|
|
|
|
|
|
| |
|
 |
|
|
|
|
Ελεγχόμενη διόρθωση μετά τα ρεκόρ
στο Χ.Α., αλλά σε μια αγορά που
μέχρι νεοτέρας φανερά οι αγοραστές
έχουν το πάνω χέρι.. Στις 2.471,78
μονάδες ο ΓΔ, -0,52%, με τις
τράπεζες στο -0,95%. Στα 361 εκατ.
ευρώ ο συνολικός τζίρος, πάντα σε
μεγάλα επίπεδα … Ας βάλουμε λοιπόν
ένα μικρό μείον για τη χθεσινή
πτώση, αν και τέτοιες συνεδριάσεις
είναι απόλυτα φυσιολογικές.
|
|
|
|
|
|
|
Πρώτη σε άνοδο στον
FTSE 25 η Aktor (11,60 ευρώ,
+6,03%), η 5η ανοδική τις τελευταίες
6 μιας ισχυρής αντίδρασης, με πλήρως
θετική τάση, παραμένοντας και
έχοντας απόσταση ασφαλείας από τις
πρώτες στηρίξεις στα 10,40 – 10,60
ευρώ.
|
|
|
|
|
|
|
Με καλά κέρδη και η
ΕΥΔΑΠ (10,50 ευρώ, +3,75%), με
κρίσιμο να μη χαθούν οι στηρίξεις
στα 10,20 – 10,30 και 10,00 ευρώ,
στις οποίες επί της ουσίας ήρθε και
η χθεσινή αντίδραση. Σε αντίθετη
περίπτωση και μετά από καιρό θα
είχαμε επιδείνωση της τάσης.
|
|
|
|
|
|
|
Μεγάλα κέρδη για
CENER (24,62 ευρώ, +3,36%), μια
αντίδραση που και εδώ ήρθε με το που
δοκιμάστηκαν κρίσιμες στηρίξεις στα
23,90 – 24,00 αλλά και 23,20 – 23,40
ευρώ που ήταν τα χθεσινά χαμηλά
ημέρας.
|
|
|
|
|
|
|
Κοντά στο υψηλό
ημέρας η Τράπεζα Κύπρου (9,94 ευρώ,
+1,43%) που ψάχνει τη χρυσή διάσπαση
των 10,00 ευρώ, κάτι που μπορεί να
οδηγήσει σε ένα νέο κύκλο ανόδου.
|
|
|
|
|
|
|
Στις θετικές
συνεδριάσεις επέστρεψε ηAlwyn (13,89
ευρώ, +1,39%) που όσο μένει
υψηλότερα των 13,30 - 13,40 ευρώ
βάζει τις βάσεις για ένα νέο κύκλο
αντίδρασης μετά τη μεγάλη ταλαιπωρία
των τελευταίων μηνών.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
Στα μείον τώρα. Όπως
είπαμε στην εισαγωγή, ένα μικρό
συνολικό μείον για την πτώση και
βλέπουμε ...
|
|
|
|
|
|
|
Με πτώση πρώτη στον FTSE 25 η ΕΥΡΩΒ
(4,291 ευρώ, -2,48%), κάτι απόλυτα
φυσιολογικό μετά από 5 σερί ανοδικές
συνεδριάσεις, χωρίς να χαλάει η
θετική τάση. Συγκεκριμένα,
παραμένοντας υψηλότερα των 4,00 –
4,10 ευρώ στόχος είναι οι
αντιστάσεις στα 4,40 – 4,50 ευρώ.
|
|
|
|
|
|
|
Στο χαμηλό ημέρας στις δημοπρασίες
και η ΑΛΦΑ (4,12 ευρώ, -2,18%), που
θέλει παραμονή υψηλότερα των 4,00 –
4,10 και 3,90 ευρώ, για να
διατηρηθεί θετική η τάση και να
έχουμε νέα αντίδραση προς τα 4,40 –
4,50 ευρώ ...
|
|
|
|
|
|
|
Απώλειες και για τη
ΔΕΗ (22,88 ευρώ, -1,97%), κάτι
απόλυτα φυσιολογικό μετά από 10 σερί
ανοδικές συνεδριάσεις. Φυσικά και
εδώ πλήρως θετική η τάση.
|
|
|
|
|
|
|
Πτώση για τη ΜΟΗ
(37,50 ευρώ, -1,06%) που όπως
αναφέρουμε στο πιο αναλυτικό σχόλιο
στη στήλη "Λεωφόρος Αθηνών" έχει
σημάνει ένας μικρός συναγερμός να μη
χαθούν κρίσιμες στηρίξεις.
|
|
|
|
|
|
|
Τέλος, μικρή πτώση
και για τη ΒΙΟ (19,20 ευρώ, -1,03%),
που συνεχίζει να βρίσκεται σε ένα
φυσιολογικό pull back μετά το ράλι
της μετοχής τους τελευταίους μήνες.
Είναι χαρακτηριστικό πως η
συνεδρίαση της Πέμπτης είναι η 7η
πτωτική τις τελευταίες 10.
Διαγραμματικά, έχουμε ένα μικρό
συναγερμό να μη χαθούν οι κρίσιμες
στηρίξεις στα 18,70 – 18,80 ευρώ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|