιονδήποτε. Απλά αυτή είναι η πραγματικότητα.

 

Δεν ξέρω για ποιο λόγο πιστεύουμε ότι τα δικαστήρια θα δικάζουν τις νέες υποθέσεις πτωχεύσεως σε 4 ή 6 μήνες, όταν αυτό γνωρίζουμε όλοι ότι δεν θα συμβεί. Η καλή πρόθεση του νόμου δεν αρκεί. Ελπίζουμε, λοιπόν, ότι εκτός από το νόμο θα δημιουργηθούν και οι κατάλληλες υποδομές, με εξειδικευμένα τμήματα στα δικαστήρια, που θα περαιώνουν άμεσα τις υποδομές αυτές.

 

Η τρίτη επιφύλαξη μας αφορά τις ρυθμίσεις των φυσικών προσώπων. Ποιες είναι αυτές οι επιφυλάξεις;

 

Επί της αρχής, και τα φυσικά πρόσωπα που αντιμετωπίζουν προβλήματα υπερχρέωσης, πρέπει να έχουν μία ευκαιρία εξυπηρέτησης των χρεών τους ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνατότητες. Προς αυτή την κατεύθυνση ψηφίστηκε ο νόμος Κατσέλη.

 

Για τα φυσικά πρόσωπα όμως, που δεν έχουν πάντα δημόσια προσβάσιμα περιουσιακά στοιχεία, όπως οι τα νομικά πρόσωπα και οι έμποροι γενικά, θα πρέπει οι προϋποθέσεις δεύτερης ευκαιρίας να είναι αυστηρότερες.

 

Η δική μας λοιπόν προσέγγιση ήταν, και παραμένει ως αρχή, ότι το φυσικό πρόσωπο θα μπορούσε να επιδιώξει την απαλλαγή του από τις οφειλές του μόνο μέσα στην πτώχευση, ειδικά καθώς στα φυσικά πρόσωπα χρησιμοποιούμε τον κώδικα δεοντολογίας και έτσι πριν φτάσουμε στην καταγγελία του δανείου και στη ρευστοποίηση περιουσίας, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, όχι μόνο μία δεύτερη αλλά πολλές ευκαιρίες να ρυθμίσουν τα χρέη τους σε διμερή συνεργασία με την τράπεζα.

 

Για το λόγο αυτό επί της αρχής δεν συμφωνούμε τα φυσικά πρόσωπα να έχουν ένα εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης των οφειλών τους, εάν δεν αποδεικνύουν τις προϋποθέσεις ότι έχουν μόνιμη και πραγματική αδυναμία, εξυπηρέτησης των χρεών τους, μέσω της πτώχευσης. Ιδίως δεν συμφωνούμε να έχουν τη δυνατότητα αυτή οφειλέτες ενήμεροι.

 

Βέβαια, το νομοσχέδιο θέτει ορισμένες προϋποθέσεις για τον εξωδικαστικό στα φυσικά πρόσωπα, όπως την χειροτέρευση των εισοδημάτων του ενήμερου οφειλέτη, κατά 20% (χωρίς όμως καμία εξειδίκευση), και ένα ελάχιστο ύψος οφειλής.

 

Επίσης, ο νόμος προβλέπει μία σύντομη προθεσμία για την περαίωση αυτής της εξωδικαστικής διαδικασίας για τα φυσικά πρόσωπα. Όμως, όπως ήδη υπογράμμισα, δυστυχώς, η θεωρία από την πράξη απέχει πολύ. Εκτιμούμε ότι ο συνδυασμός των παραπάνω θα οδηγήσει σε αύξηση των μη εξυπηρετούμενων δάνειων και καθυστερήσεων. Κάτι που η οικονομία μας δεν μπορεί να επιβαρυνθεί.

Η τέταρτη επιφύλαξη μας είναι η ευκολία με την οποία απαλλάσσεται ο οφειλέτης από τα χρέη του, κατά κανόνα σε τρία χρόνια, αλλά κάτω από προϋποθέσεις μόλις σε ένα χρόνο.

 

Και η πέμπτη μας επιφύλαξή αφορά τα κριτήρια επιδότησης της δόσης των δανείων των φυσικών προσώπων. Τα κριτήρια αυτά είναι δύσκολο να ελεγχθούν στην πράξη, και δεν είναι εύλογο να καταρτίζεται μία σύμβαση ρύθμισης 20ετούς διάρκειας, και μετά από 5 χρόνια να σταματάει η επιδότηση.

 

Η έκτη μας μεγάλη επιφύλαξη έχει να κάνει με τις έτοιμες λύσεις (τον λεγόμενο αλγόριθμο, που προβλέπει ο νόμος. Ενώ ως έννοια και προσπάθεια είναι ελκυστική, προβλέπουμε μεγάλη δυσκολία στην ουσιαστική και πρακτική υλοποίηση αυτής της ιδέας».

