| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros |

 
 

Καθημερινά χρηματιστηριακά σχόλια

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

00:01 - 15/06/26
 

Σε μια συνεδρίαση με μεγάλη νευρικότητα προς το τέλος, σε νέα υψηλά 16,5 ετών έκλεισε το Χ.Α. στις 2.421,69 μονάδες, +1,06% (υψηλό ημέρας +2%), με τις τράπεζες στο +2,58%. Στα 310εκ ευρώ ο τζίρος. Προσωπικά δε μας ενδιαφέρει καθόλου που έκλεισε η αγορά σε απόσταση από το υψηλό ημέρας και θα βάλουμε ένα μεγάλο συν για τα νέα υψηλά… 
 
 
Πρώτη σε άνοδο στον FTSE 25 την Παρασκευή η Τιτάνας (52,70 ευρώ, +3,74%), με άνοιγμα μάλιστα ενός gap, με πλήρως θετική τάση, παραμένοντας υψηλότερα των 49,00 – 48,50 ευρώ.
Άνοδος 3,15% για ΕΥΡΩΒ, στα 4,063 ευρώ, με πλήρως θετική τάση εδώ και στόχο τη διάσπαση των αντιστάσεων στα τρέχοντα επίπεδα των 4,00 – 4,10 ευρώ. Επόμενος στόχος σε αυτό το σενάριο οι αντιστάσεις στα 4,40 – 4,50 ευρώ.
Στα 3,945 ευρώ, +3,14% η ΑΛΦΑ, με στόχο εδώ τη διάσπαση των αντιστάσεων στα 3,95 – 4,00 ευρώ. Διασπώντας τα, πάμε για τις αντιστάσεις στα 4,40 – 4,50 ευρώ.
 
Σημαντικά κέρδη και για την ΠΕΙΡ (9,05 ευρώ, +3,08%). Πλήρως θετική τάση με νέο στόχο την παραμονή υψηλότερα των 9,00 – 8,90 ευρώ μια παραμονή η οποία με τη βασική παραμονή υψηλότερα των 8,60 – 8,40 ευρώ οδηγεί σε νέα άνοδο.
 
 
Τέλος, σε θετικό πρόσημο το ΔΑΑ (10,48 ευρώ, +2,95%), με μεγάλο στόχο από εδώ και πέρα την παραμονή υψηλότερα των 10,40 – 10,30 ευρώ, κάτι που οδηγεί στην αντιστροφή της τάσης σε θετική, με επόμενο στόχο το gap στα 10,90 – 11,00 ευρώ.
 
 
 

Στα μείον τώρα. Συνολικά κανένα μείον και βλέπουμε, με μεγάλο στόχο από εδώ και πέρα την παραμονή υψηλότερα των 2.410 – 2.400 μονάδων και νέες υπερβάσεις.
 
Πρώτη σε πτώση στον FTSE 25 η ΕΛΧΑ (4,575 ευρώ, -3,07%), στην 5η σερί και 7η πτωτική τις τελευταίες 8. Συναγερμός και ανάγκη άμεσης επιστροφής υψηλότερα των 4,60 – 4,80 ευρώ, αλλιώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να πάμε στις επόμενες στηρίξεις στα 4,00 – 3,90 ευρώ.
 
Απώλειες και για CENER (23,62 ευρώ, -1,99%), με τις μετοχές του ομίλου μετά το μεγάλο ράλι να βρίσκονται σε ένα φυσιολογικό pull back. Συναγερμός εδώ να μη χαθούν οι κρίσιμες στηρίξεις στα 23,20 – 23,00 ευρώ.
 
Απώλειες και για ΜΟΗ (39,88 ευρώ, -1,92%), θυμίζοντας πως την προηγούμενη Πέμπτη είχαμε νέα ιστορικά υψηλά!!! Φυσικά και πλήρως θετική η τάση, με τις πρώτες στηρίξεις στα 37,80 – 37,60 και 37,20 – 37,00 ευρώ.
 
Στα 52,20 ευρώ, -1,32% η ΕΕΕ, που την προηγούμενη εβδομάδα πέρασε υψηλότερα των 50,00 – 49,50 ευρώ, κάτι που μας κάνει να μιλάμε για πλήρως θετική τάση. Στόχος των επόμενων εβδομάδων αυτή η παραμονή.
Τέλος, πτώση για ΕΛΠΕ (10,12 ευρώ, -0,78%), με κλειδί για να συνεχίσουμε να μιλάμε για πλήρως θετική τάση την παραμονή υψηλότερα των 10,00 – 9,90 ευρώ.
 
 

Τα όσα αναγράφονται σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν σύσταση για αγορά/πώληση ή διακράτηση μετοχών ή άλλων σύνθετων προϊόντων (πχ. CFD) που συνδέονται με τους συγκεκριμένους τίτλους που αναφέρονται.

 
 

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

 

 © 2016-2026 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....