Είναι
προφανές ότι ο κ.
Βασιλάκης βλέπει τις
προοπτικές αυτής της
αγοράς αλλά και τις
κινήσεις που κάνει τόσο
ο πρωθυπουργός όσο και
το Υπουργείο Τουρισμού
για τη σύναψη
συνεργασιών με την Ινδία
και το άνοιγμα των
τουριστικών ροών προς τη
χώρα μας.
Η Aegean
έχει παραγγείλει τέσσερα
νέα Airbus A321neo με
σημαντικά μεγαλύτερη
εμβέλεια και νέα ειδικά
διαμορφωμένη καμπίνα
επιβατών, για
εξυπηρέτηση αγορών εκτός
Ε.Ε. και διάρκειας
πτήσεων 4 έως 7,5 ωρών.
Αυτά τα αεροσκάφη θα
διαθέτουν μεγαλύτερη
χωρητικότητα καυσίμων,
και αναβαθμισμένη
διαμόρφωση της καμπίνας,
προκειμένου να παρέχει
ένα υψηλότερο επίπεδο
άνεσης, με αντίστοιχα
σημαντικά μικρότερο
αριθμό θέσεων (λιγότερες
από 180), σε σχέση με
την τυπική έκδοση των
A321neo της AEGEAN (220
θέσεις). Πρόσθετα
χαρακτηριστικά των
αεροσκαφών αυτών
περιλαμβάνουν δορυφορική
Wi-Fi σύνδεση, οθόνες
ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε
κάθισμα αλλά και ένα
εξαιρετικά αναβαθμισμένο
προϊόν για τη Business
Class με καθίσματα
οριζόντιας ανάκλισης
(lie flat seats).
Αυξημένη κίνηση και τον
χειμώνα
Πολύ
ικανοποιημένος με την
επιβατική κίνηση
εμφανίστηκε ο κ.
Βασιλάκης, σημειώνοντας
ότι για 2-3 συνεχόμενα
χρόνια ο χειμώνας έχει
σταθερή αύξηση. Σε αυτό
συμβάλει το γεγονός ότι
οι μεγάλοι
παραθεριστικοί
προορισμοί, όπως η
Κρήτη, η Ρόδος, η
Σαντορίνη έχουν
επεκτείνει τη σεζόν τους
μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.
Ο
πρόεδρος της Aegean
εκτίμησε επίσης ότι η
Αθήνα είναι πλέον «ένα
τεράστιο asset», που
αντέχει περισσότερο στην
εποχικότητα. «Είναι
σημαντικό ότι στην Αθήνα
έχουν δημιουργηθεί
γειτονιές, όπως το
Παγκράτι ή τα Πετράλωνα,
που είναι πολύ ζωντανές
και προσελκύουν και
ξένους, γιατί αυτό
ακριβώς αναζητούν. Αν
καταφέρουμε αυτό να το
επεκτείνουμε, η Αθήνα
έχει ακόμα μεγαλύτερες
δυνατότητες τουριστικής
ανάπτυξης. Για
παράδειγμα, όταν γίνει
επιτέλους η ανάπλαση του
Φαληρικού Δέλτα, με τη
διασύνδεση από το ΣΕΦ
μέχρι και τη μαρίνα του
Αλίμου, θα δημιουργηθεί
ένα παραλιακό μέτωπο που
θα μπορεί να προσελκύσει
πολλούς επισκέπτες»,
εξήγησε ο κ. Βασιλάκης.
Τόνισε
ότι τα έσοδα από τα
ανταποδοτικά τέλη που
έχουν επιβληθεί στις
τουριστικές επιχειρήσεις
θα πρέπει να επενδυθούν
γρήγορα σε υποδομές
στις περιοχές που τις
χρειάζονται, έτσι ώστε
να είναι χαρούμενοι και
οι κάτοικοι και οι
τουρίστες.
Τέλος,
εξέφρασε την ελπίδα το
2025 να είναι άλλη μια
χρονιά που η Ελλάδα έχει
μια σταθερή τουριστική
ανάπτυξη, η οποία να
διαχέεται σε χρονικά και
γεωγραφικά, προκειμένου
οι επενδύσεις που
πραγματοποιούνται (και
με αυξημένο το
κατασκευαστικό κόστος
πάνω από 60%), να έχουν
ως αποτέλεσμα την
προσέλκυση τουριστών που
θα ξοδεύουν περισσότερα
και θα φεύγουν
ευχαριστημένοι από την
Ελλάδα.
|