|
00:01 -
21/07/25 |
|
|
|
|
|

Τραπεζικός Δείκτης
Νέα ανοδική εβδομάδα
την προηγούμενη για την αγορά και τον τραπεζικό κλάδο, με τον
τραπεζικό δείκτη να κλείνει την Παρασκευή στις 2.136,96 μονάδες
(+0,17%), σε ένα ισχυρό ανοδικό trend το οποίο περιμέναμε μετά
τη διάσπαση συγκεκριμένων τεχνικών επιπέδων. Ένα πολύ ισχυρό
ανοδικό trend το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, με την προσοχή να
στρέφεται στα αποτελέσματα 6μηνου των τραπεζών, περιμένοντας σε
γενικές γραμμές μια σταθερή εικόνα. Ένα ισχυρό ανοδικό trend,
που πλέον έχει φέρει το δείκτη σε υπέρ-αγορασμένα επίπεδα και
απαιτεί κατοχυρώσεις κερδών. Διαγραμματικά, δεν υπάρχουν και
πολλά να προσθέσουμε στα προηγούμενα σχόλια μας. Πλήρως θετική
τάση με τις πρώτες ισχυρές στηρίξεις στις 2.000-1.980 και
χαμηλότερα στις 1.900 και κυρίως 1.870 – 1.860 μονάδες, επίπεδα
από τα οποία υπάρχει απόσταση ασφαλείας. Αναφορικά με τις
αντιστάσεις όπως σχολιάζουμε στα σχόλια των τελευταίων
εβδομάδων. Ο δείκτης στη βάση των παραμονών που αναφέραμε
παραπάνω βρίσκεται σε ένα ξεκάθαρο ανοδικό trend, το οποίο έχει
φέρει το δείκτη σημαντικά υψηλότερα των 2.000 μονάδων, με
θεωρητικό επόμενο στόχο τις 2.200 μονάδες, αν και κυρίως θα
αφήσουμε το δείκτη να χαράξει τις επόμενες αντιστάσεις.
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
ΕΤΕ
Με οριακές
απώλειες 0,17% τυπικά τέλος μπήκε στο ανοδικό σερί των 7
εβδομάδων, με την τάση ωστόσο πλήρως θετική, αν και εδώ
παρατηρούνται υπέρ-αγορασμένα επίπεδα και ανά πάσα στιγμή μπορεί
να έχουμε ένα profit taking. Η μετοχή έκλεισε την προηγούμενη
Παρασκευή στα 11,93 ευρώ, +0,21%, με τις πρώτες ισχυρές
στηρίξεις, η παραμονή υψηλότερα των οποίων οριοθετεί τη θετική
τάση. Στα 11,50, 11,30 – 11,20 και 10,90 – 10,80 ευρώ. Αν
φτάναμε στο σημείο να μιλήσουμε για απώλεια όλων αυτών θα ήτανε
πισωγύρισμα, με τις επόμενες ισχυρές στηρίξεις στα 10,10 – 10,00
και κυρίως 9,60 – 9,50 ευρώ.
Τώρα όσον αφορά τις αντιστάσεις. Με δεδομένα πως μιλάμε για
πολυετή υψηλά και με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες των τραπεζικών
διαγραμμάτων. Θεωρητικά έχουμε τα επίπεδα των 12,00 και 12,50
ευρώ, αν και εδώ θα πούμε …. Πως κυρίως αφήνουμε τη μετοχή να
χαράξει τις επόμενες αντιστάσεις.
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
ΑΔΜΗΕ
Στα
3,32 ευρώ, αμετάβλητη έκλεισε την προηγούμενη Παρασκευή η μετοχή
του ΑΔΜΗΕ, σε μια αρκετά καλή εβδομάδα με άνοδο 4,73%, με τη
μετοχή να παίρνει ώθηση από την ανακοίνωση προμερίσματος, το
οποίο παράλληλα με το υπόλοιπο μερίσματος φέρνει την απόδοση στο
περίπου 5,5%, ακριβώς στα όρια των προβλέψεων μας.
