| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros |

 
 

Καθημερινά χρηματιστηριακά σχόλια

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

00:01 - 19/06/26
 

Ελεγχόμενη διόρθωση μετά τα ρεκόρ στο Χ.Α., αλλά σε μια αγορά που μέχρι νεοτέρας φανερά οι αγοραστές έχουν το πάνω χέρι.. Στις 2.471,78 μονάδες ο ΓΔ, -0,52%, με τις τράπεζες στο -0,95%. Στα 361 εκατ. ευρώ ο συνολικός τζίρος, πάντα σε μεγάλα επίπεδα … Ας βάλουμε λοιπόν ένα μικρό μείον για τη χθεσινή πτώση, αν και τέτοιες συνεδριάσεις
είναι απόλυτα φυσιολογικές. 
 
 
Πρώτη σε άνοδο στον FTSE 25 η Aktor (11,60 ευρώ, +6,03%), η 5η ανοδική τις τελευταίες 6 μιας ισχυρής αντίδρασης, με πλήρως θετική τάση, παραμένοντας και έχοντας απόσταση ασφαλείας από τις πρώτες στηρίξεις στα 10,40 – 10,60 ευρώ.
Με καλά κέρδη και η ΕΥΔΑΠ (10,50 ευρώ, +3,75%), με κρίσιμο να μη χαθούν οι στηρίξεις στα 10,20 – 10,30 και 10,00 ευρώ, στις οποίες επί της ουσίας ήρθε και η χθεσινή αντίδραση. Σε αντίθετη περίπτωση και μετά από καιρό θα είχαμε επιδείνωση της τάσης.
Μεγάλα κέρδη για CENER (24,62 ευρώ, +3,36%), μια αντίδραση που και εδώ ήρθε με το που δοκιμάστηκαν κρίσιμες στηρίξεις στα 23,90 – 24,00 αλλά και 23,20 – 23,40 ευρώ που ήταν τα χθεσινά χαμηλά ημέρας.
 
Κοντά στο υψηλό ημέρας η Τράπεζα Κύπρου (9,94 ευρώ, +1,43%) που ψάχνει τη χρυσή διάσπαση των 10,00 ευρώ, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ένα νέο κύκλο ανόδου.
 
 
Στις θετικές συνεδριάσεις επέστρεψε ηAlwyn (13,89 ευρώ, +1,39%) που όσο μένει υψηλότερα των 13,30 - 13,40 ευρώ βάζει τις βάσεις για ένα νέο κύκλο αντίδρασης μετά τη μεγάλη ταλαιπωρία των τελευταίων μηνών.
 
 
 

Στα μείον τώρα. Όπως είπαμε στην εισαγωγή, ένα μικρό συνολικό μείον για την πτώση και βλέπουμε ...
 
Με πτώση πρώτη στον FTSE 25 η ΕΥΡΩΒ (4,291 ευρώ, -2,48%), κάτι απόλυτα φυσιολογικό μετά από 5 σερί ανοδικές συνεδριάσεις, χωρίς να χαλάει η θετική τάση. Συγκεκριμένα, παραμένοντας υψηλότερα των 4,00 – 4,10 ευρώ στόχος είναι οι αντιστάσεις στα 4,40 – 4,50 ευρώ. 
 
Στο χαμηλό ημέρας στις δημοπρασίες και η ΑΛΦΑ (4,12 ευρώ, -2,18%), που θέλει παραμονή υψηλότερα των 4,00 – 4,10 και 3,90 ευρώ, για να διατηρηθεί θετική η τάση και να έχουμε νέα αντίδραση προς τα 4,40 – 4,50 ευρώ ...
 
Απώλειες και για τη ΔΕΗ (22,88 ευρώ, -1,97%), κάτι απόλυτα φυσιολογικό μετά από 10 σερί ανοδικές συνεδριάσεις. Φυσικά και εδώ πλήρως θετική η τάση.
 
Πτώση για τη ΜΟΗ (37,50 ευρώ, -1,06%) που όπως αναφέρουμε στο πιο αναλυτικό σχόλιο στη στήλη "Λεωφόρος Αθηνών" έχει σημάνει ένας μικρός συναγερμός να μη χαθούν κρίσιμες στηρίξεις.
Τέλος, μικρή πτώση και για τη ΒΙΟ (19,20 ευρώ, -1,03%), που συνεχίζει να βρίσκεται σε ένα φυσιολογικό pull back μετά το ράλι της μετοχής τους τελευταίους μήνες. Είναι χαρακτηριστικό πως η συνεδρίαση της Πέμπτης είναι η 7η πτωτική τις τελευταίες 10. Διαγραμματικά, έχουμε ένα μικρό συναγερμό να μη χαθούν οι κρίσιμες στηρίξεις στα 18,70 – 18,80 ευρώ.
 
 

Τα όσα αναγράφονται σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν σύσταση για αγορά/πώληση ή διακράτηση μετοχών ή άλλων σύνθετων προϊόντων (πχ. CFD) που συνδέονται με τους συγκεκριμένους τίτλους που αναφέρονται.

 
 

 

 

Παλαιότερα Σχόλια

 

 © 2016-2026 Greek Finance Forum

Αποποίηση Ευθύνης....