Η ακινησία στα οχήματα και κυρίως στα ΙΧ,
δημιούργησε πολλά ερωτήματα σχετικά με τις
υποχρεώσεις που έχει ο κάτοχός του, αφού οι
ίδιος υποχρεώθηκε ουσιαστικά σε ακινησία.
«Γιατί να πληρώσω τους
συγκεκριμένους δύο μήνες,
όταν είμαι υποχρεωμένος
σε ακινησία;».
«Γιατί να χρεωθώ, αφού
εδώ και 7 εβδομάδες μένω
σπίτι;». Λογικά
ερωτήματα από κατόχους
ΙΧ αυτοκινήτων αλλά και
από εταιρείες με μεγάλο
στόλο οχημάτων.
Εκατοντάδες τέτοια
ερωτήματα δέχτηκε το
newsauto.gr. Τι ισχύει
όμως;
Ο νόμος στην Ελλάδα
λοιπόν είναι ξεκάθαρος:
Ένα αυτοκίνητο για να
θεωρηθεί σε ακινησία από
το Κράτος, πρέπει να μην
έχει πινακίδες. Δηλαδή
πρέπει να κατατεθούν οι
πινακίδες στις
αντίστοιχες ΔΥΟ και αυτό
αυτοκίνητο να φυλαχθεί
σε κλειστό, ιδιωτικό
χώρο στάθμευσης.
Εφόσον το αυτοκίνητο
έχει πινακίδες, όσο και
να «κάθετε» ακίνητο σε
πάρκινγκ ή στο δρόμο,
θεωρείται «ενεργό» και
οι υποχρεώσεις του «τρέχουν»,
όπως είναι η ασφάλεια
του και τα τέλη
κυκλοφορίας.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει
και για τις εταιρείες
και τα «εταιρικά»
οχήματα. Εφόσον η
ασφάλεια είναι περασμένο
σε συμβόλαιο με εταιρεία
leasing, θα πρέπει να
σπάσει το συμβόλαιο αυτό
με τις ανάλογες ρήτρες
ώστε να μην τρέχουν και
οι υποχρεώσεις τους…
Greek Finance Forum
Σχόλια Χρηστών
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).