Πρόκειται για τα έργα
ύδρευσης
Άρτας-Πρέβεζας-Λευκάδας με
ανάδοχο την ΤΕΡΝΑ, που
όπως αποκάλυψε
το capital το έργο πήρε
τελικά το πράσινο φως
καθώς είχε αρχικά
ενταχθεί στο Ταμείο
Ανάκαμψης, ωστόσο λόγω
των τεράστιων
καταστροφών στη Θεσσαλία
από την κακοκαιρία
Daniel και την ανάγκη
ανασυγκρότησης της
περιοχής, αποφασίστηκε η
επανένταξή του και η
αναζήτηση άλλων
χρηματοδοτικών
εργαλείων.
Το κόστος του έργου
ανέρχεται σε ποσό με ΦΠΑ
140 εκατ. ευρώ (ποσό
χωρίς ΦΠΑ 112,9 εκατ.
ευρώ). Το συμβατικό
αντικείμενο της
εργολαβίας αφορά στην
κατασκευή νέου δικτύου
μεταφοράς πόσιμου νερού
με σκοπό την
αντικατάσταση του
σημερινού υδραγωγείου
για την εξυπηρέτηση
περιοχών στις
Περιφερειακές Ενότητες
Άρτας, Πρέβεζας,
Αιτωλοακαρνανίας και
Λευκάδας.
Η διάρκεια κατασκευής
του έργου έχει οριστεί
σε 40 μήνες.
Play Video
Προς υπογραφή οδεύει και
το έργο Ιωάννινα -
Κακαβιά συνολικού
προϋπολογισμού 310 εκατ.
ευρώ (με προαίρεση), με
ανάδοχο την ΑΒΑΞ.
Το έργο είναι μήκους 70
χλμ και αποτελεί οδικό
τμήμα του Δυτικού Άξονα.
Είναι η συνέχεια της
Ιόνιας Οδού από τα
Ιωάννινα προς τα
ελληνοαλβανικά σύνορα
στην περιοχή της
Κακαβιάς, διασχίζοντας
τον νομό Ιωαννίνων. Ο
άξονας αυτός θεωρείται
ως ο δυτικότερος κάθετος
άξονας της Εγνατίας Οδού
και εντάσσεται στο
κεντρικό (core)
Διευρωπαϊκό Δίκτυο
Μεταφορών της χώρας.
Είναι έργο ιδιαίτερης
σημασίας για την Ήπειρο,
τη Δυτική Ελλάδα, αλλά
και τη Νοτιοανατολική
Ευρώπη, καθώς πρόκειται
να αναβαθμίσει τις
προοπτικές μεταξύ της
Ελλάδας και των χωρών
των Νοτιοδυτικών
Βαλκανίων, στους τομείς
των μεταφορών, του
εμπορίου, του τουρισμού
και των logistics. Ο
νέος οδικός άξονας θα
βελτιώσει τις
κυκλοφοριακές συνθήκες
στην πόλη των Ιωαννίνων,
εκτρέποντας υπερτοπικούς
φόρτους από την
Περιφερειακή Οδό των
Ιωαννίνων, ενώ η σύνδεση
με τη Βιομηχανική
Περιοχή θα επιτρέψει τη
διοχέτευση της βαριάς
κυκλοφορίας στο δίκτυο
των αυτοκινητοδρόμων.
Τέλος μέσα στο καλοκαίρι
θα πέσουν και οι
υπογραφές για το έργο
του φράγματος Τσικνιά
στην Λέσβο με ανάδοχο
την ΑΚΤΩΡ.
Πηγή: capital.gr |