| Ειδήσεις | Ο Κυνηγός | Λεωφόρος Αθηνών | "Κουλου - Βάχατα" | +/- | "Μας ακούνε" | Fundamentalist | Marx - Soros | Start Trading |

 

 

Παρασκευή, 00:01 - 04/04/2025

                      

 

 

Στη σημερινή αγορά εργασίας, ακόμα και μια απλή απάντηση από έναν recruiter μπορεί να κάνει κάποιον να νιώσει τυχερός. Ωστόσο, όσο επιτακτική κι αν είναι η ανάγκη για εργασία, είναι σημαντικό να παρατηρούνται βασικά σημάδια που υποδηλώνουν ότι ένας νέος ρόλος μπορεί να είναι προβληματικός ή εξαντλητικός.

Η Jade Walters, ειδική σε θέματα καριέρας της γενιάς Z και ιδρύτρια του Ninth Semester, τονίζει έναν βασικό παράγοντα που πρέπει να προβληματίζει: την υπερβολικά υποστελεχωμένη ομάδα. Όπως αναφέρει στο CNBC, αν κάποιος ενταχθεί σε ένα περιβάλλον που βρίσκεται σε κατάσταση πανικού ή έχει χρόνια έλλειψη προσωπικού, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα οδηγηθεί σε επαγγελματική εξουθένωση.

 

Για τον λόγο αυτό, σε κάθε συνέντευξη, η Walters ρωτά πόσα άτομα απαρτίζουν την ομάδα, πώς λειτουργούν μεταξύ τους και ποιος θα είναι ο ρόλος του υποψηφίου στους στόχους της. Αν η απάντηση περιλαμβάνει εκφράσεις όπως «δουλεύουμε με πολύ μικρή ομάδα» ή «είμαστε ευέλικτοι», η εμπειρία της δείχνει ότι απαιτείται προσοχή: «Έχω εργαστεί σε θέσεις όπου δύο άτομα αναλάμβαναν την εργασία τριών. Και αυτό δεν είναι βιώσιμο».

Η Walters αναφέρει μια χαρακτηριστική περίπτωση στην οποία προσλήφθηκε σε έναν οργανισμό, αλλά αμέσως μετά την έναρξη της εργασίας της, ο βασικός της συνεργάτης παραιτήθηκε, αφήνοντάς τη να διαχειριστεί διπλάσιο φόρτο εργασίας.

Η συμβουλή της; Αν έχετε την πολυτέλεια της επιλογής, μην εξετάζετε μόνο τις αρμοδιότητες της θέσης, αλλά και το περιβάλλον μέσα στο οποίο θα κληθείτε να εργαστείτε. Το να δεχθείτε μια θέση σε μια ομάδα που χρειάζεται άμεσα προσωπικό μπορεί να μοιάζει με λύση ανάγκης. Μακροπρόθεσμα, όμως, ενδέχεται να αποδειχθεί ένα λάθος που θα θέλατε να είχατε αποφύγει.

 

Greek Finance Forum Team

 

 

Σχόλια Αναγνωστών

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

   

Αποποίηση Ευθύνης.... 

© 2016-2024 Greek Finance Forum