|
|
|
"Μας
ακούνε..." |
|
Θα το συνεχίσουμε
και σήμερα με τον τραπεζικό δείκτη,
που χθες είχαμε την 5η σερί πτωτική
συνεδρίαση, όταν μάλιστα στο
ξεκίνημα η αγορά και ο δείκτης ήτανε
υψηλότερα ….. Να πούμε πως μας
εκπλήσσουνε όλα αυτά θα πούμε
ψέματα. Επαναλαμβάνουνε πως όλα
δείχνουνε πως πάμε για τη μητέρα των
μαχών και τη δοκιμασία των πιο
κρίσιμων στηρίξεων στις 1.180 –
1.170μνδ….. Περιττό να πούμε πως δε
θέλουμε να χαθούνε σε καμία
περίπτωση αυτές οι κρίσιμες
στηρίξεις του τραπεζικού δείκτη … Θα
τα δούμε ωστόσο όλα στο ταμπλό.. |
|
|
|
Τόσο σε επίπεδο
τελικής γραμμής όσο και σε επίπεδο
ισολογισμού και δεικτών μόχλευσης,
ελαφρώς κατώτερα των όσων περιμέναμε
ήτανε τα νούμερα του β’ τριμήνου της
Aegean Airlines και
κατ΄επέκταση 6μηνου. Βέβαια με το 3ο
τρίμηνο λόγω εποχικότητας να είναι
το πιο κρίσιμο, πιστεύουμε πως στο
σύνολο της χρήσης η μείωση της
καθαρής κερδοφορίας θα είναι τελικά
μικρότερη, με την εισηγμένη να
παραμένει άκρως ελκυστική σε όρους
αποτίμησης. Με τα γνωστά
disclaimer που
υπάρχουνε παντού στο GFF
και σε αυτή τη στήλη. Θα συνεχίσουμε
να θέτουμε ως Fair Value
για την εισηγμένη τα
16 ευρώ, με 40% περιθώρια ανόδου,
την ώρα που και η εκτιμώμενη
μερισματική απόδοση αναμένεται να
παραμείνει σε αρκετά υψηλά επίπεδα… |
|
|
|
Συνεχίζοντας με την
Aegean Airlines,
σας παρουσιάζουμε δύο χαρακτηριστικά
πινακάκια. Το πρώτος με τους δείκτες
αποτίμησης στις τρέχουσες τιμές και
το δεύτερο στη τιμή του Fair
Value. Σε όλες τις
περιπτώσεις άκρως ελκυστικοί οι
δείκτες αποτίμησης ακόμη και μετά
τις σχετικές αναπροσαρμογές ως
αποτέλεσμα των αποτελεσμάτων 6μηνου.
|
Aegean Airlines |
|
|
|
|
|
|
2022 |
2023 |
2024e |
2025e |
2026e |
2027e |
Καθαρά κέρδη |
108.004.000 |
168.700.000 |
148.456.000 |
152.909.680 |
155.967.874 |
159.087.231 |
P/E Ratio |
8,97 |
5,75 |
6,53 |
6,34 |
6,21 |
6,09 |
Ίδια Κεφάλαια |
348.000.000 |
419.000.000 |
419.000.000 |
502.800.000 |
578.220.000 |
664.953.000 |
P/BV |
2,79 |
2,31 |
2,31 |
1,93 |
1,68 |
1,46 |
Μερισματική απόδοση |
|
6,977% |
6,977% |
7,116% |
7,259% |
7,404% |
www.greekfinanceforum.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aegean Airlines |
|
|
|
|
|
|
2022 |
2023 |
2024e |
2025e |
2026e |
2027e |
Καθαρά κέρδη |
108.004.000 |
168.700.000 |
148.456.000 |
152.909.680 |
155.967.874 |
159.087.231 |
P/E Ratio |
13,36 |
8,55 |
9,72 |
9,43 |
9,25 |
9,07 |
Ίδια Κεφάλαια |
348.000.000 |
419.000.000 |
419.000.000 |
502.800.000 |
578.220.000 |
664.953.000 |
P/BV |
4,15 |
3,44 |
3,44 |
2,87 |
2,50 |
2,17 |
Μερισματική απόδοση |
|
4,688% |
4,688% |
4,781% |
4,877% |
4,974% |
www.greekfinanceforum.com |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Αναφορικά τώρα με
την ΕΛΧΑ. Με τη βοήθεια των
λογιστικών αποτελεσμάτων μετάλλου
(στον κλάδο του χαλκού - κέρδη 16,4
εκ. ευρώ έναντι ζημίας 5,6 εκ. ευρώ
την αντίστοιχη περσινή περίοδο),
σημαντικά αυξημένα ήτανε τα καθαρά
κέρδη της ΕΛΧΑ στο 1H24,
στα 47εκ ευρώ Vs
26εκ ευρώ την αντίστοιχη προηγούμενη
περίοδο. Σε γενικές γραμμές
ικανοποιητική και η εικόνα της
χρηματοοικονομικής κατάστασης της
εισηγμένης, που είναι από αυτές θα
ευνοηθούνε θετικά τα επόμενα χρόνια
από τη σταδιακή μείωση των
επιτοκίων. Η εικόνα σε γενικές
γραμμές καλή και κακά τα ψέματα η
εισηγμένη είναι ελκυστική στις
τρέχουσες αποτιμήσεις. Ωστόσο και αν
και σίγουρα δεν είναι ακριβή στις
τρέχουσες τιμές, η εμπιστοσύνη στη
συγκεκριμένη μετοχή έχει χαθεί. Και
όταν αυτό συμβαίνει για μεγάλο
χρονικό διάστημα είμαστε αναγκαστικά
πιο προσεκτικοί. Και αυτό εν μέσω
αβεβαιότητας τι αποτελέσματα θα
δούμε στο β εξάμηνο, αφού όπως
είδαμε για ακόμη μια φορά στο 6μηνο.
Στις κυκλικές εταιρείες η
μεταβλητότητα των αποτελεσμάτων
δυσκολεύει πάρα πολύ τα
αποτελέσματα. |
|
|
|
Κλείνουμε με ένα
διαφορετικό ενδιαφέρον στατιστικό.
Ένα στατιστικό που στη λογική της
contrarian theory
πρέπει να μας
απασχολεί-προβληματίζει. Είναι
χαρακτηριστικό πως το 42% των
συνολικών assets
των Αμερικανών είναι
πλέον τοποθετημένα σε μετοχές.
Tο μεγαλύτερο
ποσοστό που έχει καταγραφεί ποτέ από
το 1952 που υπάρχουνε τα σχετικά
στατιστικά. Είπαμε no good at
all….
|
|
|
|
Οι
"ατάκες"
της
εβδομάδας |
|
|
|
|
|
|
|