Η Ελλάδα
βάσει ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη να
υπολογίζει τα τέλη
κυκλοφορίας των οχημάτων βάσει
του νέου προτύπου μέτρησης των ρύπων, του
λεγόμενου WLTP.
Μετά την ψήφιση της
παράτασης στο υπουργείο
Οικονομικών συστήθηκε
ειδική επιτροπή
προκειμένου να μελετήσει
τις αλλαγές που θα
συνόδευαν την καθιέρωση
του νέου προτύπου
μέτρησης των ρύπων.
Ωστόσο, η παράταση λήγει
στο τέλος του μήνα και
οι πληροφορίες αναφέρουν
ότι ριζικές αλλαγές δεν
πρόκειται να γίνουν στα
τέλη κυκλοφορίας που θα
πληρώσουν οι
φορολογούμενοι στο τέλος
του 2020 για την επόμενη
χρονιά.
Ειδικότερα, σύμφωνα με
όσα εξετάζει το
υπουργείο Οικονομικών:
- στα οχήματα που έχουν
κυκλοφορήσει για πρώτη
φορά έως και τις 31
Οκτωβρίου 2010, τα τέλη
κυκλοφορίας θα
συνεχίσουν να
υπολογίζονται βάσει του
κυβισμού και του πρώτου
έτους κυκλοφορίας τους.
Ανοικτό είναι το
ενδεχόμενο να γίνουν
μικρές αυξομειώσεις.
Έτσι η συντριπτική
πλειονότητα των οδηγών
ΙΧ, με δεδομένο ότι ο
ελληνικός στόλος
οχημάτων είναι
γερασμένος, θα συνεχίσει
να πληρώνει τα ίδια τέλη
που πλήρωσε και πέρυσι
- στα οχήματα που
κυκλοφόρησαν για πρώτη
φορά από την 1η
Νοεμβρίου 2010 και μετά
τα τέλη κυκλοφορίας θα
συνεχίσουν να
υπολογίζονται βάσει των
εκπεμπόμενων ρύπων
διοξειδίου του άνθρακα
με βάση την κλίμακα που
ήδη ισχύει
- στα οχήματα που θα
κυκλοφορήσουν για πρώτη
φορά από την 1η
Ιανουαρίου 2021 και μετά
θα εφαρμοστεί το νέο
πρότυπο, το WLTP. Σε
γενικές γραμμές τα τέλη
που θα πληρώνουν οι
ιδιοκτήτες ΙΧ αυτής της
κατηγορίας δεν θα
διαφέρουν σημαντικά από
αυτά που πληρώνουν όσοι
έχουν όχημα που
πρωτοκυκλοφόρησε από τον
Νοέμβριο 2010 και μετά.
Greek Finance Forum
Σχόλια Χρηστών
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).