| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Τρίτη, 11/11/2025

  

 

 

Με στόχο να ξεπεράσει τους 3 εκατομμύρια επιβάτες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» έως το 2026, η Aegean ενισχύει σημαντικά την παρουσία της στη Θεσσαλονίκη, επεκτείνοντας το δίκτυό της και υλοποιώντας το επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 4,5 δισ. δολαρίων, που περιλαμβάνει την απόκτηση 60 νέων αεροσκαφών έως το 2030.

Ο πρόεδρος της εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης, τόνισε κατά την παρουσίαση για την ανάπτυξη της Aegean στη Θεσσαλονίκη ότι η πόλη αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα της στρατηγικής της και τη «δεύτερη καρδιά» του εθνικού αερομεταφορέα. «Η Θεσσαλονίκη είναι στο DNA μας», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι δεν πρόκειται απλώς για μια βάση, αλλά για αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της εταιρείας, καθώς από εκεί ξεκίνησαν οι πρώτες διεθνείς πτήσεις της Aegean προς τη Γερμανία στα τέλη της δεκαετίας του ’90.

 

Παράλληλα, εξήρε τη συμβολή της Fraport Greece στην αναβάθμιση των υποδομών του αεροδρομίου «Μακεδονία», υπογραμμίζοντας ότι η πρόοδος αυτή ενισχύει συνολικά τον ελληνικό αεροπορικό τομέα.

Νέες συνδέσεις και στρατηγική ωρίμανσης
Η
Aegean εφαρμόζει μια πιο ώριμη και στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης, επενδύοντας σε δρομολόγια με σταθερή ζήτηση και δοκιμάζοντας νέες αγορές κυρίως τη χειμερινή περίοδο, όταν υπάρχει περιθώριο πειραματισμού. «Ο χειμώνας μάς επιτρέπει να δοκιμάζουμε με μεγαλύτερη ασφάλεια νέες συνδέσεις πριν από το καλοκαίρι, όταν η ζήτηση αγγίζει τα όρια των υποδομών», σημείωσε ο κ. Βασιλάκης.

Επισήμανε, ωστόσο, ότι οι υποδομές των ελληνικών αεροδρομίων και της αεροναυτιλίας χρειάζονται ουσιαστική ενίσχυση, ειδικά τους θερινούς μήνες, ώστε να μπορέσουν να υποστηρίξουν την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού και των αερομεταφορών.

Ενίσχυση στόλου και νέοι προορισμοί
Από το 2013, όταν η
Aegean εξαγόρασε την Ολυμπιακή, διέθετε τέσσερα αεροσκάφη στη Θεσσαλονίκη· το 2019 έγιναν πέντε, φέτος θα φτάσουν τα οκτώ και το 2026 τα δέκα, εκ των οποίων δύο τύπου Airbus A321neo. Η αύξηση αυτή θα συνοδευτεί από περισσότερες πτήσεις, νέες θέσεις εργασίας και εντονότερη τοπική παρουσία. Σήμερα η εταιρεία απασχολεί περίπου 500 εργαζομένους στη Βόρεια Ελλάδα, αριθμός που θα υπερβεί τους 550 το 2025.

Για το 2026 προγραμματίζονται νέες συνδέσεις προς Μήλο, Ζάκυνθο, Πράγα, Βαρσοβία, Κωνσταντινούπολη και Ντουμπρόβνικ, ανεβάζοντας το δίκτυο της Θεσσαλονίκης σε 43 προορισμούς – 18 εσωτερικού και 25 εξωτερικού.

Επενδύσεις 700 εκατ. ευρώ και 60 νέα αεροσκάφη
Η
Aegean έχει ήδη παραλάβει 37 από τα 60 αεροσκάφη της νέας γενιάς, ενώ μεταξύ Σεπτεμβρίου 2025 και Σεπτεμβρίου 2026 θα προσθέσει ακόμη δέκα, με επενδύσεις 700 εκατ. ευρώ σε μόλις έναν χρόνο. Παράλληλα, προχωρά η λειτουργία του νέου Κέντρου Συντήρησης και Εκπαίδευσης (MRO) στην Αθήνα, που θα αποτελέσει υποδομή εθνικής σημασίας για την ελληνική αεροπορία.

Θεσσαλονίκη – Λονδίνο και νέες αγορές
Ο κ. Βασιλάκης επανέλαβε την πρόθεση της εταιρείας να συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με το Λονδίνο, χαρακτηρίζοντας το εγχείρημα «θέμα σωστού
timing». Όσον αφορά την Ινδία, σημείωσε ότι εξετάζονται πτήσεις από την Αθήνα το 2025 ή 2026, ανάλογα με την παραλαβή των νέων αεροσκαφών.

Η Θεσσαλονίκη ως στρατηγικός κόμβος
Ο γενικός διευθυντής Ανάπτυξης της
Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, χαρακτήρισε το αεροδρόμιο «Μακεδονία» ναυαρχίδα της εταιρείας και την Aegean «στρατηγικό σύμμαχο». Όπως ανέφερε, η επιβατική κίνηση έχει αυξηθεί από κάτω από 6 εκατ. σε πάνω από 8 εκατ. επιβάτες, με συνδέσεις σε 40 χώρες και πάνω από 80 πόλεις – επίδοση στην οποία η Aegean έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.

Από την πλευρά του, ο Ιωάννης Ρασόγλου, Network Planning & Airline Partnerships Director της Aegean, επισήμανε ότι από το 2013 έως το 2025 οι προσφερόμενες θέσεις αυξήθηκαν από 2,3 σε 3,3 εκατομμύρια και το 2026 θα φτάσουν τα 3,7 εκατ. Η Θεσσαλονίκη, όπως είπε, βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, με στόχο να παραμείνει «συνδεδεμένη, εξωστρεφής και δυναμική – όπως της αξίζει».

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum