«Ο συνολικός αριθμός των
επιβατών αεροπορικών πτήσεων διεθνώς θα μπορούσε
να μειωθεί κατά 1,2 δισεκ. ως τον Σεπτέμβριο του
2020», τόνισε σε ανακοίνωση που έδωσε στη
δημοσιότητα η υπηρεσία του ΟΗΕ.
Η πανδημία του κορονοϊού
ενδέχεται να οδηγήσει σε
μείωση κατά 1,2 δισεκ.
του αριθμού των
ταξιδιωτών που θα
μετακινηθούν με
αεροπορικές πτήσεις ως
τον Σεπτέμβριο σε
σύγκριση με την κίνηση
μιας φυσιολογικής
χρονιάς, εκτίμησε ο
Διεθνής Οργανισμός
Πολιτικής Αεροπορίας (ΔΟΠΑ).
«Η μεγαλύτερη μείωση του
αριθμού των επιβατών
αναμένεται να σημειωθεί
στην Ευρώπη, κυρίως κατά
τη θερινή περίοδο, όταν
καταγράφεται η μεγάλη
κίνηση, ακολουθούμενη
από αυτή στην περιοχή
Ασίας-Ειρηνικού»,
διευκρίνισε.
Η δυναμικότητα των
αερομεταφορέων ενδέχεται
επίσης να μειωθεί σε
σημαντικό βαθμό και τα
έσοδά τους να
συρρικνωθούν κατά
160-253 δισεκ. δολάρια
τους πρώτους εννέα μήνες
της χρονιάς, όπως
υπολόγισε ο ΔΟΠΑ.
Πλέον η μείωση των
επιβατών που προβλέπεται
ισούται με τα δύο τρίτα
της κίνησης.
Τον Φεβρουάριο, όταν
ακόμη η επιδημία έμοιαζε
να περιορίζεται στην
επικράτεια της Κίνας, ο
ΔΟΠΑ υπολόγιζε πως τα
διαφυγόντα έσοδα για τις
αεροπορικές εταιρείες θα
ανέρχονταν σε περίπου «4
ως 5 δισεκ. δολάρια»
παγκοσμίως.
Έκτοτε όμως η εξάπλωση
της πανδημίας σε
παγκόσμιο επίπεδο
οδήγησε σε γενικευμένες
ακυρώσεις δρομολογίων
και την καθήλωση μεγάλου
μέρους του διεθνούς
στόλου των επιβατικών
αεροσκαφών στο έδαφος.
Βοήθεια από το κράτος
ζητά η Air France-KLM
Η
υποστήριξη από το
γαλλικό και το ολλανδικό
κράτος είναι «απαραίτητη»
για να μπορέσει ο όμιλος
Air France-KLM να
ανακάμψει από την κρίση
της Covid-19, που
πλήττει σκληρά τον τομέα
των αεροπορικών
μεταφορών, δήλωσε σήμερα
ο διευθύνων σύμβουλός
του Μπέντζαμιν
Σμιθ.
«Δεδομένης της κρίσης
και της αβεβαιότητας που
προκαλεί, αυτή η στήριξη
είναι απαραίτητη για να
μπορέσει ο όμιλος να
ξεπεράσει αυτήν την
κρίσιμη περίοδο», δήλωσε
ο Σμιθ κατά τη διάρκεια
τηλεδιάσκεψης με τους
γερουσιαστές της
Επιτροπής Χωροταξίας και
Αειφόρου Ανάπτυξης.
Συνομιλίες είναι σε
εξέλιξη μεταξύ των
κρατών της Γαλλίας και
της Ολλανδίας και του
ομίλου που έχει «αναμενόμενη
ανάγκη ρευστότητας το
τρίτο τρίμηνο», σύμφωνα
με την Αν-Μαρί
Κουντέρκ,
μη εκτελεστική πρόεδρο.
«Σήμερα, η Air France
πραγματοποιεί λιγότερο
από το 5% του
προγράμματός της, η KLM
λιγότερο από το 10%»,
δήλωσε.
Οι όροι της
προβλεπόμενης βοήθειας
από τις κυβερνήσεις «προσφέρουν
δυνατότητες δύο ειδών»,
«τραπεζικά δάνεια
εγγυημένα από τα κράτη
και επιπλέον άμεσα
δάνεια (από τα κράτη)
είναι εφικτά εάν είναι
αναγκαία», διευκρίνισε.
«Από γαλλικής πλευράς,
αυτό θα πρέπει να μπορεί
να προχωρήσει αρκετά
γρήγορα», συνέχισε,
προσθέτοντας ότι οι
αποφάσεις πρέπει στη
συνέχεια να ληφθούν από
την ολλανδική πλευρά. «Δεν
νομίζω ότι μπορούμε να
συγχρονίσουμε τα δύο
χρονοδιαγράμματα».
Επικαλούμενος μια
κατάσταση «εξαιρετικής
σοβαρότητας» που
συνδέεται με την
Covid-19, ο Σμιθ
δεσμεύτηκε να
ολοκληρώσει το
στρατηγικό του σχέδιο
που παρουσίασε τον
Νοέμβριο με ακόμη «μια επιτάχυνση
των απαραίτητων
μετατροπών».
«Είναι
μια πρωτόγνωρη κατάσταση, εταιρίες
θα χρεοκοπήσουν,
αυτό άρχισε ήδη. Η
αεροπορική εταιρία
Virgin Australia είναι
σε κατάσταση αδυναμίας
πληρωμών και η Γαλλία
πιθανόν δεν θα γλιτώσει»,
σημείωσε. «Έχουμε πολλή
δουλειά να κάνουμε» στο
δίκτυο των εσωτερικών
πτήσεων στη Γαλλία,
συνέχισε.
Η
Air France έχασε 200
εκατομμύρια ευρώ πέρυσι
λόγω του ανταγωνισμού
από τραίνα υψηλής
ταχύτητας και
αεροπορικές εταιρίες
χαμηλού κόστους, δήλωσε
η γενική διευθύντρια της
Air France Αν
Ριγκέλ.
Πρέπει το «δίκτυο των
πτήσεων εσωτερικού να
γίνει κερδοφόρο το
συντομότερο δυνατό»,
δήλωσε ο Σμιθ.
Όσον αφορά την ανάκαμψη,
θα είναι «αργή και
σταδιακή», είπε ο Σμιθ.
«Τέλη Ιουνίου, αρχές
Ιουλίου, προβλέπουμε μια
ελαφρά υψηλότερη
δραστηριότητα» πρώτα στη
Γαλλία και στην Ευρώπη.
Greek Finance Forum
Σχόλια Χρηστών
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).