|
|
|
"Μας
ακούνε..." |
|
Με την εικόνα της
αγοράς να συνεχίζει να προβληματίζει
πάμε σε ένα αρκετά ενδιαφέρον σχόλιο
χρηματιστή, που αφορά τη
βραχυπρόθεσμη πορεία της αγοράς ..
“Με ενδιαφέρον θέλω να δω πως θα
κινηθεί η αγορά από σήμερα και αν
μπορεί να ξυπνήσει η αγορά μετά το
πρόσφατο λήθαργο, μετά και την
ολοκλήρωση του
rebalancing
MSCI. Το λέω
αυτό γιατί νιώθω πως αυτά έβγαλαν
πωλητές τελικά στις περισσότερες
μετοχές του
FTSE 25. Και
δεν αναφέρομαι μόνο στη χθεσινή
συνεδρίαση, αλλά και αυτές που
προηγήθηκαν τις τελευταίες
εβδομάδες. Αρκετοί προεξοφλούσαν
πωλήσεις. Χθες ολοκληρώθηκε το
rebalancing,
έκλεισαν θέσεις …. Και θέλω να
ελπίζω πως από σήμερα θα δούμε κάτι
καλύτερο” …
|
|
|
|
Όπως είπαμε αρκετά
ενδιαφέρουσα άποψη και θέλουμε και
εμείς να δούμε αν υπάρχει πιθανότητα
να δούμε κάπως καλύτερες ημέρες.
Βέβαια σε σχέση με όλα αυτά που
συνεχώς γράφουμε. Αν δεν αποκλείουμε
και το έχουμε γράψει. Η αγορά εκεί
που δεν το περιμένει κανείς, να
κάνει μια απότομη υπέρβαση πιάνοντας
τους όλους στον ύπνο. Ωστόσο ψυχρά
ως πιθανότερο σενάριο βλέπουμε τη
συνέχιση αυτής της εικόνας
παλινδρόμησης της αγοράς κοντά στα
τρέχοντα επίπεδα. Δηλαδή αυτό που
κάνει επί της ουσίας η αγορά εδώ και
μήνες, να συνεχίσει να το κάνει
καιρό ….. Διευκρινίζουμε αν και
είναι ξεκάθαρο. Πως δε μιλάμε για
πτώση (ανάλογα φυσικά και με την
πορεία των διεθνών εξελίξεων τίποτα
δε μπορεί να αποκλειστεί). Αλλά για
μια βαρετή εικόνα με μικρές
διακυμάνσεις που βλέπουμε ήδη εδώ
και πολύ καιρό…
|
|
|
|
Σε ένα σχόλιο για τη
μετοχή της
Autohellas
που στη σκιά και της τελευταίας
είδησης της επικείμενης διαγραφής
της μετοχής από τον
FTSE 25
(εφαρμογή αλλαγών στους δείκτες από
Δευτέρα 23/12) έχει μια κακή
χρηματιστηριακή χρονιά, με πτώση 20%
ytd …. Αν και
ο κλάδος έχει δυσκολίες, κυρίως
αδυναμία περαιτέρω σημαντικής
ανάπτυξης (growth)
τα επόμενα χρόνια, λόγω και έντονου
ανταγωνισμού. Και κρατώντας κάποιες
επιφυλάξεις πόσο η ηλεκτροκίνηση θα
επηρεάσει τον κλάδο των αυτοκίνητων,
βέβαια αυτό πιο μακροπρόθεσμα.
Πιστεύουμε πως η μετοχή της σε αυτά
τα επίπεδα είναι άκρως ελκυστική, με
μονοψήφιο
P/E
Ratio,
σταθερά – διαχρονικά υψηλές
μερισματικές αποδόσεις … Και γενικά
μια σοβαρή εισηγμένη, με σοβαρή
διοίκηση. Μια μετοχή που η διόρθωση
των τελευταίων μηνών την κάνει άκρως
ελκυστική.
|
|
|
|
Συνεχίζουμε με την
Autohellas και πάμε να δούμε τους βασικούς δείκτες
αποτίμησης της εισηγμένης (μαζί με
τις προβλέψεις μας), την ώρα που
πρέπει να παρατηρήσουμε πως η
διαγραμματική εικόνα της μετοχής
είναι σε οριακή κατάσταση (οριστική
απώλεια των 10,10 – 10,00 και 9,90
ευρώ μπορεί να οδηγήσει σε ένα
sell -
off) …
Πιστεύουμε πως θα συμφωνήσετε μας
μαζί, αρκετά ελκυστικοί δείκτες
αποτίμησης….
|
Autohellas
|
|
|
|
|
|
|
2022
|
2023
|
2024e
|
2025e
|
2026e
|
2027e
|
Καθαρά κέρδη
|
77.533.853
|
77.233.588
|
69.510.229
|
72.985.741
|
73.715.598
|
74.452.754
|
P/E Ratio
|
6,35
|
6,37
|
7,08
|
6,74
|
6,68
|
6,61
|
Ίδια Κεφάλαια
|
333.932.000
|
441.013.324
|
458.390.881
|
469.338.742
|
480.396.082
|
491.563.995
|
P/BV
|
1,47
|
1,12
|
1,07
|
1,05
|
1,02
|
1,00
|
Μερισματική απόδοση
|
6,102%
|
6,917%
|
6,917%
|
7,125%
|
7,267%
|
7,412%
|
Πηγή:
www.greekfinanceforum.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Συνεχίζοντας με την
ΟΤΟΕΛ και όσον αφορά τον
προβληματισμό που υπάρχει για τη
διαγραφή της μετοχής από τον
FTSE 25 … Θα θυμίσουμε πως αντίστοιχα μεγάλα
χρηματιστηριακά προβλήματα
αντιμετώπιζε πριν από περίπου 2
χρόνια και για αρκετό καιρό, περίπου
6μήνες - 1 χρόνο πριν τη διαγραφή
της, η μετοχή του ΟΛΠ. Μια επίσης
πολύ καλή μετοχή που μόλις
διαγράφηκε από τον
FTSE 25
αμέσως απελευθερώθηκε και έχει τα
τελευταία 2 χρόνια δύο εξαιρετικές
χρηματιστηριακές χρονιές …
|
|
|
|
Οι
"ατάκες"
της
εβδομάδας |
|
|
|
|
|
|
|
|
|