Σύμφωνα με
τα όσα αναφέρει η GS σε ανάλυση της, μια αύξηση
των μετακινήσεων, μια στροφή στις ιδιωτικές
μετακινήσεις και κυβερνητικές προσπάθειες για τη
βελτίωση των οικονομιών με υψηλότερες δαπάνες
υποδομών, θα βοηθήσουν την πετρελαϊκή ζήτηση
παγκοσμίως να επιστρέψει στα προ κορονοϊού
επίπεδα μέχρι το 2022. Όπως αναφέρουνε οι
αναλυτές της Goldman Sachs,
η ζήτηση
αναμένεται να μειωθεί κατά 8% φέτος, προτού
ανακάμψει 6% το 2021 και προτού ανακάμψει πλήρως
στα προ πανδημίας επίπεδα μέχρι το 2022.
"Η πετρελαϊκή ζήτηση
έχει ήδη αρχίσει να
ανακάμπτει, με τον
αρχικό ρυθμό ανάκαμψης
να εκπλήσσει θετικά σε
οικονομίες όπως η Κίνα
και η Ινδία. Η ζήτηση
παραμένει σε επίπεδα
κάτω από τα συνηθισμένα,
με τη ζήτηση του Ιουνίου
να εκτιμάται 12%
χαμηλότερα από τα
επίπεδα του προηγουμένου
έτους", ανέφερε η
Goldman Sachs.
Η τράπεζα αναμένει ότι η
βενζίνη θα παρουσιάσει
την μεγαλύτερη ανάκαμψη
της ζήτησης μεταξύ των
πετρελαϊκών προϊόντων,
ενώ η κατανάλωση
καυσίμων για αεροσκάφη,
η οποία έχει πληγεί
περισσότερο από την
πανδημία, θα μπορούσε να
υποφέρει περισσότερο
καθώς η καταναλωτική
εμπιστοσύνη στα
αεροπορικά ταξίδια είναι
πιθανό να παραμείνει
χαμηλή εάν δεν υπάρξει
εμβόλιο.
Τέλος και σύμφωνα με
τους αναλυτές της GS,
ενώ η ζήτηση για καύσιμα
σταδιακά ανακάμπτει
καθώς χαλαρώνουν τα
μέτρα του lockdown, ένα
δεύτερο κύμα κορονοϊού
θα μπορούσε γρήγορα να
υπονομεύσει την τάση.
Σε δημοσκόπηση του
Reuters αναφέρεται ότι
οι πετρελαϊκές τιμές θα
παγιωθούν περί τα 40
δολάρια το βαρέλι φέτος,
με την ανάκαμψη να
κερδίζει έδαφος στο δ΄
τρίμηνο και στο 2021,
καθώς οι οικονομίες θα
επανέρχονται μετά από τα
lockdowns.
Greek Finance Forum
Σχόλια Χρηστών
Trading
σε ελληνικές μετοχές μέσω
της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και
Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία
οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).