Διαγραμματικά, η τάση πλήρως θετική, στη βάση των παραμονών
υψηλότερα των 3,20 και κυρίως 3,10 – 3,00 ευρώ, ισχυρές
στηρίξεις στις οποίες κυρίως θα μείνουμε σε αυτή τη χρονική
στιγμή (χαμηλότερα έχουμε τα επίπεδα των 2,90, 2,80 και 2,75 –
2,70 ευρώ). Στα βάση αυτών των παραμονών, επόμενοι στόχοι τα
επίπεδα των 3,40 και κυρίως 3,50 – 3,60 ευρώ στις οποίες θα
επαναξιολογούνταν η κατάσταση.
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
Τράπεζα Πειραιώς
Η Τράπεζα
Πειραιώς πέτυχε ήδη από τον Ιούνιο σχεδόν τον ετήσιο στόχο
πιστωτικής επέκτασης, καθώς το πρώτο εξάμηνο έκλεισε με αύξηση
των ενήμερων δανείων κατά 2–2,1 δισ. ευρώ, έναντι ετήσιου στόχου
περίπου 2,3 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την
προκαταρκτική ενημέρωση που δόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε
αναλυτές για τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου, τα ενήμερα δάνεια
αυξήθηκαν κατά περίπου 1 δισ. ευρώ στο διάστημα αυτό, επίδοση
αντίστοιχη με εκείνη του α’ τριμήνου (+1,1 δισ. ευρώ). Αν τα
στοιχεία επιβεβαιωθούν στο τέλος Ιουλίου, η τράπεζα θα έχει
καλύψει το 90% του στόχου και είναι πιθανό να αναθεωρήσει
ανοδικά την καθοδήγησή της, καθώς διαθέτει ισχυρό χαρτοφυλάκιο
νέων χρηματοδοτήσεων και για το δεύτερο εξάμηνο.
Η πρόσφατη
κεφαλαιακή ενίσχυση μέσω έκδοσης
AT1
ομολογιών ύψους 400 εκατ. ευρώ αντιστάθμισε πλήρως, σύμφωνα με
αναλυτές, την αύξηση των σταθμισμένων στοιχείων ενεργητικού λόγω
της έντονης πιστωτικής ανάπτυξης, διατηρώντας αμετάβλητο τον
συνολικό δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας.
Όσον αφορά τα
οικονομικά μεγέθη, τα καθαρά έσοδα από τόκους στο β’ τρίμηνο
αναμένονται μειωμένα κατά περίπου 2% σε ετήσια βάση, ωστόσο ο
ρυθμός πτώσης επιβραδύνεται σημαντικά σε σχέση με το α’ τρίμηνο
(–6%). Οι προμήθειες αναμένεται να κινηθούν στα περσινά επίπεδα,
χωρίς να περιλαμβάνουν τα μη επαναλαμβανόμενα έσοδα από
συναλλαγή με τη
Visa (~12 εκατ. ευρώ),
ενώ για το δεύτερο μισό του έτους δόθηκε καθοδήγηση για ακόμη
καλύτερες επιδόσεις, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε
αναθεώρηση του ετήσιου στόχου.
Οι
λειτουργικές δαπάνες εκτιμάται ότι θα είναι χαμηλότερες σε σχέση
με πέρυσι, ενώ οι οργανικές προβλέψεις παραμένουν σταθερές. Με
βάση αυτά τα δεδομένα, οι αναλυτές υπολογίζουν ότι τα καθαρά
κέρδη του τριμήνου θα διαμορφωθούν γύρω στα 270 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, η
Πειραιώς εξετάζει το ενδεχόμενο σχηματισμού έκτακτων προβλέψεων
για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο, τα οποία ανέρχονται σε περίπου
500 εκατ. ευρώ, καθώς και για την ολοκλήρωση της συναλλαγής
Imola (πώληση μη
εξυπηρετούμενων δανείων αξίας περίπου 300 εκατ. ευρώ). Η ζημία
από το «κούρεμα» δανείων σε ελβετικό φράγκο εκτιμάται μεταξύ 30
και 60 εκατ. ευρώ, ανάλογα με τη λύση που θα δοθεί και το εύρος
συμμετοχής.
