Σε νέο
της σημείωμα η
εξειδικευμένη και
ανεξάρτητη εταιρεία
χρηματοοικονομικών
αναλύσεων δίνει ως τιμή
στόχος τα 25,8 ευρώ ανά
μετοχή και σύσταση
αγοράς (Own It) για το
καλύτερο play στις
υποδομές στην χώρα.
Όπως
εξηγεί στο σημείωμά της
η Research Greece ο
βασικός λόγος για να
αποκτήσει κάποιος τη
μετοχή έχει να κάνει με
την ελκυστικότητα της
στον τομέα των υποδομών,
και πιο συγκεκριμένα: 1)
η κίνηση στους
αυτοκινητοδρόμους σε
συνδυασμό με την
αναπροσαρμογή των
διοδίων με βάση τον
πληθωρισμό σε
αυτοκινητόδρομους που
ήδη λειτουργούν είναι το
πιο ασφαλές και
ελκυστικό σημείο από
άποψη risk/return, 2)
Όλοι οι αυτοκινητόδρομοι
στο χαρτοφυλάκιο της ΓΕΚ
ΤΕΡΝΑ έχουν ιστορικό
λειτουργίας και
εσόδων/κερδοφορίας, 3)
αποτελούν το 43% της
εκτιμώμενης αξίας, με το
αεροδρόμιο στο Καστέλι
(το δεύτερο μεγαλύτερο
στην χώρα) να
συνεισφέρει ακόμα 6%.
Σημαντικά περιθώρια
ασφαλείας στην αποτίμηση
(buffers) – 50% της
τιμής στόχου έρχεται από
τις παραχωρήσεις, 20%
από την συμβατική
ενέργεια και 10% από την
κατασκευή (με το
υπόλοιπο 20% να
υπολογίζεται με βάση την
καθαρή ταμειακή θέση
μετά την πώληση της
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ). Με
τις παραχωρήσεις, και
πιο συγκεκριμένα τους
αυτοκινητόδρομους να
αποτελούν το «μαξιλάρι
ασφαλείας».
Το
χαρτοφυλάκιο
παραχωρήσεων σε όρους
παρούσας αξίας (NPV)
εκτιμάται στα 1,3 δισ.
ευρώ (12,7/μτχ.), η
συμβατική ενέργεια στα
543 εκατ. ευρώ
(5,25/μτχ.) και η
κατασκευή σε όρους
λογιστικής αξίας (Book
Value) στα 266 εκατ.
ευρώ (2,67/μτχ.).
Σημειώνεται ότι η
αποτίμηση δεν
περιλαμβάνει κάποια
αποτίμηση για τα έργα
διαχείρισης
απορριμμάτων, το IRC,
τον BOAK, ακίνητα κ.α.
στα οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
έχει ήδη επενδύσει
χρήματα αυξάνοντας
περαιτέρω τα περιθώρια
ασφαλείας.
|