| Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 
 

Πώς η Nike πέτυχε το στόχο της για το ηλεκτρονικό εμπόριο 3 χρόνια νωρίτερα

 

Τρίτη, 00:01 - 29/09/2020

 

   Share

 

του Phil Wahba

 

Οι μετοχές της Nike σημείωσαν άνοδο την Τετάρτη το πρωί, αφού τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματα της εταιρείας αθλητικού εξοπλισμού κατέστησαν σαφές ένα πράγμα: η αύξηση στο ηλεκτρονικό της εμπόριο μπορεί να ενισχύθηκε από το ξέσπασμα του COVID-19, αλλά θα έχει διάρκεια.

 

 

Η εταιρεία προκάλεσε ευχάριστη έκπληξη στη Wall Street αργά την Τρίτη, όταν ανακοίνωσε ότι τα έσοδα το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, που έληξε στις 31 Αυγούστου, ήταν ουσιαστικά αμετάβλητα φτάνοντας τα 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια, παρά το γεγονός ότι πολλά καταστήματα έκλεισαν στις αρχές της περιόδου. Τα έσοδα ήταν κατά 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια υψηλότερα απ’ ό,τι περίμεναν οι επενδυτές, προκαλώντας αύξηση 10% στις μετοχές της Nike την Τετάρτη.

 

Αυτή η αύξηση τροφοδοτήθηκε από μια άνοδο 83% στις διαδικτυακές πωλήσεις, προσθέτοντας 900 εκατομμύρια δολάρια στα κέρδη της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιστοιχεί τώρα στο 30% των πωλήσεων της Nike, ένα στόχο που η εταιρεία προηγουμένως περίμενε να επιτύχει μόνο το 2023.

 

Φυσικά, η αύξηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο της Nike ενισχύθηκε σημαντικά από το ξέσπασμα του COVID-19, το οποίο ώθησε ένα μεγάλο κομμάτι αγορών στο διαδίκτυο εν μέσω του κλεισίματος των καταστημάτων.

 

Ωστόσο, η Nike βοήθησε και η ίδια τον εαυτό της με τη διατήρηση μιας σταθερής ροής νέων προϊόντων παρά την αποδιοργάνωση της αλυσίδας εφοδιασμού λόγω πανδημίας, με την ανάπτυξη εφαρμογών που δεν περιορίζονται μόνο στα ψώνια αλλά περιλαμβάνουν πράγματα όπως αθλητική προπόνηση και τη δημιουργία των δικών της καταστημάτων καθώς απομακρύνεται από τα πολυκαταστήματα.

 

Τα εντυπωσιακά τριμηνιαία αποτελέσματα επιβεβαίωσαν επίσης τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Nike να μειώσει την εξάρτησή της από πελάτες χονδρικής, όπως τα καταστήματα Macy’s και Kohl’s, και να ενισχύσει τη δική της γραμμή ηλεκτρονικού εμπορίου και καταστημάτων. Αυτό σήμαινε τον εξοπλισμό πολλών καταστημάτων για την εκτέλεση ηλεκτρονικών παραγγελιών, κάτι που εξέταζε ήδη πριν από την πανδημία: περίπου το 20% των εσόδων σε τέτοια καταστήματα κατά το πρώτο τρίμηνο προήλθε από παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου, βοηθώντας την εταιρεία να επιταχύνει τους χρόνους παράδοσης και να μετριάσει τη δημιουργία αποθεμάτων.

 

Και για να μην πιστέψει κανείς ότι η Nike αποσύρεται από το φυσικό λιανικό εμπόριο, ακόμη και όταν το ψηφιακό της κατάστημα παρουσιάζει εκρηκτική άνοδο, η εταιρεία είπε ότι προχωράει με τα νέα καταστήματα που ήδη σχεδιάζει να ανοίξει, συμπεριλαμβανομένων δύο καταστημάτων στη Νέα Υόρκη τις επόμενες δύο εβδομάδες.

 

Fortune

 

Greek Finance Forum

 

 

Σχόλια Χρηστών

 
 
 

 

 

 

 

 
 
   

   

   

Trading σε ελληνικές μετοχές μέσω της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης" - Demo). 

Λήψη τώρα!

 © 2016-2017 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....