| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros |

 
 

Καθημερινά χρηματιστηριακά σχόλια

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

00:01 - 18/06/26
 

5η σερί ανοδική συνεδρίαση στο Χ.Α. με πιο ήπιους ρυθμούς .. Στις 2.484,69 μονάδες ο ΓΔ, +0,38% με τις τράπεζες στο +0,43%. Πάντα μεγάλος τζίρος στα 303 εκατ. ευρώ… Ένα νέο συν λοιπόν για όλα αυτά και βλέπουμε…
 
 
Πρώτη σε άνοδο στον FTSE 25 η μετοχή των ΕΛΠΕ (10,93 ευρώ, +5,20%), σε νέα υψηλά 18 ετών !!! Περιττό να πούμε με πλήρως θετική τάση.
Με μεγάλα κέρδη και η Γεκτέρνα (46,06 ευρώ, +3,27%), με ώθηση από τις τελευταίες δηλώσεις του κ. Περιστέρη στη ΓΣ. Φυσικά και πλήρως θετική η τάση, με απόσταση ασφαλείας από τις πρώτες ισχυρές στηρίξεις στα 42,40 – 42,50 και 41,00 – 41,20 ευρώ.
Καλά κέρδη και υψηλό ημέρας για ΕΥΡΩΒ (4,40 ευρώ, +2,80%), που με πλήρως θετική τάση ψάχνει τη διάσπαση των αντιστάσεων στα 4,40 – 4,50 ευρώ. Κάτι που αυστηρώς διαγραμματικά μπορεί να στείλει τη μετοχή στα 4,90 – 5,00 ευρώ.
 
Κέρδη για τη ΔΕΗ (23,34 ευρώ, +1,66%) στη 10η σερί ανοδική συνεδρίαση, περιττό να πούμε με πλήρως θετική τάση.
 
 
Τέλος, με άνοδο έκλεισε και η ΒΙΟ (19,40 ευρώ, +0,94%), που όσο μένει υψηλότερα των 18,80 – 19,00 ευρώ η τάση παραμένει πλήρως θετική.
 
 
 

Στα μείον τώρα. Φανεροί οι λόγοι, κανένα συνολικό μείον και βλέπουμε…
 
Με πτώση πρώτη στον FTSE 25 η CENER (23,82 ευρώ, -2,93%), με την οποία παλινδρόμηση να είναι στο πρόγραμμα, δεδομένων των κερδών που υπάρχουν στη μετοχή τους τελευταίους μήνες. Χρήσιμο να μη χαθούν οι στηρίξεις στα τρέχοντα επίπεδα των 23,80 – 24,00 ευρώ. Και αν ναι, συναγερμός να μη χαθούν οι στηρίξεις στα 23,20 – 23,40 ευρώ. 
 
Απώλειες και για την ΕΥΔΑΠ (10,12 ευρώ, -1,94%), για την οποία καλή θα ήταν μια άμεση επιστροφή υψηλότερα των 10,20 – 10,30 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, να μη χαθούν οι στηρίξεις στα 9,90 – 10,00 ευρώ, κάτι το οποίο μετά από καιρό θα ήταν σημαντικό πισωγύρισμα.
 
Στα 10,94 ευρώ, -1,80% η Aktor, μετά βέβαια το εντυπωσιακό +11% της Τρίτης, με κλειδί για το επόμενο διάστημα την παραμονή υψηλότερα των 10,35 – 10,40 ευρώ, για να μη χαλάσει και πάλι η εικόνα όπως είχε συμβεί προσφάτως μέχρι να έρθει η διόρθωση.
 
Απώλειες και για την Optima (10,35 ευρώ, -1,71%) που πάντως όσο μένει υψηλότερα των 10,00 – 10,10 και 9,80 – 9,90 ευρώ η τάση είναι πλήρως θετική.
Πτώση τέλος για την Alwyn (13,70 ευρώ, -1,69%), που πάντως όσο μένει υψηλότερα των 13,30 – 13,50 ευρώ η τάση παραμένει θετική.
 
 

Τα όσα αναγράφονται σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν σύσταση για αγορά/πώληση ή διακράτηση μετοχών ή άλλων σύνθετων προϊόντων (πχ. CFD) που συνδέονται με τους συγκεκριμένους τίτλους που αναφέρονται.

 
 

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

 

 © 2016-2026 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....