|
|
|
|
| |
|
"Μας
ακούνε..." |
|
|
|
Όλο και πιο
ενδιαφέροντα πράγματα στο
X.A.
και σχετικά με όσα γράψαμε χθες και
γράφουμε καθημερινά σε σχόλιά μας
στο
GFF ... Αν
και λόγω της αργίας στη
Wall
Street σήμερα
είναι πιθανό να έχουμε στις αγορές
μια αρκετά ήρεμη συνεδρίαση …. Θα
επιλέξουμε να ξεκινήσουμε με τη
Metlen που
χθες δεν κατάφερε να κλείσει με νέα
κέρδη (44,08 ευρώ, -0,92%),
παραμένοντας εγκλωβισμένη στη ζώνη
των πολύ σημαντικών τεχνικών
επιπέδων των 44,00 – 44,50 ευρώ.
Επίπεδα πολύ ισχυρά – σημαντικά, που
έχουμε προειδοποιήσει πως η διάσπαση
δε θα είναι τόσο εύκολη διαδικασία,
λαμβάνοντας και υπόψη τον όποιο αέρα
μπήκε στο
rebalancing
της Δευτέρας, με τη χθεσινή
συνεδρίαση να είναι το Τ+2. Αν και
δεν αποκλείουμε η μετοχή
βραχυπρόθεσμα να ταλαιπωρηθεί σε
αυτά τα επίπεδα. Είμαστε αισιόδοξοι
πως, αν όχι άμεσα, έστω σε δεύτερο
χρόνο θα διασπάσει αυτές τις
αντιστάσεις. Μια διαφυγή που και με
τη βούλα τερματίζει το πτωτικό
κανάλι που έφερε περίπου 30%
χαμηλότερα τη μετοχή από τα υψηλά
των 57 ευρώ του Αυγούστου και μετά
την είσοδο στο Λονδίνο.... Μια
διαφυγή που εύκολα έχουμε πει πως
μπορεί να φέρει τη μετοχή στα 49 –
50 ευρώ, όπου θα ξαναδούμε όλα τα
δεδομένα...
|
|
|
|
|
|
|
|
Δικαιολογημένα και
μετά το χθεσινό -17% στα 0,92 ευρώ,
υπάρχουν μεγάλες συζητήσεις για την
Ιντραλότ. Δε θέλουμε να αναφερθούμε
στις συνεχείς προειδοποιήσεις που
είχαμε για τη μετοχή, τα μεγέθη και
το τελευταίο
deal με την
Bally's.
Τα έχουμε πει αρκετές φορές και
μπορείτε να τα βρείτε σε παλαιότερα
σχόλιά μας. Απλώς θα κάνουμε ένα
γρήγορο τεχνικό σχόλιο, κυρίως
επειδή μας το ζήτησαν αρκετοί φίλοι
και αναγνώστες. Αντίδραση λοιπόν
άμεσα, χθες αν γίνεται. Σε καμία
περίπτωση να μη χαθούν οι στηρίξεις
στα 0,92 – 0,91 ευρώ, οι πλέον
κρίσιμες στηρίξεις από το
weekly
chart, που μόνο τυχαίο δεν είναι πως η μετοχή
έκλεισε χθες εκεί. Αν χαθούν, τα
πράγματα σκουραίνουν πάρα πολύ και
πάμε για τις στηρίξεις στα 0,86 –
0,84 (χθεσινό χαμηλό 0,88 ευρώ) και
0,82 – 0,81 ευρώ. Τώρα, αν φτάναμε
στο σημείο να χαθούν και αυτές,
εύκολα θα μπορούσαμε να έχουμε ένα
νέο
sell
off ακόμη και
μέχρι τα 0,62 – 0,60 ευρώ. Αντίδραση
λοιπόν εδώ και τώρα.
|
|
|
|
|
|
|
|
Είπαμε, δε θέλουμε
να επαναλαμβάνουμε τις
προειδοποιήσεις μας. Απλώς θα
επαναλάβουμε κάτι απλό που είχαμε
γράψει. Η μετοχή όλου του ομίλου της
Bally’s,
μετά μάλιστα από το πρόσφατο ράλι,
αποτιμάται 860εκ. δολάρια!!! Δείτε
σε ποια τιμή αποτιμήθηκε για να
γίνει το
deal με την
Intralot μία
από τις θυγατρικές της
Bally’s
και θα καταλάβετε όλοι τι εννοούμε
και γιατί είμαστε αρνητικοί.
