| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Σάββατο, 15/11/2025

 

 

Οι εργαζόμενοι στις ομάδες AI της Tesla προετοιμάζονται για ένα από τα πιο κομβικά και δύσκολα έτη της εταιρείας. Ο αντιπρόεδρος λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης, Ashok Elluswamy, φέρεται να προειδοποίησε το προσωπικό ότι το 2026 θα αποτελέσει «το πιο σκληρό έτος» της καριέρας τους, κατά τη διάρκεια μιας εκτεταμένης συνάντησης που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα με τα τμήματα Autopilot και Optimus.

Σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν τα όσα ειπώθηκαν, ο Elluswamy τόνισε ότι το επόμενο διάστημα θα αποτελέσει κρίσιμο τεστ για την Tesla, με την εταιρεία να αναμένει από τις ομάδες να εργαστούν εντατικότερα από κάθε άλλη φορά για να επιτευχθούν οι φιλόδοξοι στόχοι. Η συνάντηση είχε και χαρακτήρα «συσπείρωσης», ενισχύοντας το μήνυμα ότι η επιτυχία των μεγάλων project της εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη δουλειά αυτών των ομάδων.

 

Κατά τη διάρκεια της δίωρης συνεδρίας, οι επικεφαλής της τεχνητής νοημοσύνης παρουσίασαν αυστηρά χρονοδιαγράμματα για το ανθρωποειδές ρομπότ Optimus και συγκεκριμένους στόχους για την υπηρεσία Robotaxi, η οποία αποτελεί ένα από τα πιο τολμηρά στοιχήματα του Έλον Μασκ για το μέλλον της Tesla. Καθώς η εταιρεία πιέζει να λανσάρει στόλο αυτόνομων ταξί και να ανεβάσει την παραγωγή του ρομπότ, τα δύο αυτά προγράμματα έχουν μετατραπεί στον πυρήνα της στρατηγικής της.

Ούτε ο Elluswamy ούτε εκπρόσωπος της Tesla απάντησαν σε ερωτήματα για το περιεχόμενο της συνάντησης.

Ο Μασκ, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων τον Οκτώβριο, δήλωσε ότι η Tesla στοχεύει να λειτουργήσει την υπηρεσία Robotaxi σε 8 έως 10 μεγάλες αστικές περιοχές μέχρι το τέλος του 2025, με πάνω από 1.000 οχήματα να έχουν ενεργό ρόλο μέχρι τότε. Παράλληλα, η παραγωγή του ρομπότ Optimus σχεδιάζεται να ξεκινήσει προς το τέλος του 2026, αν και ο ίδιος προειδοποίησε ότι η πλήρης κλίμακα παραγωγής θα χρειαστεί χρόνο, λόγω της πολυπλοκότητας των εξαρτημάτων.

Οι πρόσφατες εγκρίσεις των μετόχων για το τεράστιο πακέτο αποδοχών του Μασκ συνδέονται άμεσα με τα δύο αυτά project, καθώς για την ενεργοποίησή του απαιτούνται επιδόσεις όπως η λειτουργία 1 εκατομμυρίου Robotaxis και η ανάπτυξη αντίστοιχου αριθμού ανθρωποειδών ρομπότ. Σύμβουλοι εταιρικών αμοιβών έχουν χαρακτηρίσει το πακέτο ιδιαίτερα ασυνήθιστο για τον κλάδο, αλλά καθοριστικής σημασίας για να παραμείνει ο Μασκ προσηλωμένος στην Tesla.

Ο ίδιος είχε σχολιάσει χαριτολογώντας ότι χρειάζεται μεγαλύτερη επιρροή στην εταιρεία προκειμένου να επιστατήσει στη δημιουργία ενός «στρατού ρομπότ».

Το τμήμα Autopilot, που εδώ και χρόνια θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα και πιο μυστικοπαθή κομμάτια της Tesla, λειτουργεί σε στενή συνεργασία με την ομάδα Optimus, με εβδομαδιαίες συναντήσεις υπό τον ίδιο τον CEO. Μετά την αποχώρηση του Milan Kovac, ο Elluswamy έχει αναλάβει κεντρικό ρόλο και στο πρόγραμμα Optimus, το οποίο επίσης συναντά τον Μασκ κάθε Παρασκευή — συναντήσεις που, όπως αναφέρθηκε, συχνά συνεχίζονται μέχρι τα μεσάνυχτα.

Το 2026, όπως φαίνεται, θα αποτελέσει την απόλυτη δοκιμασία για το μέλλον της Tesla στον χώρο της αυτονομίας και της ρομποτικής, με τους εργαζόμενους να καλούνται να ανεβάσουν τον πήχη περισσότερο από ποτέ.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum