Η χωρητικότητα των
ντιζελο-ηλεκτρικών
πλοίων δεν έχει γίνει
ακόμη γνωστή, ούτε έχουν
γνωστοποιηθεί οι
ακριβείς ημερομηνίες
παράδοσης, ωστόσο το
Tradewinds εκτιμάει ότι
η εταιρεία του Βαγγέλη
Μαρινάκη θα μπορούσε να
αρχίσει να παραλαμβάνει
τα νεότευκτα πλοία από
το 2026.
Όπως είχε μεταδώσει το
ίδιο μέσο τον Δεκέμβριο,
ο Έλληνας εφοπλιστής
δημιούργησε την νέα
εταιρεία Capital
Offshore, επενδύοντας σε
πρώτη φάση 106
εκατ. δολάρια για την
αγορά επτά πλοίων PSV.
To TradeWinds είχε
καταγράψει, ότι ο
Βαγγέλης Μαρινάκης,
αρχικά αγόρασε τρεις
μεγάλες μονάδες από την
Standard Supply της
Oystein Stray Spetalen
της Νορβηγικής εταιρείας
που εδρεύει στο Όσλο.
Στη συνέχεια φέρεται ότι
αγόρασε άλλα τέσσερα
μικρότερα πλοία
υποστήριξης της Standard
Supply.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με
ναυλομεσιτικές πηγές, η
Capital Offshore έδωσε
εντολή στον διευθύνοντα
σύμβουλο της Clarksons,
Andi Case, να αποκτήσει
αρχικά έως και 10 OSVs
(Οffshore Service
Vessels). |