|
Τράπεζα
Πειραιώς
Όπως γράψαμε και χθες στο σχόλιο μας
για την ΑΛΦΑ. Στα πλαίσια και του τι συνολικά συμβαίνει στην
αγορά... Απόλυτα φυσιολογική η νευρικότητα στη μετοχή της
Τράπεζας Πειραιώς κατά τις τελευταίες συνεδριάσεις, όπως και
ενδοσυνεδριακά, όπως σε ένα βαθμό χθες.
Πλήρως
θετική η τάση με τη μετοχή κατά την άποψη μας να έχει τα
μεγαλύτερα περιθώρια ανόδου, σε σχέση με την τιμή που έχουμε
αυτή τη στιγμή ως
Fair
Value...
Μάλιστα όλα αυτά περιμένοντας και την επιστροφή κεφαλαίου
της τράπεζας (0,298 ευρώ) την ερχόμενη Τρίτη, 03/06 (ημέρα
αποκοπής). Η μετοχή λοιπόν έκλεισε χθες στα 5,822 ευρώ,
+1,32%, που με βάση την παραμονή υψηλότερα των 5,60 – 5,50
ευρώ, κυνηγάει την αντίσταση στα 6,00 ευρώ. Ακόμη υψηλότερα
έχουμε τα 6,5 ευρώ.
|
|
Aegean
Airlines
Εν αναμονή των
αποτελεσμάτων τριμήνου, πάμε να δούμε τα όσα αναφέρει η Axia για
το 1Q25 της ΑΡΑΙΓ.
Η AXIA
προβλέπει βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της Aegean για το
πρώτο τρίμηνο του 2025, παρά τη συνήθη εποχική αδυναμία της
περιόδου, η οποία παραδοσιακά εμφανίζει ζημίες. Σύμφωνα με το
preview note της χρηματιστηριακής, τα έσοδα εκτιμάται ότι θα
αυξηθούν κατά 12,4%, φτάνοντας τα 302 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBITDA
αναμένεται να ενισχυθούν κατά 22,8%, στα 40,8 εκατ. ευρώ. Οι
καθαρές ζημίες εκτιμάται ότι θα περιοριστούν στα 9,9 εκατ. ευρώ,
από 21 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024.
Παρά τις
πιέσεις από τον πληθωρισμό στα λειτουργικά κόστη, η Aegean
φαίνεται να επωφελείται από την εξασθένιση του δολαρίου και την
αύξηση της απόδοσης ανά επιβάτη (yield). Επιπλέον, σύμφωνα με
την AXIA, η διαρκής ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια, η ενίσχυση
του δικτύου πτήσεων και τα αυξημένα έσοδα ανά μονάδα (yields),
τα οποία ενισχύονται από τις ελλείψεις στην αλυσίδα εφοδιασμού,
αναμένεται να αποτελέσουν βασικούς μοχλούς βελτίωσης των
αποτελεσμάτων.
Η αύξηση της
επιβατικής κίνησης αναμένεται να φτάσει το 8,8% ετησίως, με
συνολικά 3,1 εκατ. επιβάτες. Το διεθνές δίκτυο φαίνεται να
συμβάλλει καθοριστικά, με εκτιμώμενη άνοδο 12,4%. Οι διαθέσιμες
θέσεις-χιλιόμετρα (ASKs) προβλέπεται να αυξηθούν κατά 11% σε
σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024, ενώ οι συνολικές
προσφερόμενες θέσεις αναμένεται να ενισχυθούν κατά 8,8%. Ο
δείκτης πληρότητας προβλέπεται να διατηρηθεί στο 80,6%.
Η απόδοση ανά
επιβάτη-χιλιόμετρο (yield) προβλέπεται στα 0,09 ευρώ, αυξημένη
κατά 2,5% έναντι των 0,088 ευρώ το 2024, οδηγώντας έτσι σε
συνολικά προβλεπόμενα έσοδα 302 εκατ. ευρώ (+12,4%).
Από την πλευρά
των εξόδων:
Λειτουργικά
έξοδα: 264,1 εκατ. ευρώ (+9,9%)
Δαπάνες
προσωπικού: 40,9 εκατ. ευρώ (+7,5%)
Καύσιμα: 71,1
εκατ. ευρώ (+9%), εξαιτίας ενισχυμένης δραστηριότητας και χρήσης
παλαιότερων αεροσκαφών, παρά τη μείωση της τιμής καυσίμων
Συντήρηση:
+7,4% λόγω ακινητοποιήσεων και παλαιών αεροσκαφών
Μισθώματα: 4,2
εκατ. ευρώ, από 2 εκατ. ευρώ
Υπερπτήσεις:
+16,1%
Επίγεια
εξυπηρέτηση: +14,8%
Χρεώσεις
αεροδρομίων: +7,5%
Έξοδα
διανομής: +14,4%
Ως αποτέλεσμα
όλων των παραπάνω, η AXIA προβλέπει EBITDA ύψους 40,8 εκατ.
ευρώ, ενισχυμένα κατά 22,8% σε ετήσια βάση, επιβεβαιώνοντας τη
θετική δυναμική της εταιρείας, ακόμη και σε μία συνήθως αδύναμη
περίοδο.
|