Τέλος, σχετικά με την εξαγορά του 90% της Εθνικής Ασφαλιστικής,
η τράπεζα ανέφερε ότι οι απαραίτητες εγκρίσεις αναμένονται προς
το τέλος του έτους. Ωστόσο, εκτιμά πως θα έχουν ολοκληρωθεί όλες
μέσα στο γ’ τρίμηνο, ώστε η Εθνική Ασφαλιστική να ενοποιηθεί
λογιστικά στο δ’ τρίμηνο.
|
|
|
|
|
|
|
|

|
|
Aegean
Airlines
«Πετάει» ψηλά η AEGEAN με την στρατηγική των μεγάλων
επενδύσεων ενισχύοντας τη διεθνή ανταγωνιστικότητα της εταιρείας
και της χώρας καθώς και την παρουσία της Ελλάδας στον χάρτη των
απευθείας διασυνδέσεων μεγαλύτερων αποστάσεων.
Η νέα
επένδυση, προσθήκη δύο νέων αεροσκαφών τύπου Airbus Α321neo XLR
(Extra Long Range) με ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια, έως 10,5 ώρες,
που ανακοίνωσε την περασμένη Τετάρτη ο πρόεδρος της Ευτύχιος
Βασιλάκης, φέρνει τον μεγαλύτερο εθνικό αερομεταφορέα ένα βήμα
πιο κοντά στο στοίχημα των μεγαλύτερων αποστάσεων. Μέσω αυτών,
θα φτάσει στην αγορά της Ινδίας έναν χρόνο νωρίτερα από το
προβλεπόμενο, ενώ δεν αποκλείεται να ανοίξει «τα φτερά» της και
σε άλλες αγορές της ευρύτερης περιοχής.
Με την
προσθήκη των δυο Α321 neo XLR αεροσκαφών, που παραλαμβάνονται
άμεσα τον Δεκέμβριο του 2025 και τον Ιανουάριο του 2026
αντίστοιχα, στην υφιστάμενη παραγγελία των 4 (τεσσάρων) A 321
neo LR που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο του 2024 και παραλαμβάνονται
το 2027 και το 2028, μεγαλώνει ο αριθμός αλλά και οι δυνατότητες
του στόλου «ειδικού τύπου» της AEGEAN , με αναβαθμισμένο επίπεδο
άνεσης και διαφοροποιημένη εμπειρία, που δημιουργήθηκε για να
εξυπηρετήσει προορισμούς εκτός ΕΕ και με απόσταση μεγαλύτερη από
4 ώρες πτήσης.
Με την
προσθήκη αυτή το μέγεθος της παραγγελίας σε Airbus 320/321 neo
φτάνει τα 60 αεροσκάφη από τα οποία μέχρι σήμερα έχουν ήδη
παραληφθεί τα 36.
Μεγάλη
δυναμική η αγορά της Ινδίας
Η Ινδία
θεωρείται μια από τις ανερχόμενες δυνάμεις στον παγκόσμιο χάρτη
του ταξιδιού και ως εκ τούτου είναι μια κίνηση υψηλής
στρατηγικής για την Aegean. Αποτελεί τη δεύτερη πολυπληθέστερη
χώρα του κόσμου και μία «παρθένα» αγορά για απευθείας συνδέσεις
από την Ελλάδα. Με την κίνηση αυτή η AEGEAN μπαίνει σε μία αγορά
που σήμερα εξυπηρετείται κυρίως από κορυφαίες αεροπορικές
εταιρείες στοχεύοντας να προσφέρει απευθείας σύνδεση από την
Αθήνα χωρίς ενδιάμεσες στάσεις, ενισχύοντας έτσι όλο και
περισσότερο τον στόχο της να καταστεί περιφερειακός κόμβος
μεταφορών ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία, αξιοποιώντας την
κομβική γεωγραφική θέση της Ελλάδας. «Ο επόμενος αιώνας είναι ο
αιώνας της Ασίας» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της
εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης.
