Στην πέμπτη θέση των ιαπωνικών
αυτοκινητοβιομηχανιών με τη μεγαλύτερη
χρηματιστηριακή αξία κατρακύλησε η Nissan, μετά
τη βουτιά της μετοχής της σε χαμηλά 10ετίας.
Αιτία η υποβάθμιση του outlook για τα ετήσια
κέρδη και η αναστολή της καταβολής μερίσματος
στα τέλη του έτους.
Σύμφωνα με τα όσα έγραφε
το Bloomberg την
Παρασκευή, η μετοχή
υποχώρησε κατά 9,6%
φθάνοντας στα χαμηλότερα
επίπεδα από το 2009, με
τη χρηματιστηριακή αξία
της εταιρείας να
διαμορφώνεται στα 2,17
τρισ. γεν ή 19,8 δισ.
δολ., πίσω από την
Subaru, την Suzuki, την
Honda και την Toyota.
Από τις αρχές του έτους
η μετοχή της Nissan έχει
υποχωρήσει κατά 19%, ενώ
το 2019 είχε χάσει 28%
και το 2018 είχε
απολέσει 22%.
Οι απώλειες αυτές ήλθαν
ως αποτέλεσμα της πτώσης
των πωλήσεων σε ΗΠΑ,
Ιαπωνία και Ευρώπη, ενώ
συνέτεινε και η σύλληψη
του πρώην προέδρου της,
Κάρλος Γκον. Η Nissan
μείωσε την πρόβλεψη για
τα ετήσια λειτουργικά
κέρδη σε 85 δισ. γεν
έναντι προηγούμενης
πρόβλεψης για 150 δισ.
γεν.
Με την περικοπή της
πληρωμής μερίσματος στο
χαμηλότερο επίπεδο από
το 2011 και την επιδίωξη
για τη μείωση 12.500
θέσεων εργασίας
παγκοσμίως, η Nissan
προσπαθεί να
αποδεσμεύσει μετρητά για
επενδύσεις στην
τεχνολογία επόμενης
γενιάς που απαιτείται
προκειμένου να
παραμείνει ανταγωνιστική
σε τομείς όπως ηλεκτρικά
οχήματα και αυτοκίνητα
αυτόνομης οδήγησης.
Πηγή: Bloomberg
Greek Finance Forum
Σχόλια Χρηστών
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).