|
|
|
Πολύ δύσκολη εβδομάδα η προηγούμενη
για τα χρηματιστήρια. Η χειρότερη
για την ακρίβεια από τον Μάρτιο.
Ωστόσο αν θέλουμε να βρούμε ένα συν,
αυτό είναι πως κοιτώντας κανείς τα
διαγράμματα των μεγαλύτερων διεθνών
χρηματιστηρίων διαπιστώνει αμέσως
πως παρά τη μεγάλη πτώση,
τουλάχιστον δεν χάθηκαν ισχυρές
στηρίξεις.
|
|
Το ίδιο ισχύει και για το Χ.Α., το
οποίο ναι μεν είχε μια κακή εβδομάδα,
οι βασικοί δείκτες ωστόσο κατάφεραν
να μείνουνε υψηλότερα καθοριστικών
στηρίξεων. Και μια συγκρατημένη
αισιοδοξία με βάση αυτό υπάρχει.
|
|
Τώρα στα της συνεδρίασης της
Παρασκευής και τις επιμέρους μετοχές.
Με σημαντικά κέρδη ο Ελλάκτωρας, στα
1,095 ευρώ, +7,35%. Στόχος για τη
μετοχή, να καταφέρει να επιστρέψει
και να σταθεροποιηθεί πάντα
υψηλότερα των 1,05 – 1,10 ευρώ.
|
|
Με άνοδο 6,50% και η Aegean
Airlines, στα 4,015 ευρώ, με τη
μετοχή να συνεχίζει να βρίσκεται από
01/01/20 στο -52,2%. Φυσικά και
μέχρι νεοτέρας, αρνητικά πάντα η
διαγραμματική εικόνα της μετοχής. |
|
Με άνοδο 3,38% και η Fourlis, στα
3,825 ευρώ. Ενδιαφέρουσες οι
επόμενες συνεδριάσεις, με στόχο την
παραμονή της μετοχής υψηλότερα των
3,70 – 3,80 ευρώ. |
|
Με άνοδο 2,67% και η Jumbo, στα
16,14 ευρώ, με τη μετοχή να
συνεχίζει να έχει μια αρκετά καλή
εικόνα, ειδικά κατά το τελευταίο
χρονικό διάστημα. Απώλειες μόνο
12,99% από 01/01/20. |
|
Με άνοδο 2,13% και η ΔΕΗ, στα 3,35
ευρώ. Να σημειωθεί πως μιλάμε για
μια από τις ελάχιστες μετοχές με
θετική μέσο-μακροπρόθεσμη τάση, με
βάση την παραμονή υψηλότερα των 3,00
– 3,10 ευρώ. |
|
Από τις μικρότερες εισηγμένες τώρα,
με άνοδο 1,93% η Cenergy, στα 0,897
ευρώ, με τη μετοχή από 01/01/20 να
βρίσκεται στο -40%. |
|
|
|
|
|
Μείον να θέλει κανείς, όχι τόσο για
τη συνεδρίαση της Παρασκευής, όσο
την προηγούμενη εβδομάδα. Έτσι
λοιπόν ένα μεγάλο μείον στα
χρηματιστήρια για την εβδομάδα που
είχανε την προηγούμενη εβδομάδα και
αν έμειναν υψηλότερα ισχυρών
στηρίξεων, όπως αναφέραμε δίπλα.
|
|
Τώρα στις επιμέρους μετοχές, πρώτη
σε πτώση την Παρασκευή ήτανε η
Σαράντης, στα 8,00 ευρώ, -2,44%.
Αλλά τι συνηθίζουμε να σχολιάζουμε
σε τέτοιες περιπτώσεις. Πως σε
μετοχές που τα έχουνε πάει
εξαιρετικά κατά τη διάρκεια της
κρίσης (-6,10% ytd η ΣΑΡ), τέτοιες
συνεδριάσεις είναι στο πρόγραμμα.
|
|
Με απώλειες 1,99% και η ΛΑΜΔΑ, στα
5,92 ευρώ, με 261.000 μετοχές όγκο
συναλλαγών. Και η αλήθεια είναι πως
το τελευταίο αυτό 4 στα 4
προβληματίζει, αν και δε θα πρέπει
να ξεχνάμε και το συνολικά αρνητικό
κλίμα στο Χ.Α. |
|
Αν θα δίναμε ένα βραβείο για τη
χειρότερη μετοχή του FTSE 25 τα
τελευταία χρόνια, αυτό θα ήτανε
μάλλον στον Τιτάνα. Νέα πτώση 1,65%
την Παρασκευή, στα 10,70 ευρώ, με τη
μετοχή να μη λέει να σηκώσει κεφάλι. |
|
Με απώλειες 1,10% η Γεκτερνα, στα
6,30 ευρώ. Στο -16,78% η μετοχή ytd,
με κλειδί από εδώ και πέρα την
παραμονή υψηλότερα των 6,10 – 6,20
ευρώ, στα όρια των οποίων βρίσκεται
η μετοχή. |
|
Με απώλειες 1,09% ο ΑΔΜΗΕ, στα 2,265
ευρώ. Φυσικά και εδώ ισχύει αυτό που
γράψαμε παραπάνω. Πως η μετοχή τα
έχει πάει εξαιρετικά ytd (-2,37%)
και τέτοιες συμπεριφορές
δικαιολογούνται. |
|
Με πτώση 1,03% η ΕΧΑΕ, στα 3,355
ευρώ. Περιμένοντας χαμηλότερα των
3,40 – 3,50 ευρώ, η εικόνα
επιδεινώνεται σταθερά, με κίνδυνο
μιας πτώσης προς αισθητά χαμηλότερα
επίπεδα, εφόσον η μετοχή δεν
επιστρέψει άμεσα υψηλότερα των
παραπάνω επιπέδων. |
|
Με απώλειες 0,43% η Motor Oil την
Παρασκευή, στα 13,84 ευρώ. Και εδώ
υπάρχει μεγάλος προβληματισμός, με
ανάγκη άμεσης αντίδρασης και
επιστροφής υψηλότερα των 14,05 –
14,15 ευρώ. |
|
Από τις μικρότερες μετοχές τώρα,
κρατάμε τη νέα πτώση της Autohellas,
στα 3,795 ευρώ, -2,69%. Βέβαια
κρατάμε και ότι οι βασικοί μέτοχοι
συνεχίζουνε να αγοράζουνε κάποιες
μετοχές …. Και αυτό κακό δεν είναι,
σε μια εταιρεία – κλάδο που φυσικά
πλήττεται πολύ από την κρίση με τον
Covid-19. Στο -48% η μετοχή από τις
αρχές του 2020. |
|