Τι
περιλαμβάνει η νέα
οικιστική ανάπτυξη
Η νέα
οικιστική ανάπτυξη, που
θα «τρέξει» έως και το
2028, έχει κόστος
κατασκευής 99,8 εκατ.
ευρώ, ενώ το ύψος της
συνολικής επένδυσης των
Σπύρου Λάτση – Lamda
ανέρχεται σε 169,32
εκατ. ευρώ. Ποσό 11,5
εκατ. (χωρίς ΦΠΑ) αφορά
τα έργα υποδομής που θα
υλοποιηθούν στο οικόπεδο
επιφάνειας 15.944 τ.μ.
που θα αναπτυχθεί το
οικιστικό project.
Σύμφωνα
με την έκθεση εκτίμησης
του ακινήτου από τη
Danos – BNP Paribas, τα
τρία κτίρια στα οποία θα
περιλαμβάνονται
διαμερίσματα που θα
προορίζονται για
μίσθωση, θα αποτελούνται
από υπόγεια με βοηθητική
χρήση και θέσεις
στάθμευσης και ανωδομή
12 ορόφων. Το τέταρτο
κτίριο, το οποίο θα
περιλαμβάνει
διαμερίσματα που θα
προορίζονται για πώληση,
θα αποτελείται επίσης
από υπόγειο χώρο με
βοηθητική χρήση και
θέσεις στάθμευσης και θα
έχει 11 ορόφους
ανωδομής.
Πιο
αναλυτικά, με βάση την
έκθεση εκτίμησης της
αξίας του οικοπέδου, η
οποία ανέρχεται σε 33,13
εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, η
επένδυση αφορά σε 4
κτίρια με τελικό ύψος
που θα εξαντλεί το
μέγιστο επιτρεπόμενο των
50 μέτρων από τη στάθμη
του εδάφους.
Ειδικότερα στους πύργους
1, 2 και 3 που
προορίζονται για
μίσθωση, θα
περιλαμβάνονται 9
διαμερίσματα ενός
υπνοδωματίου, μέσης
επιφάνειας 70 τμ, 66
διαμερίσματα δύο
υπνοδωματίων με μέση
επιφάνεια 102 τμ, 63
διαμερίσματα τριών
υπνοδωματίων μέσης
επιφάνειας 131 τμ, και
18 διαμερίσματα τεσσάρων
υπνοδωματίων μέσης
επιφάνειας 202 τμ.
Στον
πύργο 4 που προορίζεται
για πώληση, θα
περιλαμβάνονται 4
διαμερίσματα ενός
υπνοδωματίου, μέσης
επιφάνειας 70 τμ, 12
διαμερίσματα δύο
υπνοδωματίων με μέση
επιφάνεια 115 τμ, 13
διαμερίσματα τριών
υπνοδωματίων μέσης
επιφάνειας 177 τμ, 15
διαμερίσματα τεσσάρων
υπνοδωματίων μέσης
επιφάνειας 232 τμ και
ένα διαμέρισμα πέντε
υπνοδωματίων με
επιφάνεια 353 τμ.
Στα
10.400 ευρώ/τ.μ. η τιμή
πώλησης
Με βάση
τα στοιχεία που
παρατίθενται στην έκθεση
εκτίμησης, η μέση τιμή
μονάδας πώλησης των
πολυτελών διαμερισμάτων
του Πύργου 4 είναι ίση
με 10.400 ευρώ ανά τ.μ.
Σε ό,τι
αφορά τις ενοικιάσεις, η
αναμενόμενη μέση τιμή
μονάδας μίσθωσης για τα
διαμερίσματα των Πύργων
1, 2 και 3 είναι ίση με
37 ευρώ /τ.μ./ μήνα.
Με τις
εν λόγω τιμές σημαίνει
πως τα δυάρια θα
ενοικιαστούν προς 2.590
ευρώ μηνιαίως, τα
τεσσάρια προς 4.850 ευρώ
και τα πεντάρια (200
τ.μ.), έναντι 7.400 ευρώ
το μήνα.
Πληρότητα και αποδόσεις
Σύμφωνα
με τη Δανός, όσον αφορά
τους Πύργους 1, 2 και 3,
των οποίων τα
διαμερίσματα
προορίζονται για
μίσθωση, η πληρότητα θα
ανέλθει σε 95% ήτοι
περίπου 20 ημέρες
κενότητας για κάθε
διαμέρισμα ανά έτος.
Όσον
αφορά την απόδοση εξόδου
exit yield, λαμβάνοντας
υπόψη τα ιδιαίτερα
χαρακτηριστικά του
έργου, την χρήση του, τη
θέση του κλπ., κατά τη
Δανός η εύλογη απόδοση
είναι ίση με 4,50% για
τα διαμερίσματα που θα
προορίζονται για
μίσθωση.
Σχετικά
με τον Πύργο 4,
επισημαίνεται ότι το
αγοραστικό ενδιαφέρον
για τις οικιστικές
αναπτύξεις της 1ης φάσης
της αστικής ανάπλασης
στο Ελληνικό είχε
ξεπεράσει τις προσδοκίες
καθώς ήταν εμφανές ότι η
ζήτηση υπερέβη σε μεγάλο
βαθμό την προσφορά. Ως
εκ τούτου, σύμφωνα με
τις εκτιμήσεις της για
τον ρυθμό πώλησης
κατοικιών προβλέπει
πωλήσεις 25% επί των
διαμερισμάτων έως τον
Νοέμβριο 2026 (1.947,25
τ.μ.), στο 50% έναν
χρόνο αργότερα (3.894,50
τ.μ. συνολικά), στο 75%
στις 14/11/2028 και το
σύνολο των κατοικιών έως
τις 14/11/2029 (7.789,00
τ.μ.).
Το
οικόπεδο
Στο
οικόπεδο των 15.944 τ.μ.
πρόκειται να
κατασκευαστούν τέσσερα
κτίρια οικιστικής χρήσης
με μέγιστη επιτρεπόμενη
δόμηση 28.699 τ.μ.
(συντελεστής δόμησης
1,80).
Το
οικόπεδο καταλαμβάνει
ολόκληρο το οικοδομικό
τετράγωνο υπό στοιχεία
«Α-Π1.4» (Γειτονιά πρώην
Ολυμπιακής Αεροπορίας)
και βρίσκεται στην
περιοχή πολεοδόμησης
«Α-Π1» του
Μητροπολιτικού Πόλου
Ελληνικού – Άγιου
Κοσμά.
Συγκεκριμένα βρίσκεται
στο νοτιοδυτικό τμήμα
του Μητροπολιτικού Πόλου
Ελληνικού – Άγιου Κοσμά,
πλησίον της παραλιακής
λεωφόρου. Απέχει από τον
σταθμό του μετρό
«Αργυρούπολη» περίπου 2
χλμ., και από το σταθμό
«Ελληνικό» του τραμ
περίπου 450 μέτρα.
Η
πρόσβαση σε αυτό
πραγματοποιείται οδικώς
μέσω των κεντρικών
Λεωφόρων Ποσειδώνος και
Βουλιαγμένης, οι οποίες
απέχουν από το ακίνητο
400 μέτρα και 1.800
μέτρα αντίστοιχα.
Πηγή:
Οικονομικός Ταχυδρόμος
|