| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Παρασκευή, 00:01 - 05/05/2023

 

 

του Τάσου Παπαδόπουλου

Διπλασιάστηκαν τα κόμματα και οι σχηματισμοί που κατέθεσαν στον Άρειο Πάγο όνομα και έμβλημα, προκειμένου να εγκριθεί η συμμετοχή τους στις εκλογές.

Αναλογίζομαι αν οι τρεις οικολογικοί σχηματισμοί, εκ των οποίων ο ένας είναι συνασπισμός πολλών κινήσεων, σκέφτηκαν πόσα δέντρα χρειάστηκε να κοπούν για να φτιάξουν τα ψηφοδέλτια τους.

 

 

Και να ήταν μόνο αυτό. Το τι ψέματα ακούγονται και τι διαφορετικές απόψεις από αρχηγούς και στελέχη κομμάτων δεν λέγεται. Είναι φανερό ότι αλιεύουν σε θολά νερά κι ότι τους κάτσει.

Όμως βλέπει κανείς, αν έχει την δυνατότητα, πόσο πολύ προοδεύουν κοινωνίες, που βρίσκονται γύρω μας και βρέχονται από την ίδια θάλασσα, την Μεσόγειο, έχοντας περάσει από αντίστοιχες καταστάσεις και αντιμετωπίζοντας παραπλήσια προβλήματα.

Στην Ισπανία για παράδειγμα υπάρχει ένα άψογο οδικό δίκτυο, όχι μόνο αυτό που συνδέει την Μαδρίτη με την Βαρκελώνη, αλλά και το υπόλοιπο στον βορρά, που έχει ανάλογες με την Ελλάδα μορφολογικές συνθήκες.

Εδώ παλεύουμε ακόμα με τον Ε-65, που προχωρά με αργούς ρυθμούς, τον δρόμο που θα συνδέει το Καρπενήσι με τη Ναύπακτο να σχεδιάζεται και τον πολύπαθο βόρειο άξονα της Κρήτης που έχει κοστίσει εκατόμβη θυμάτων και άρχισε επιτέλους, μετά από χρόνια υποσχέσεων, να υλοποιείται.

Για να μην πούμε για τους κάθετους άξονες της Εγνατίας, που περίπου ξεχάστηκαν και τον ίδιο τον οδικό άξονα, που συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη, να μην διαθέτει, ούτε τουαλέτες, ούτε βενζινάδικα, ούτε άμεση οδική βοήθεια.

Αντίθετα αν βρεθεί κανείς στο κέντρο του Καΐρου θα διαπιστώσει μεγάλες παρεμβάσεις. Γκρεμίστηκαν κτίρια για να φαρδυνουν οι δρόμοι και έγιναν τέτοιες παρεμβάσεις, που κάνουν την κυκλοφορία πιο άνετη απ ότι πριν 30 χρόνια.

Στην Αθήνα τρέχουμε στο ΣτΕ για να μην γίνει σταθμός του Μετρό στα Εξάρχεια, στο Κολωνάκι και στον Ευαγγελισμό. Ακόμη και στο Μπιλμπάο μια πόλη 350.000 κατοίκων έχουν φτιάξει Μετρό με τις στάσεις να βρίσκονται σε πλατείες και να διαπερνά ολόκληρο το ιστορικό κέντρο.

Η κορεσμένη Αττική Οδός και η καθημερινά μπλοκαρισμένη Κηφισού δεν έχουν επαρκώς προβληματίσει πολιτικούς και Πολιτεία, που δεν σχεδιάζουν μια αναμόρφωση, που θα διευκολύνει τους μετακινούμενους στην Αθήνα καθημερινά.

Εδώ άλλοι μιλούν για τον χαρακτήρα των Εξαρχείων, που θα τον χάσει και άλλοι για τα δέντρα που θα κοπούν στον Ευαγγελισμό. Ανάλογα και τα προβλήματα με το Μετρό της Θεσσαλονίκης, που έχει καταντήσει σαν το γεφύρι της Άρτας.

Γι εκεί το αποτέλεσμα είναι κουτσουρεμένο. Μια υπέργεια επέκτασή του προς το αεροδρόμιο χαμηλού κόστους, θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, τόσο για τους Θεσσαλονικείς, όσο και για τους ξένους και επισκέπτες που διακινούνται στην πόλη.

Αλλά και τα σχέδια που έγιναν για την ανάπλαση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, κατέληξαν στο ΣτΕ, το οποίο καλείται να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά.

Ο σύλλογος των Αρχαιολόγων του υπουργείου Πολιτισμού, υπό την ηγεσία ενός στελέχους του κόμματος ΑΝΤΑΡΣΥΑ, προσέφυγε στο ΣτΕ, γιατί διαφωνεί με την χορηγία του αρχιτεκτονικού σχεδίου προμελέτης από την οικογένεια Λαιμού!!!

Στην χώρα της Αφρικής που λέγεται Αίγυπτος, το Αρχαιολογικό τους Μουσείο, όχι αυτό που ακόμη δεν έχει ανοίξει πύλες του, εκσυγχρονίστηκε και διαθέτει ακόμη και ψηφιακές προβολές των αρχαιοτήτων.

Όμως για τα καθ ημάς το ερώτημα που τίθεται, είναι γιατί δεν αξιοποιήθηκε, αν όχι όλο, λόγω του κληροδοτήματος, αλλά ένα μέρος του Μετσόβιου, προκειμένου να βγουν στο φως τα 125.000 θαυμάσια γλυπτά, που βρίσκονται θαμμένα στα υπόγεια του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου;

Όσο για την Αθήνα, που κάθε δήμαρχος επανασχεδιάζει την πλατεία Ομονοίας, δεν έχει ακόμα λύσει το πρόβλημα των σκουπιδιών και αναλώνεται με την τοποθέτηση και μεταφορά των φοινίκων της Πανεπιστημίου σε άλλες πολιτείες.

Το άκρον άωτο όμως της έλλειψης σχεδιασμού και της ανευθυνότητας, είναι αυτό της διεύρυνσης του φαρδυτερου πεζοδρομίου της Αθήνας, αυτού της Πανεπιστημίου.

Αυθαίρετα, μια και ευθύνη υπάγεται στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας, ο κ. Δήμαρχος αποφάσισε να μετατρέψει εδώ και μήνες το κέντρο της Αθήνας σε καρά γιαπί.

Αλλά και η απαγόρευση της κυκλοφορίας στην Β. Όλγας είναι ακατανόητη, μια και σε τίποτα δεν εξυπηρετεί, αναγκάζοντας τα αυτοκίνητα να κάνουν κύκλους και να επιβαρύνουν περαιτέρω την κυκλοφορία.

Θα πει κανείς μικρά όλα αυτά, λόγω της προεκλογικής περιόδου. Στα λεγόμενα μεγάλα, ακούμε μια από τα ίδια. Υποσχέσεις και πλειοδοσίες για αυξήσεις μισθών και συνταγές … μαγειρικής για περιορισμό των αυξήσεων στα είδη διατροφής.

Όμως τα μικρά συνθέτουν τα μεγάλα και αποτελούν αυτό που λέμε ποιότητα ζωής. Κι αυτό αφορά όλους τους πολίτες…

EBR

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2023 Greek Finance Forum