|
|
|
"Μας
ακούνε..." |
|
Εμείς θα μείνουμε σε
αυτό …. Έτσι θα ξεκινήσουμε και
διευκρινίζουμε πως αναφερόμαστε στον
τραπεζικό δείκτη. Ξέρουμε πως η
χθεσινή εικόνα του απογοήτευσε
πολλούς. Αλλά κρατάμε το +1,28% του
τραπεζικού δείκτη, στις 958,38
μονάδες, μακριά από το υψηλό ημέρας
και τις 988,10 μονάδες. Επίπεδα που
έχουμε μεγάλη σημασία, αφού είναι
στα όρια των 990 – 1.000 μονάδων. Η
επιστροφή λοιπόν υψηλότερα αυτών των
επιπέδων είναι ο μεγάλος στόχος από
εδώ και πέρα. Βασικά αυτό που
θέλουμε να δούμε είναι αν ο δείκτης
θα ξαναπάει σε αυτά τα επίπεδα και
θα γυρίσει. Μια εξέλιξη που σίγουρα
θα ήτανε αρνητική. Πολύ αρνητική. Ή
θα διασπάσει αυτές τις αντιστάσεις,
κάνοντας ένα πραγματικά μεγάλο βήμα
για να πούμε πως η πρόσφατη διόρθωση
ήτανε μια διόρθωση και τελείωσε. Ή
θα έχουμε επιστροφή των προβλημάτων.
|
|
|
|
Αυτοί που μας
διαβάζετε καιρό ….. Ξέρετε τι
θέλουνε να δούμε από εδώ και πέρα ….
Να δούμε τους μικρούς επενδυτές, να
φοβηθούνε πως η αγορά είναι έτοιμη
να διορθώσει και πάλι. Να βγούνε,
έστω σε ένα βαθμό, πωλητές. Γενικά
να μη βγούνε αγοραστές. Γιατί όπως
λέει ο άγραφος κανόνας του Χ.Α. ….
Που τόσο αγαπάμε, ως οπαδοί της
contrarian theory.
Όσο στην αγορά δεν πέφτει αισιοδοξία
και ειδικά αν υπάρχει και μια
σχετική απαισιοδοξία. Τόσο ελπίζουμε
πως πάμε για καλύτερες ημέρες ….
Τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες η
πρόσφατη αντίδραση να συνεχιστεί... |
|
|
|
Αν και σίγουρα η
πρόσφατη πτώση της μετοχή της
Aegean
δικαιολογείται στα πλαίσια της κακής
εικόνας της αγοράς και με τη μετοχή
να έχει πάντα πολύ εντυπωσιακά κέρδη
από τις αρχές του 2023 (+109%), κάτι
το οποίο καθιστά ένα profit
taking ακόμη πιο
λογικό. Θα μπορούσε να υπάρχει και
κάτι άλλο στην πρόσφατη πτώση της
μετοχής της Aegean.
Πως διεθνώς οι αεροπορικές
βρίσκονται τον τελευταίο καιρό στο
επίκεντρο των πιέσεων διεθνών
επενδυτών, ως αποτέλεσμα της μεγάλης
ανόδου της τιμής των καυσίμων,
κομβικής σημασίας ζήτημα για την
κερδοφορία των εταιρειών. |
|
|
|
Θέλετε ένα
χαρακτηριστικό στατιστικό σε σχέση
με τα παραπάνω. Οι τιμές των
Jet Fuel καταγράφουν
άνοδο άνω του 50% σε σχέση με τον
περασμένο Μάιο. Κάπως έτσι λοιπόν,
είναι χαρακτηριστικό πως το πιο
γνωστό ETF
των αεροπορικών εταιρειών, έχει
χάσει αυτό το διάστημα το μεγαλύτερο
μέρος των κερδών που κατέγραφε,
καταγράφονται πτώση 20% από τα υψηλά
του Ιουλίου.
|
|
|
|
Συνεχίστηκε χθες η
κατρακύλα των ΕΠΣΙΛ (-7,87%) και της
ΑΛΜΥ (-4,87%). Ωστόσο στην παρέα
προστέθηκε και η ΕΛΤΟΝ Χημικά, με
μεγάλη πτώση 14,88%, στα 1,98 ευρώ….
Το ερώτημα είναι όμως άλλο, ειδικά
σε σχέση και με αυτά που
κυκλοφορούνε στην αγορά. Αν δηλαδή η
πτώση οφείλεται στην μείωση της
κερδοφορίας που ανακοινώθηκε το
6μηνο. Ή ισχύει αυτό που λέει η
αγορά, πως έχουμε μια νέα
Epsilon Net, με
θέματα αξιοπιστίας των οικονομικών
αποτελεσμάτων, αν και όπως πάντα
είμαστε αναγκασμένοι να πάρουμε
αποστάσεις από αυτά τα σενάρια,
μέχρι τουλάχιστον να υπάρχουνε
κάποιες ανακοινώσεις. Ενδιαφέρον
είναι πως στα επίπεδα των 1,94- 1,92
και 1,90 ευρώ, θεωρητικά και
αυστηρώς διαγραμματικά, η μετοχή της
ΕΛΤΟΝ πρέπει να δώσει μια ισχυρή
αντίδραση, έστω βραχυπρόθεσμα. |
|
|
|
Οι
"ατάκες"
της
εβδομάδας |
|
|
|
|
|
|
|