Η αγορά της
Ινδίας παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές λόγω του συνεχώς
αυξανόμενου ταξιδιωτικού κοινού. Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία
που παρουσίασε η διοίκηση της Aegean ένας μεγάλος αριθμός Ινδών
ανήκει στους ταξιδιώτες υψηλής οικονομικής επιφάνειας και
μάλιστα μόνο το περασμένο έτος υπολογίζεται ότι δαπάνησαν
περίπου 32 δισ. δολάρια για ταξίδια στο εξωτερικό.
Ο πληθυσμός
της Ινδίας εκτιμάται περίπου στα 1.464 δισεκατομμύρια,
κατατάσσοντας την Ινδία στην 1η θέση παγκοσμίως, ξεπερνώντας
οριακά την Κίνα και αντιπροσωπεύοντας το 17,8% του παγκόσμιου
πληθυσμού.
«Με βάση
τις φορολογικές δηλώσεις το 0,5% των Ινδών έχει εισόδημα πάνω
από 53.000 δολ. ποσοστό που στην Ελλάδα φτάνει περίπου στο 2%. Η
διαφορά είναι ότι εμείς είμαστε 10 εκατ., οι Ινδοί είναι 1,5
δισεκατομύρια. Αυτό σημαίνει 40 φορές περισσότερα δυνητικά
ταξίδια. Εάν οι Έλληνες κάνουν περί τα 6 εκ. ταξίδια, ο αριθμός
αυτός θεωρητικά οι Ινδοί μπορούν να κάνουν 240 εκατομμύρια
ταξίδια. Σήμερα κάνουνε λιγότερο από 30 εκατ. ταξίδια. Υπάρχει
μεγάλη δυναμική στη συγκεκριμένη αγορά», είπε χαρακτηριστικά ο
κος Βασιλάκης.
Αξίζει να
σημειωθεί πως σε ό,τι αφορά τον τουρισμό στην Ινδία, οι αφίξεις
από 8,8 εκατομμύρια το 2015 έφτασαν στα 10,93 το 2019 και το
2024 είναι στα 9,8 εκατομμύρια. Στις διεθνείς αναχωρήσεις, βάσει
στοιχείων, έχουμε 20,4 εκατομμύρια το 2015, 26,9 εκατομμύρια το
2019 προ-covid, και το 2024, σχεδόν 30 εκατομμύρια, ενώ η
πρόβλεψη για το 2030 είναι να φθάσει τα 30 δισεκατομμύρια. ως εκ
τούτου οι ταξιδιωτικές δαπάνες, εκτιμάται πως θα αυξηθούν στα
410 δις. το 2030 από 150 δις. το 2019 Συγκεκριμένα, οι Ινδοί
ταξιδιώτες, μόνο το περασμένο έτος υπολογίζεται ότι δαπάνησαν
περίπου 32 δισ. δολάρια για ταξίδια στο εξωτερικό. Σύμφωνα με
τις προβλέψεις αναμένεται τα επόμενα χρόνια ανοδική τάση. Οι
ταξιδιωτικοί προορισμοί που ακολουθούν οι Ινδοί στην Ευρώπη
είναι η Γαλλία και η Ιταλία, ακολουθούμενες κυρίως από τη
Γερμανία ενώ αυξανόμενη δημοτικότητα είναι Ισπανία
(+4%), Αυστρία (+10%), Ελλάδα (+19%).
Σε ό,τι
αφορά την τάση των Ευρωπαίων προς την Ινδία καταγράφεται αύξηση
, καθώς αναζητούν περισσότερες πολιτιστικές εμπειρίες. Οι κύριες
αγορές προέλευσης είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία και στη
συνέχεια η Ισπανία (με κορυφαία φυσικά το Ηνωμένο Βασίλειο).
Αναδυόμενες χώρες είναι η Ελλάδα, η Αυστρία και η Πολωνία.