 

Κλείνοντας, σημείωσε ότι υπάρχει ανησυχία εάν την 1η Ιανουαρίου 2021, που θα αρχίσει να ισχύει ο νόμος, θα είναι στη θέση τους όλες οι υποδομές. «Μέχρι σήμερα η πλειονότητα των εξωδικαστικών διαδικασιών έχει αποτύχει, ανεξάρτητα εάν αφορά επιχειρήσεις ή ιδιώτες, ίσως γιατί όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, οι ίδιοι οι πελάτες ή οι σύμβουλοί τους, δεν εξοικειώνονται. Ίσως οι επιφυλάξεις να ακούγονται ασήμαντες σε σχέση με τη μεγάλη εικόνα, ότι δηλαδή η χώρα μας αποκτά ένα καινούργιο, ενιαίο νόμο αφερεγγυότητας, που δίνει δεύτερη ευκαιρία στους δανειολήπτες» σημείωσε ο κ. Χαντζηνικολάου.

 

Και κατέληξε υπογραμμίζοντας πως «τις ανέδειξα, γιατί έχουν οικονομικές επιπτώσεις τις οποίες έχουμε επεξεργαστεί και έχουμε μετρήσει. Ο νέος νομός δημιουργείται για να μείνει μαζί μας για πολλά χρόνια . Δεν θα έχει περιορισμένη εφαρμογή όπως είχε ο νόμος Κατσέλη, ή ο νόμος για τον εξωδικαστικό. Θα ήταν τραγικό, αν από 1 ή 2 χρόνια δούμε ότι ο νέος νόμος ευνόησε τη δημιουργία νέων κόκκινων δανείων, ή δεν μπορεί να λειτουργήσει στην πράξη. Το θεωρούμε υποχρέωση μας να αναφέρουμε λοιπόν αυτές τις επιφυλάξεις. Το οφείλουμε στις μελλοντικές γενιές. Και έχουμε μια μοναδική ευκαιρία μπροστά μας, να τις λάβουμε υπόψιν και να δημιουργήσουμε έναν ακόμα καλύτερο νόμο».

 
 

 

Χρηματιστηριακό Ημερολόγιο

 

19 Οκτ 2020 00:00: EPSILON NET Α.Ε. (ΕΠΣΙΛ) Ημερομηνία Καταβολής Μερίσματος,

 

20 Οκτ 2020 11:00: ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε. (ΤΕΝΕΡΓ) Γενική Συνέλευση, Λ. ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 85 ΑΘΗΝΑ

 

22 Οκτ 2020 11:00: ΙΝΤΡΑΚΟΜ Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤOΧΩΝ (ΙΝΤΚΑ) Γενική Συνέλευση, ΠΑΙΑΝΊΑ

 

23 Οκτ 2020 11:00: TRASTOR Α.Ε.Ε. ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ (ΤΡΑΣΤΟΡ) Γενική Συνέλευση, Τακη Καβαλιεράτου 7, Κηφισιά

 

Συναλλαγές σε Πακέτα

 

16 Οκτ 2020 Stocks

Εταιρεία

Ώρα

Αριθμός χρεογράφων

Τιμή χρεογράφου

Αξία συναλλαγής

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Α.Ε.

14:15:28

50.000

8,2

410.000

 
 

Γνωστοποιήσεις συναλλαγών

 

15/10/20

TITAN CEMENT INTERNATIONAL S.A.  [ TITC ]

Συναλλαγές

Λόγος υποβολής

Ημ/νία

Α/Π

Είδος

Αγορά

Πρόσωπο που ασκεί Διευθ. Καθήκοντα

Συναλλασσόμενος

Μέσος όρος τιμής μονάδας

Τεμάχια

Αξία (€)

Ονοματεπώνυμο

Πατρώνυμο

Ιδιότητα

Πλήθος: 1
   

A

15 Οκτ 2020

Α

Μετοχή

ΑΛΛΗ ΑΓΟΡΑ

ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Μέλος ΔΣ Εκτελεστικό

Ο Ιδιος

11,09

1.500

16.639,16

 

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.  [ ΜΥΤΙΛ ]

Συναλλαγές

Λόγος υποβολής

Ημ/νία

Α/Π

Είδος

Αγορά

Πρόσωπο που ασκεί Διευθ. Καθήκοντα

Συναλλασσόμενος

Μέσος όρος τιμής μονάδας

Τεμάχια

Αξία (€)

Ονοματεπώνυμο

Πατρώνυμο

Ιδιότητα

Πλήθος: 1
   

B

15 Οκτ 2020

Α

Μετοχή

ΑΞΙΩΝ ΧΑ

ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΝΙΚΟΣ

ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γεν. Διευθυντής

Συνδεόμενο Νομικό Πρόσωπο

9,47

15.000

142.050

Kάντε Trading σε ελληνικές & ξένες μετοχές μέσω της Πλατφόρμας Συναλλαγών με την οποία το GFF συνεργάζεται (Κάντε Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υπορέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης" - Demo).

Λήψη τώρα!!

 

Τα όσα αναγράφονται σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν σύσταση για αγορά/πώληση ή διακράτηση μετοχών ή άλλων σύνθετων προϊόντων (πχ. CFD) που συνδέονται με τους συγκεκριμένους τίτλους που αναφέρονται.

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

   

 © 2019 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....