| Ειδήσεις - Αναλύσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 
 

Fundamentalist

Καθημερινά σχόλια με βάση τη θεμελιώδη ανάλυση

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας του GFF

 

 

Ελλάκτωρ – Εξαιρετικά κακή η οικονομική κατάσταση της εταιρείας … Επιβεβλημένο εδώ και τώρα να τα βρούνε οι μέτοχοι και να υπάρξει μια ΑΜΚ

00:01 - 19/04/21

 

Βασικοί Μέτοχοι

Μέτοχος

% Δικ. Ψήφου Μετοχές

REGGEBORGH INVEST B.V.

14,7937

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΑΚΟΣ & ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΫΜΕΝΑΚΗΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ)

20,0589

ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ

12,55

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΣΑΝΤΣΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΣΑΝΤΣΗΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ)

8,6348

 

 

Τιμή μετοχής: 1,31 ευρώ

Αριθμός Μετοχών: 214.272.003
Κεφαλαιοποίηση: 280.696.324 ευρώ

 

Απόδοση ytd: -24,06%

Απόδοση 52 εβδομάδων: +37,89%

Απόδοση 3 ετών: -19,5%

Απόδοση 5 ετών: -1,5%

 

Συνολικές υποχρεώσεις: 2.489.463.000 (1,54δις οι δανειακές υποχρεώσεις)

Ίδια κεφάλαια: 229.665.000 ευρώ

Δείκτης Συνολικών υποχρεώσεων προς ίδια κεφάλαια: 10,83χ (η δεύτερη χειρότερη αναλογία μετά την ΑΡΑΙΓ)

 

Ζημίες 2020: 186.715.000 ευρώ (έναντι ζημιών 132εκ ευρώ το 2019)

 

P/E Ratio: Ζημίες

P/BV (e2021): 1,22χ   

Μερισματική απόδοση: Η εισηγμένη δεν διανέμει μέρισμα εδώ και χρόνια, σταθερά με ζημίες στις χρήσεις

 

Διάγραμμα

 
 
 

Έχοντας κατά καιρούς προειδοποιήσει για την κακή οικονομική κατάσταση της εισηγμένης, θα λέγαμε πως τα πρόσφατα δημοσιευθέντα αποτελέσματα της χρήσης του 2020, ήτανε η επιβεβαίωση του πόσο άσχημα είναι τα πράγματα στον Ελλάκτωρα. Μια οικονομική κατάσταση που καθιστά επιτακτικά δύο πράγματα:

 

Πρώτων να τα βρούνε οι βασικοί μέτοχοι μεταξύ τους, αφού θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.

 

Δεύτερον πως είναι επιτακτική εδώ και καιρό μια ΑΜΚ, έτσι ώστε να βελτιωθεί κεφαλαιακά η οικονομική κατάσταση της εταιρείας, χωρίς να αποκλείουμε η ΑΜΚ αυτή να μην είναι η τελευταία.

 

Στα αποτελέσματα τώρα του 2020, θα λέγαμε πως οι μεγάλες ζημίες της τάξης των 187εκ ευρώ δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα !! Αυτό είναι η κεφαλαιακή διάρθρωση της εταιρείας. Είναι χαρακτηριστικό πως στο τέλος του 2020, οι συνολικές υποχρεώσεις ήτανε 2,5δις ευρώ, εκ των οποίων τα 1,54δις ευρώ είναι δανειακές υποχρεώσεις. Να σημειωθεί πως η εισηγμένη έχει μετά την Αegean Airlines (που βρίσκεται και αυτή σε φάση ΑΜΚ) τη δεύτερη χειρότερη αναλογία συνολικών υποχρεώσεων προς ίδια κεφάλαια (έχουμε μειωθεί στα μόλις 230εκ ευρώ), στις 10,84χ φορές. Και όλα αυτά πλαισιώνονται από αρνητικές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες. Το πόσο άσχημη είναι η οικονομική κατάσταση της εταιρείας φαίνεται ξεκάθαρα και στο γεγονός πως η εισηγμένη είχε το 2020 EBITDA μόλις 30εκ ευρώ, όταν οι χρεωστικοί τόκοι ήτανε 88εκ ευρώ.

 

Συνοψίζοντας λοιπόν, θα προειδοποιήσουμε για ακόμη μια φορά πως η οικονομική κατάσταση της εισηγμένης απαιτεί άμεσα τη συμφωνία των μετόχων και την κεφαλαιακή ενίσχυση της εισηγμένης. Σε διαφορετική περίπτωση, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά, με κίνδυνο μέχρι και η εισηγμένη να βρεθεί μπροστά σε αδιέξοδο…

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

 

   

Kάντε Trading σε ελληνικές μετοχές μέσω της Πλατφόρμας Συναλλαγών Plus 500 (Κάντε Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης" - Demo). 

Λήψη τώρα!!!!

 © 2019 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....