| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros |

 
 

Καθημερινά χρηματιστηριακά σχόλια

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

00:01 - 16/06/26
 

Νέα πολύ καλά κέρδη στο Χ.Α., σε νέα υψηλά 16,5 ετών με μεγάλες πρωταγωνίστριες την ΑΛΦΑ και την ΑΡΑΙΓ. Στις 2.462,63 μονάδες ο ΓΔ, +1,69%, με τις τράπεζες στο +3,17%. Συνολικός τζίρος 369 εκατ. ευρώ… Ένα μεγάλο συν λοιπόν για όλα αυτά και βλέπουμε … 
 
 
Πρώτη σε άνοδο στον FTSE 25 η ΑΛΦΑ (4,195 ευρώ, +6,34%), με πλήρως θετική τάση όπως γράφουμε στο πιο αναλυτικό σχόλιο για τη μετοχή στη στήλη Λεωφόρος Αθηνών
Με κέρδη επίσης και η ΑΡΑΙΓ (12,74 ευρώ, +4,68%), φυσικά με ώθηση από τη μεγάλη αποκλιμάκωση της τιμής του πετρελαίου, που γενικά δίνει ώθηση στις αεροπορικές εταιρείες διεθνώς. Διαγραμματικά, όλα τα βλέμματα στρέφονται στις κρίσιμες αντιστάσεις στα 12,80 – 13,00 ευρώ, τις πιο σημαντικές για τη μακροπρόθεσμη τάση.  Μια διάσπασή τους θα μπορούσε να οδηγήσει μέχρι και σε ένα νέο ράλι.
Στα 4,075 ευρώ, +3,30% η ΑΛΦΑ, με το άνοιγμα προς στιγμήν ενός δεύτερου gap, παραμένοντας υψηλότερα από τα κρίσιμα επίπεδα στήριξης, όπως γράφουμε και στο αναλυτικό σχόλιο στη στήλη Λεωφόρος Αθηνών. 
 
Σημαντικά κέρδη και για ΕΛΧΑ (4,76 ευρώ, +4,04%), μετά από 5 σερί πτωτικές συνεδριάσεις και μετρώντας με τη χθεσινή 2 ανοδικές τις τελευταίες 9 συνεδριάσεις. Όπως έχουμε πει, είναι σε συναγερμό για να μη χαθούν οι κρίσιμες στηρίξεις στα 4,70 – 4,80 ευρώ, αλλιώς υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες για έναν νέο κύκλο πτώσης, με τις επόμενες στηρίξεις στα 3,80 – 4,00 ευρώ.
 
 
Στο +3,47%, στα 24,44 ευρώ η CENER, που όσο μένει υψηλότερα των 23,80 – 24,00 ευρώ όλα είναι καλά.
 
 
Tέλος, με καλά κέρδη και η ΠΕΙΡ (9,342 ευρώ, +3,23%), με πλήρως θετική τάση, με νέους στόχους. Ζητούμενο είναι η παραμονή υψηλότερα των 8,90 – 9,00 ευρώ και στη βάση αυτή να κυνηγήσει η μετοχή τις αντιστάσεις στα 9,50 και, γιατί όχι, τα 9,80 – 10,00 ευρώ. Όλα αυτά με τη μετοχή να έχει μέσα της το προμέρισμα των 0,40 ευρώ, με την αποκοπή στις αρχές Αυγούστου.

Στα μείον τώρα. Συνολικά κανένα μείον και βλέπουμε πόσο πολύ θέλει να το τραβήξει η αγορά…
 
Με πτώση πρώτη από τις 5 μόλις πτωτικές μετοχές στον FTSE 25 η ΜΟΗ (38,38 ευρώ, -3,76%), φυσικά στη σκιά της πτώσης της τιμής του πετρελαίου, με την τάση ωστόσο και εδώ πλήρως θετική (υπάρχει επίσης αναλυτικό σχόλιο στη στήλη Λεωφόρος Αθηνών).
 
Με πτώση και η ΣΑΡ (15,06 ευρώ, -1,70%), που σε μερικές ημέρες αποχαιρετά τον FTSE 25. Κλειδί για να μη χαλάσει η τάση είναι η παραμονή υψηλότερα των 14,80 – 15,00 ευρώ.
 
Στα 6,625 ευρώ, -0,60% η ΛΑΜΔΑ, με όλα τα βλέμματα στραμμένα στη μεγάλη μάχη της μετοχής με τις κρίσιμες αντιστάσεις στα 6,60 – 6,70 ευρώ. Μια οριστική διάσπαση των οποίων δημιουργεί νέα δεδομένα, με επόμενο στόχο σε αυτό το σενάριο τα 7,00 – 7,10 ευρώ. 
 
Οριακή πτώση για τον ΟΠΑΠ (13,86 ευρώ, -0,50%) που πάντως όσο μένει υψηλότερα των 13,00, 13,20 και 13,40 ευρώ διατηρεί πλήρως θετική τάση.
Τέλος, με οριακή πτώση στο χαμηλό ημέρας η Metlen (41,54 ευρώ, -0,05%). Όσο μένει υψηλότερα των 40,00 – 40,50 ευρώ η τάση παραμένει πλήρως θετική....»
 
 

Τα όσα αναγράφονται σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν σύσταση για αγορά/πώληση ή διακράτηση μετοχών ή άλλων σύνθετων προϊόντων (πχ. CFD) που συνδέονται με τους συγκεκριμένους τίτλους που αναφέρονται.

 
 

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

 

 © 2016-2026 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....