|
|
|
|
|
|
|
|
Νέα πτώση χθες για
ΑΔΜΗΕ (2,815 ευρώ, -0,53%), η 4η
σερί και η 7η πτωτική στις
τελευταίες 8 συνεδριάσεις. Φυσικά
όλα αυτά στη σκιά των εξελίξεων γύρω
από την ΑΜΚ και τον τρόπο που μπορεί
να γίνει αυτή, σε μια αρκετά σύνθετη
εξίσωση που προβληματίζει ακόμη
περισσότερο τους επενδυτές. Θα
αναφερθούμε ξανά στο ζήτημα, με τη
διαγραμματική εικόνα να έχει
βαραίνει και εν μέσω όλης αυτής της
αβεβαιότητας η μετοχή εύκολα να
μπορεί να πάει χαμηλότερα. Το μόνο
ευχάριστο είναι πως τουλάχιστον,
όπως γνωρίζουμε, ναι μεν υπάρχουν
κάποιοι ξένοι που πουλάνε, αλλά από
χθες βγήκε και πάλι αγοραστής ξένο
fund, οι
αγορές του οποίου πριν από αρκετό
καιρό ήταν αυτές που συνέβαλαν στο
να ξυπνήσει το χαρτί. Όλα δείχνουν
περαιτέρω διόρθωση, τουλάχιστον σε
έναν βαθμό. Αλλά αυτές τις αγορές
τις κρατάμε, σε μια μετοχή που
σίγουρα είναι φτηνή και κάποιες
προσεκτικές σταδιακές αγορές δεν
είναι λάθος.
|
|
|
|
|
|
|
|
Γνωστό πως θεωρούμε
πολύ φτηνή μετοχή την ΟΤΟΕΛ, κρατάμε
λοιπόν τη χθεσινή ανάλυση της
Eurobank Χρηματιστηριακής.
Όπως
ανάφεραν οι αναλυτές της
χρηματιστηριακής. Η Autohellas
συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή
πορεία στον κύκλο εργασιών της σε
όλες τις βασικές δραστηριότητες,
παρά τις αυξημένες προκλήσεις στο
οικονομικό και επιχειρηματικό
περιβάλλον. Σύμφωνα με ανάλυση της
Eurobank Equities, η εταιρεία
εξακολουθεί να ενισχύει το μερίδιό
της σε καίριες αγορές, γεγονός που
υποστηρίζει τη θετική της
αξιολόγηση, με τη χρηματιστηριακή να
διατυπώνει σύσταση «αγορά» και να
θέτει τιμή-στόχο στα 14,6 ευρώ.
Η Eurobank Equities
αναφέρει ότι έχει προχωρήσει σε
οριακές αναθεωρήσεις των προβλέψεων
για το 2025, λαμβάνοντας υπόψη την
εποχικά υποτονική διεθνή ζήτηση στις
ενοικιάσεις, καθώς και την κλιμάκωση
του ανταγωνισμού τόσο στην εγχώρια
αγορά ενοικιάσεων όσο και στον κλάδο
της Autotrade. Την ίδια στιγμή,
επισημαίνεται ότι η κερδοφορία
παραμένει συμπιεσμένη, κυρίως
εξαιτίας των υψηλότερων αποσβέσεων
που συνδέονται με έναν πιο δαπανηρό
στόλο οχημάτων.
Βάσει των νέων
εκτιμήσεων, τα έσοδα από τον τομέα
ενοικιάσεων για το 2025 προβλέπεται
να ανέλθουν στα €501 εκατ.,
σημειώνοντας ετήσια αύξηση 5,7%, ενώ
τα έσοδα της Autotrade εκτιμώνται
στα €534 εκατ., αυξημένα κατά 4,4%
σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Συνολικά, ο κύκλος εργασιών του
Ομίλου αναμένεται να φθάσει το
€1,035 δισ., καταγράφοντας άνοδο 5%.
Το EBITDA
υπολογίζεται ότι θα κινηθεί ανοδικά
παράλληλα με τις πωλήσεις, φθάνοντας
τα €291 εκατ., αυξημένο κατά 4,6% σε
ετήσια βάση. Ωστόσο, η προσαύξηση
περίπου 14% στις Αποσβέσεις και τα
Έξοδα Απομείωσης οδηγεί σε
εκτιμώμενο EBIT ύψους €115 εκατ.,
μειωμένο κατά 7% σε σχέση με το
προηγούμενο έτος, ενώ τα καθαρά
κέρδη προβλέπεται να υποχωρήσουν στα
€76,1 εκατ., καταγράφοντας πτώση 10%
ετησίως και κινούμενα 7% χαμηλότερα
από την προηγούμενη εκτίμηση της
χρηματιστηριακής.
|
|
|
|
|
|
|
|
Οι
"ατάκες"
της
εβδομάδας |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|