Πιο
αναλυτικά:
Ρότερνταμ:
Το μεγαλύτερο λιμάνι της
Ευρώπης παρουσίασε
αύξηση 2,8% στη
διακίνηση
containers,
φτάνοντας τα 13,8 εκατ.
TEU,
επιβεβαιώνοντας τη
σημασία του ως εμπορική
πύλη παρά τις προκλήσεις
της παγκόσμιας αγοράς.
Αμβέρσα-Μπριζ:
Η Αμβέρσα κατέγραψε
εντυπωσιακή αύξηση 8,1%,
φτάνοντας τα 13,5 εκατ.
TEU.
Αμβούργο:
Το γερμανικό λιμάνι
παρουσίασε μικρή αύξηση
0,9%, φτάνοντας τα 7,8
εκατ.
TEU,
αποδεικνύοντας την
ανθεκτικότητά του σε ένα
συνεχώς μεταβαλλόμενο
οικονομικό περιβάλλον.
Βαλένθια:
Η Ισπανία σημείωσε
εντυπωσιακή άνοδο
14,15%, φτάνοντας τα
5,47 εκατ.
TEU,
με την Κίνα να παραμένει
ο κύριος εμπορικός
εταίρος του λιμανιού.
Πειραιάς:
Το λιμάνι του Πειραιά
παρουσίασε πτώση 5,8%
στη διακίνηση
εμπορευματοκιβωτίων,
καταγράφοντας 4,8 εκατ.
TEU
το 2024, σε σύγκριση με
τα 5,1 εκατ. του 2023.
Παρά την πτώση, στο
τέλος της χρονιάς
παρατηρήθηκε
σταθεροποίηση, με
περιορισμένες απώλειες
στην κίνηση,
δημιουργώντας προσδοκίες
για ανάκαμψη το 2025.
Η
απόδοση των προβλητών
του Πειραιά παρουσίασε
διαφοροποιήσεις:
Προβλήτα
Ι:
Παρουσίασε αύξηση 10%,
με τη διακίνηση να
φτάνει τα 563.000
TEU.
Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ
(διαχείριση ΣΕΠ):
Εμφάνισαν πτώση 7,8%, με
συνολική διακίνηση 4,2
εκατ.
TEU.
|