Τον Μάρτιο
του 2026 πετάει για Ινδία
Οι πτήσεις
για Ινδία θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2026. Στόχος είναι η
Aegean να πραγματοποιεί 5 εβδομαδιαίες πτήσεις προς το Νέο Δελχί
και από τον Μάιο του ίδιου χρόνου να εμπλουτίσει το πτητικό της
πρόγραμμα και με 3 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Μουμπάι. Οι
ακριβείς ημέρες και ώρες πτήσεων βέβαια θα καθοριστούν εν ευθέτω
και θα ανακοινωθούν στα τέλη Σεπτεμβρίου, οπότε και θα
ξεκινήσουν και οι πωλήσεις των εισιτήριων προς το επιβατικό
κοινό. Με τη σταδιακή προσθήκη στο στόλο και των αεροσκαφών
Α321neo LR από το 2027 και το 2028 θα εξεταστεί και η δυνατότητα
πραγματοποίησης περισσότερων, νέων, μακρινών δρομολογίων προς
προορισμούς, όπως η Μπανγκαλόρ στην Ινδία, οι Σεϋχέλλες, οι
Μαλδίβες, το Ναϊρόμπι, το Αλμάτι και το Λάγος.
Ωστόσο οι
όποιες αποφάσεις, θα ληφθούν έχοντας πρώτα «χτιστεί» η εμπειρία
της μεγαλύτερης απόστασης που αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα
της νέας αυτής στρατηγικής κίνησης.
«Τους νέους
προορισμούς θα τους δούμε από το 2027- 2028, έχοντας ήδη την
εμπειρία της Ινδίας, δεδομένου ότι μέχρι τώρα δεν έχουμε
δουλέψει προϊόν πάνω από 5 ώρες», σχολίασε ο κ. Βασιλάκης,
προσθέτοντας ότι «εκτός από τις προσπάθειες τις δικές μας
χρειάζεται η συνδρομή από το υπουργείο Τουρισμού, από το
υπουργείο Εξωτερικών σε ό,τι έχει να κάνει με τις βίζες, όπως
και στο κομμάτι των υποδομών και των υπηρεσιών των αεροδρομίων».
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
Χρηματιστηριακό Ημερολόγιο |
|
|
|
21.07.2025
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΕ
Αποκοπή Μερίσματος
21.07.2025
JUMBO
ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Αποκοπή Μερίσματος
21.07.2025
SPACE HELLAS Α.Ε.
Αποκοπή Μερίσματος
---------------------------
22.07.2025
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΕ
Κάτοχοι Μερίσματος
22.07.2025
JUMBO
ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Κάτοχοι Μερίσματος
22.07.2025
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Αποκοπή Μερίσματος
22.07.2025
ΛΑΝΑΚΑΜ Α.Ε.
Γενική Συνέλευση
22.07.2025
SPACE
HELLAS
Α.Ε.
Κάτοχοι Μερίσματος
-----------------------------
24.07.2025
JUMBO
ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Ημερομηνία Καταβολής Μερίσματος
24.07.2025
LAVIPHARM
Α.Ε.
Ημερομηνία Καταβολής Μερίσματος
--------------------------
25.07.2025
ΔΗΜΟΣΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΕ
Ημερομηνία Καταβολής Μερίσματος
25.07.2025
IDEAL
HOLDINGS
A.E.
Επιστροφή Κεφαλαίου
25.07.2025
SPACE
HELLAS
Α.Ε.
Ημερομηνία Καταβολής Μερίσματος
|
|
|
|
|
|
Συναλλαγές σε Πακέτα |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Γνωστοποιήσεις συναλλαγών |
|
|
|
04-16/07/25 |
 |
|
|
|
Kάντε Trading σε ελληνικές & ξένες μετοχές μέσω της
Πλατφόρμας Συναλλαγών με την οποία το GFF συνεργάζεται (Κάντε
Click και Κατεβάστε την μοναδική πλατφόρμα συναλλαγών, χωρίς καμία οικονομική υπορέωση, περιλαμβάνει και λογαριασμό "επίδειξης"
- Demo).
Λήψη τώρα!!
|
|
|
|
Τα όσα αναγράφονται
σε καμία περίπτωση
δεν αποτελούν
σύσταση για αγορά/πώληση
ή διακράτηση μετοχών
ή άλλων σύνθετων
προϊόντων (πχ.
CFD) που συνδέονται με τους
συγκεκριμένους
τίτλους που
αναφέρονται. |
|